Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioin tänään sossussa. Inhottava kokemus :(

Vierailija
12.11.2010 |

Juu, olen aikuisopiskelija ja saan välillä tukea sähkölaskuun + terveydenhuollon menoihin. Asioin siellä pari-kolme kertaa lukukaudessa.

Paikalla oli myös ihan fiksun näköinen äiti teini-ikäisen tyttärensä kanssa. Äiti käväisi jossain ja tyttö odotti aulassa kanssani. Ikää n.15-17v, luulisin. Hän soitti aika alakuloisen puhelun, joka keskeytyi sanoihin "pitää lopettaa, äiti on hiilenä."

Äiti tulikin takaisin ja alkoi kirkua "vitun huora" ja töniä tytärtään. Todella alatyylinen haukkuminen ja nimittely jatkui vielä kadullakin, se kuului sisälle asti. Se "vitun huora" kuului aika ilkeän monta kertaa.

No, en tiedä tilannetta. Enpä vaan itse osaisi puhua lapsilleni noin :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sossun asiakkaana kesäkuukaudet, mutta nykyään teen kaikkeni etten sinne enää joutuisi. Virkailijat ovat olleet asiallisia, mutta ne muut asiakkaat siellä...voi luoja!! Juuri kertomasi kaltaisia, järkyttäviä tyyppejä. Ärsyynnyn osasta (nelikymppiset, viinaan menevät valittajat) ja tulen surulliseksi toisista (ap:n tapaus).

Vierailija
2/2 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten on muualla, mutta Oulussa ainakin kaikki hoituu kirjeiden välityksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla