Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin mielestä olen ihan kauhea, kun tarvitsen joskus omaa aikaa, yksin..

Vierailija
12.11.2010 |

Mies meni tänään vauvamme kanssa vanhempiensa luo yöksi. Minä jäin kotiin yksikseni, että saan omaa aikaa. Anoppi oli haukkunut minut miehelleni.. En ole kuulemma hyvä äiti ja olen masentunut!

Onko muut samaa mieltä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä anopin mielipiteet omaan arvoonsa. Kai miehes edes puolusti sua?

Vierailija
2/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se äidillään yöpyy? Yhden lapsen kanssa omaa aikaa on sitäpaitsi joka päivä vaikka miten paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mies menee vanhemmilleen yöksi???

Kyllähän tuosta aika erikoisen kuvan saa.

Vierailija
4/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä saan olla kotona yksin. Niin, ja anoppihan käytännössä siis asuu tuossa mökissä (osoite on siellä ja hän viettää noin 10kk vuodesta siellä). Ei meillä anoppi ainakaan katso kieroon sitä. Päinvastoin, hänestä on hienoa, että saa vähän elämää sinne =)

Vierailija
5/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi VAUVAN kanssa meille yöksi, että äiti saa omaa aikaa. Isomman lapsen kyllä ymmärtäisin.

Poikalasten äideille muuten vinkiksi. Tehkää ajoissa sellainen testamentti, että lapsenne puolisolla ole mitään osuutta teidän omaisuuteen. Tämä ihan vain vinkiksi kun olen lukenut näitä miniöiden kitinöitä joka asiasta.

Tässäkin tapauksessa äiti haluaa omaa aikaa ja mies hoitaa lasta. Kun mamma löytää sen sielunkumppanin, hän haluaa lapsen vain itselleen ja syyttää, ettei mies voi olla hyvä isä kun ei ole koskaan hoitanut lastaan ja mustamaalaa sitä tutuille ja sukulaisille. Mies on heikoilla huoltajuuskiistoissa.

Vierailija
6/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusiko miehesi tahallaan loukata sua ja saada sut tuntemaan huonoa omaatuntoa?

Vierailija
7/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi VAUVAN kanssa meille yöksi, että äiti saa omaa aikaa. Isomman lapsen kyllä ymmärtäisin.

Poikalasten äideille muuten vinkiksi. Tehkää ajoissa sellainen testamentti, että lapsenne puolisolla ole mitään osuutta teidän omaisuuteen. Tämä ihan vain vinkiksi kun olen lukenut näitä miniöiden kitinöitä joka asiasta.

Tässäkin tapauksessa äiti haluaa omaa aikaa ja mies hoitaa lasta. Kun mamma löytää sen sielunkumppanin, hän haluaa lapsen vain itselleen ja syyttää, ettei mies voi olla hyvä isä kun ei ole koskaan hoitanut lastaan ja mustamaalaa sitä tutuille ja sukulaisille. Mies on heikoilla huoltajuuskiistoissa.

Sä taidat just edustaa näitä ikäviä anoppeja joista monet kirjoittelee. Vai pitää oikein omaisuus suojata miniältä että voi vielä haudan takaakin ohjailla muiden elämää. Jos avioehtoa ei ole, siinä ei auta sun testamenttis yhtään. Hyppää järveen!

Vierailija
8/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testamentin voi todellakin tehdä niin, että lasten puolisoilla ei ole osaa, eikä arpaa siihen. Vaikka olisi kuinka avioehto tai ei.

Näin se vain kultaseni menee, vaikka kuinka olisit saanut iskettyä rikkaan suvun vesan ja suunnittelet, että olet naimisissa niin kauan, että isovanhemmat kuolee ja sitten eroat ja saat elää loppuelämän rikkaana.

Sä taidat just edustaa näitä ikäviä anoppeja joista monet kirjoittelee. Vai pitää oikein omaisuus suojata miniältä että voi vielä haudan takaakin ohjailla muiden elämää. Jos avioehtoa ei ole, siinä ei auta sun testamenttis yhtään. Hyppää järveen!

Vierailija
9/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asia on jo hoidettu.

T: kolmen pojan äiti

Vierailija
10/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun pitää olla perheesi kanssa 24/7.

Emmä nyt tiedä, onko toi niin outoa että mies menee vauvan kanssa äidilleen.

Itsekin varsinkin muutama vuosi sitten olisin kaivannut todella omaa aikaa, ja eihän se nyt ole yhtään sama asia, jos isä vaan esim. lupaa 100% hoitaa vauvaa esim. kotona, koska äiti koko ajan kuitenkin kuulee ja näkee heidät. Ja ei sekään nyt välttämättä aina riitä, että isä olisi vaikka 2 tuntia jossain lenkillä - sekin aika mulla varmaan menis siivoomiseen enkä osais rentoutua. Ja ei kan nyt siinäkään järkeä olisi että isä menisi johonkin hotelliin.

Musta on aivan toinen asia, että saa välillä olla kodissaan aivan yksin, kuin esim. itse joutua lähtemään johonkin. Meillä tosin miehen vanhemmat asui tosi kaukana, että yleensä lähti lasten kanssa sinne pariksi päiväksi jos niin sovittiin.

Vierailija
11/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että voi joskus nukkua yönsä rauhassa ja saada olla omissa oloissaan.

Mä en olis kertonut sulle, jos olisin miehesi....

Vierailija
12/12 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin sen miehen olis sit pitäny mennä, jos ei äidilleen siis voi joidenkin mielestä mennä?? Hotelliin??

Kyllä mäkin kävin välillä äidilläni vauvan kanssa yökylässä, mies jäi kylään. Ja ikää oli mulla 37 vuotta silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän