Miehet katsovat vain tissejäni (KUVA)
Se on ainut ongelmani kaikkialla kaikki vain tujottavat niitä minua rupeaa hävettämään kauheasti ja monestikkun olen treffeillä joudun sanomaan ''silmäni on täällä''
http://www.aijaa.com/v.php?i=7249855.jpg
Kommentit (262)
ehkä siksi. Käytä väljempiä vaatteita. Ei rinnoissa mitään vikaa ole.
vaikka rinnat onkin aika kamalat. Mutta kasvot on oikeasti sievät.
Ja ilmeisesti myös vähän tyhmä. Ymmärtäisin, jos olisit laittanut kuviasi ilman kasvoja. Ja jos oikeasti pukeudut noin, niin eihän se ole mikään ihme jos tissejäs tuijotetaan, ainahan kaikkea erikoista tuijotellaan. Mun rinnat on kokoa 75f ja vartaloltani olen melko hoikka ( 170 cm ja 60 kg), sinä olet kyllä varmasti hoikempi. Mullakin on kapea lantio, enkä yhtään tykkää kun yläosa ja alaosa on eriparia. Yritän aina valita vaatteet niin, etten korosta rintojani, koska en todellakaan halua, että niitä kaikki tuijottavat.
sellaista, mikä on ryhdikästä kangasta. Puuvillaa tai pellavaa. Kannattaa käyttää paitoja, jotka ovat väljempiä vatsan kohdalta.
Tosin koska laitat itsestäsi tiukkapaitaisen kuvan av:lle, niin et oikeasti ole pahoillasi tai halua peitellä... lol :)
"monorinta" - ihan kuin olisi vain yksi iso pallo. ei sille voi mitään, ihminen on sellainen että jos joku on kovin poikkeavan näköinen niin sitä vaan tuijotetaan.
laittanut oikea ap. Mutta kaunis tyttö, oli rinnat minkä kokoiset tahansa. Ja jos joku haluaa buustata täällä egoaan niin suotakoon se tälläkertaa.
Viimenen kuva oli järkky kaikin puolin. Ja suu,,,voi hyvää päivää.
Menkää nyt johonkin seksipalstalle täältä runkkaamaan... huoh!
aika hirveän näköiset. Ainakin tuossa eka kuvassa:D
Viimenen kuva oli järkky kaikin puolin. Ja suu,,,voi hyvää päivää.
Aivan hirveä suu! Ja itse urheilevana en todellakaan haluaisi noita rintoja itselleni!! Miten ihmeessä noilla onnistuisi esim.pelata salibandya? Ehkä maalivahtina? ;D
Napaan asti roikkuu, niin luulen.
ensin vinkuu, että kaikki katsoo vain tissejä. Ja sitten laittaakin kuvan, jossa poseeraa paita auki ja joku korsetti näkyen. Hei haloo!
Sievät tissit ei siinä mitään, mutta olisit ap mieluummin laittanut vaikka että kattokaa mun upeita rintoja kuin valittanut että kaikki katsovat.
Lisäksi minua huvittaa ap:n tapa jättää lähes kaikista sanoista osa kirjoittamatta. Ei ainna kovin fiksua mielikuvaa. Mutta onneksi tissit kompensoi :D
Eiköhän se ole hienoa asia, että on mahtavat rinnat ja miehet tykkää. Varmasti on moni mies pyytänyt naida rintojen väliin vaikka eivät ole ensitreffeillä niitä kehdanneet tuijotellakkaan. Jätkäkavereilleen ne ei tuijottavatkin ovat huutaneet sata kertaa, että vittu mitkä tissit, krooolllll. Jos sulla ei olisi noita rintoja niin et saisi tonäk mitään huomiota miehiltä, ne kun ovat kiiltävän perään ja sitten valittaisit, että voi v kun kukaan ei vihellä perään paitsi steissin kehariporukka.
tässä mun ''malli'' kuvassa on rento ilme ainakin ja muodot näkyy ehkä paremmin. Tällänen oli mun 24v lahja. 100e edestä kuvia elitessä. oli se iha kivaa.
<a href="http://www.aijaa.com/v.php?i=7250295.jpg" alt="http://www.aijaa.com/v.php?i=7250295.jpg">http://www.aijaa.com/v.php?i=7250295.jpg</a>
I don't get it. Suomalaisista synneista suurin - etta luulet olevasi jotain.
Kaunis olet, kivat kuvat ja nauti huomiosta> ansaitset sen.
Kuinka alhaalla nuo sun tissit roikkuvat ilman tukea? Eli kun et laita rintaliivejä ollenkaan? Ylettyvätkö vyötärölle? Peittyykö piparikin?
Olin suosittelemassa pienennysleikkausta, mutta eihän ap sellaista kaipaa eikä hänellä ole ongelmaa lisäkuvista ja posetuksesta päätellen. Tänne myös yleensä laitetaan kuva ilman kasvoja, sekin kertoo paljon. Lienevätköhän edes ap:n omia kuvia.
Kerran joogassa kävi eräs tyttö, jolla oli samanlaisen eli luonnottoman suhteettomat rinnat vartaloon verrattuna. Pieni, lyhyt, siro ja sitten tissit siinä. Sääliksi kävi, sillä hän ei pystynyt tekemään esim. joogapunnerrusta ollenkaan. Miten punnerrat, kun rinnat ottavat lattiaan jo aloitusasennossa?
varmaankin ne muutkin säälivät.
Tykkään b kokoisista ja pystyistä.
T: Ville