Miehet katsovat vain tissejäni (KUVA)
Se on ainut ongelmani kaikkialla kaikki vain tujottavat niitä minua rupeaa hävettämään kauheasti ja monestikkun olen treffeillä joudun sanomaan ''silmäni on täällä''
http://www.aijaa.com/v.php?i=7249855.jpg
Kommentit (262)
Niin ja ei kannata käyttää tommosia paitoja mitkä paljastaa rintaliivit, push uppeja kannattaa vältellä ainakin, tekee tukevan vaikutelman. Ja liian pienet paidat näyttää läpinäkyviltä, kuten sulla tossa yhessä kuvassa. Kannattaa pistää alustoppi ja normaalin kokonen paita siihen päälle ja sitten sitä takkia/jakkua mitä lie siihen viellä päälle.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 11:54"]
Aika epäreilua, että naiset tuijottavat lähinnä komean miehen takapuolta, joka siis kasvokkain keskustellessa ei ole näkyvissä, mutta miesten pitäisi pystyä keskittymään tiukasti silmiin valtavien rintojen ollessa näkökentän paraatipaikalla.
[/quote]
tutkitusti naiset tuijottavat hauiksia ja mulkun seutua :)
youtubessa on monta videota tästä
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 11:54"]
Aika epäreilua, että naiset tuijottavat lähinnä komean miehen takapuolta, joka siis kasvokkain keskustellessa ei ole näkyvissä, mutta miesten pitäisi pystyä keskittymään tiukasti silmiin valtavien rintojen ollessa näkökentän paraatipaikalla.
[/quote]
Minä ainakin tuijotan reilusti miesten etumuksia. Terv. Pervo-Pirkko
Arvasin tuon, ei kait kukaan oo niin hlmö et linkittäis tänne omaa naamakuvaa:D
Se on ainut ongelmani kaikkialla kaikki vain tujottavat niitä minua rupeaa hävettämään kauheasti ja monestikkun olen treffeillä joudun sanomaan ''silmäni on täällä''
<a href="http://www.aijaa.com/v.php?i=7249855.jpg" alt="http://www.aijaa.com/v.php?i=7249855.jpg">http://www.aijaa.com/v.php?i=7249855.jpg</a>
En tykkää, liian roikkuvat. Tulee anoppi mieleen. 50v. noita joutuu jo etsimään vyötäröltään.
haluaa kai lisää kehuja "kuvalleen".
muiden mielestä huulet ole aivan erilaiset "mallikuvassa" ja muissa kuvassa, vähän kuin "mallikuvassa" olisi huulissa jotain ylimääräistä täytettä? En ymmärrä tätä kauniskaunis hehkutusta, tavallisen näköinen taaplaajahan tuo on, ei muuta erikoista kuin valtavan suuret rinnat. Onhan näitä nähty näitä julkkistyrkkyjä, tämäkin pyrkii seuraavaksi varmaan jonkun "sala"rakkaaksi.
tunnistin tän tytön!! Meillä on facessa yksi yhteinen tuttu. Terve Emmi!!!
tunnistin tän tytön!! Meillä on facessa yksi yhteinen tuttu. Terve Emmi!!!
Epäilen vahvasti että ne ovat täytetty jollain, silikonilla tai jollain muulla.
Itse rinnathan eivät näy, vain pusero ja se että jotakin on alla.
Varsinaisesti itse rinnat eivät näy..epämääräinen paketti.
en ihmettele jos pojat kattelee,ole ylpä niistä siis tisseistä,kyllä moni nainen kärsii kun tissejä ei ole.
kiinnitti minulla ensimmäisenä huomnion sitten suusi ja kasvon piirteesi. On toki totta ettei tissejäsi voi jättää huomioimatta. Älä häpeile niitä vaan ole ylpeä itsestäsi rinnat mukaan lukien. Rintasi ovat todella kauniit ja ovat osa sinua, persoonaasi, persoonallisuutta.
t
M46
Ootpa kyllä tosi kaunis :)
T. Kateellinen nainen
Ootko harkinnut lähettää noita mallikuvia esim. seiskalle tai iltalehdelle. Olet rutkasti kauniimpi kuin ne iltatytöt sun muut :) T. Edelleen se kateellinen nainen
oikeestiko joku dille laittelee tänne toisten kuvia itsenään. Mitä ihmettä hän mahtaa siitä kostua??? Todella törkeää.Kävin noi RUOTSALAISEN naisen blogin kuvat läpi, ja eipä tosiaankaan ollut kovin hoikka, mutta isot tissit kylläkin. Taisi olla joku xl-malli
Jos miesten tuijotus häiritsee niin kokeile vaikka peittää ne.. jos heruttelee niinkuin tuossa toisessa kuvassa niin mitä oikein sitten odotat? Ite haet huomiota. Herrajumala sentään :D
No kyllä mäkin katsoisin.
T:nainen
Missä sä näet muhkeutta ja löysyyttä noissa käsivarsissa??
Olisi aika outoa jos lantio ja jalat oikeasti noin timmit kun noista aikaisemmista kuvista ihan selvästi näkee, että yläkroppa vähän pyöreämmässä kunnossa mitä tuo mallikuva antaa ymmärtää.
kyllä munkin mielestä käsivarret on melko muhkeat eikä kovin timmin näköiset. Kateellinen en ole, vaikka näin sanonkin, omaan kroppaani olen varsin tyytyväinen. Eikä ap todellakaan ole silti lihava! Ja nätti on!
Ap osta semmosia litistäviä rintsikoita. Itekin käytän niitä, on vielä isommat rinnat kun sulla ja hävettäähän se välillä :/