Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen halvimmalla kun haluan valkoisemmat hampaat?

Vierailija
03.01.2011 |

Ei mitään jennkki hohoto hymyä, mutta kuitenkin selvästi puhtaat ja fressit. En juo kahvia,enkä tupakoi,enkä juo myöskään viinejä. Teetä sillontällöin, kolajuomio joskus. Tehoavatko apteekin tahnat? Onko kevyempiä keinoja kuin suora valkaisu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse tuolta hampaidenvalkaisukotona.fi -sivuilta valkaisusetin: http://www.hampaidenvalkaisukotona.fi/hampaidenvalkaisu olen pian jo tilaamassa seuraavaa satsia, hyvin on toiminut ja tuote vaikuttaa laadukkaalta.

Vierailija
2/13 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tilasin netistä ihan extrahalvat kynät...ja täytyy sanoa että pidin sitä höpöhöpönä ja tilasin siksi että eivät maksaneet paljoa... Ja todella toimivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tilasin netistä ihan extrahalvat kynät...ja täytyy sanoa että pidin sitä höpöhöpönä ja tilasin siksi että eivät maksaneet paljoa... Ja todella toimivat.

Vierailija
4/13 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/13 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko linkkiä sinne mistä tilasit?

Vierailija
6/13 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 21:11"]

Ostin itse tuolta hampaidenvalkaisukotona.fi -sivuilta valkaisusetin: http://www.hampaidenvalkaisukotona.fi/hampaidenvalkaisu olen pian jo tilaamassa seuraavaa satsia, hyvin on toiminut ja tuote vaikuttaa laadukkaalta.

[/quote] "Vaikuttaa laadukkaalta"! Miten Suomessa voi myyda tuotetta jossa ei ole mitaan tuoteselostusta? Uskollako vaan mennaan etta on terveellista, hyvaa ja maailman parasta?

Vierailija
7/13 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hampaiden tehopuhdistukseen, mulla se ainakin tehosi niin hyvin ettei varsinainen kevytvalkaisu sen jälkeen enää paljoa lisää tuonut. Maksoi jotain satasen.

Vierailija
8/13 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et välitä hammaskiilteen pilaamisesta, niin ruokasooda on halvin.

nuo höpöhöpö geelit ja tahnat ja liuskat ei kyllä mulle ole mitään auttaneet. Aionkin satsata hammaslääkräin tekemään valkaisuun vihdoin ja viimein (satasia hassanneena humpuukiin).

Vierailija
9/13 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hampaiden tehopuhdistukseen, mulla se ainakin tehosi niin hyvin ettei varsinainen kevytvalkaisu sen jälkeen enää paljoa lisää tuonut. Maksoi jotain satasen.

Vierailija
11/13 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 4 vastaa:

http://www.ilmainen.tv/prowhite/

Mulla oli tämä, tosin erivärinen kynä(hopea), mutta ainakin nämä tosiaan tehosivat mulle hyvin. Ja olivat oikeesti tosi riittoisia. Suosittelen.

Vierailija
12/13 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä Vimiä tai taikasientä.

Vierailija
13/13 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kesällä töihin mansikanpoimijaksi ja syö samalla mahdollisimman paljon mansikoita. Voit tienata ja valkaista hampaita samalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme