Mikä syömisessänne poikkeaa normista?
Minä en syö aamiaista. Muuten olen kaikkiruokainen enkä kiellä itseltäni mitään. Kuitenkin olen viimeksi syönyt sipsejä varmaan 2 v sitten, karkkia menee kourallinen ehkä 4 x vuodessa ja niin edelleen. Olen tyytyväinen olooni, joskus syön kokonaisen pizzan. Joskus vain salaatin. Eli aika normaalia käsittääkseni. Mutta aamiainen ei vain kiinnosta.
Entä te?
Kommentit (14)
Minäkään harvoin syön aamiaista ellen ole hotellissa ja vedä kunnon buffan jolla jaksan pitkälle iltapäivään.
En syö aamiaista. Lounaan syön aina puolenpäivän aikaan, ja illemmalla sitten jotain pientä kuten leipää, ja se on siinä.
En juo kahvia enkä tuoremehuja enkä lämmitä mitään mikrossa.
M54
Se ei kiinnosta edes minua.
Tuntuu että kaikkia kiinnostaa syömiset, omat ja muiden, ja muu ei sitten kiinnostakaan.
Syön vain aamupalan ja päivällisen.
Vierailija kirjoitti:
En syö aamiaista. Lounaan syön aina puolenpäivän aikaan, ja illemmalla sitten jotain pientä kuten leipää, ja se on siinä.
En juo kahvia enkä tuoremehuja enkä lämmitä mitään mikrossa.
M54
Pelkkää leipää illalla? Oletko laiha?
Vierailija kirjoitti:
Se ei kiinnosta edes minua.
Tuntuu että kaikkia kiinnostaa syömiset, omat ja muiden, ja muu ei sitten kiinnostakaan.
Missä sinä kuulet kysymyksiä liittyen syömiseen? Ap
Pidämme sosekeitoista, erinomaista lounasruokaa ja tulee syötyä paljon kasviksia.
Syömme 2 lämmintä ateriaa päivässä ja herkuttelemme mutta olemme normaalipainoisia
Mäkään en syö hedelmiä, ovat niin hirveen makeita kaikki. En myöskään syö karkkia tai suklaata.
Eipä mikään. Ruokailen iltaisin seitsemän aikoihin. Aamuisin en mitään. Päivällä hedelmiä ja voileipiä.
En ole oikeastaan koskaan piitannut normista ruokailuissa. Olisi helpompi kertoa, mikä menee normin mukaan, eli syöminen on jokseenkin säännöllistä varsinkin työpäivinä. Kaksi enemmän tai vähemmän lämmintä ruokaa joka päivä jokseenkin normin mukaista, mutta siihen se sitten jääkin.
En syö aamulla. Syön vain yhden lämpimän aterian illalla. Muut ruuat rahkaa tai raejuustoa päivällä.
Terkkuja tutuille, jotka tunnistaa!
Vierailija kirjoitti:
Syön suklaata joka päivä.
Samoin, ja hoikkana olen pysynyt.
En syö hedelmiä