Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita nutraajia paikalla?

Vierailija
03.01.2011 |

Itse aloitin tänään kurinpalautuksen... tarkoitus on nutrata ens viikolla alkavaan "juttadieettiin" asti. Ravitsemustietoa on jo oman alankin vuoksi, mutta kun ei ole selkärankaa toteuttaa ns. järkevää syömistä niiin näillä nyt mennään.

Aamupalana vedin suklaapirtelön... kohta tiedossa kanakeittoa paprikalla ja sipulilla höystettynä..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko ne tosiaan aivan järkyttävän pahanmakuisia? Vähän huolettaa...

Vierailija
2/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaapirtelö menee aika hyvin, muut on kyllä tosi jauhoisia. Mutta otan tämän "rangaistuksena" löysästä edellisvuodesta... jospa sit normaali määrä ns. normaalia ruokaa maistuisi eikä tarvitsisi tehdä ylilyöntejä ja syömisövereitä...

(Juttailuakin kokeilin viime vuonna ja sekin kaatui syöpöttelyn himoon. Tänä vuonna aion vetää sen läpi neljä viikkoa ajattelematta...)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi vain lenkkeillä ja syödä terveellisesti? miksi pitää alkaa pelleilemään?

Vierailija
4/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Kanakeitto on ihan oksettavaa. Onko kukaan ollut Xtrassa ja Nutrileteillä, onko vertailupohjaa makujen suhteen?

Vierailija
5/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten kirjoitin... olen niin selkärangaton luuseri, että noi ns. järkevät keinot ei tepsi. Katsotaan parin viikon päästä ;)

ap

Vierailija
6/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tietysti sovi kaikille mutta itse onnistuin nutrauksella ja tulokset ovat pysyneet jo 3 vuotta, eikös se ole onnistumista. Sen starttipaketin ruuat on kamalia. Itse vedin pelkkää suklaapirtelöä ja suklaapatukoita. 3pirtelöä, kaksi keitettyä munaa, porkkanoita ja yhden patukan päivässä. 2kk ja 12kg.

Vierailija
7/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin puolet päivän kaloreista tulee noista. Ei mitään starttipaketteja koska niissä on kamalimmat tuotteet. Tavoite on 5 kg kolmessa kuukaudessa.

Vierailija
8/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nutraajien kanssa jutellut ja foorumeiltakin huomannut... Nutriletilla laihdutetut kilot pysyvät yleensä hyvin poissa. Siis yleensä... poikkeukset vahvistavat säännön. Monesti yleisesti puhutaan, että pussikeittokuureilla laihdutetut kilot tulevat lähes samantien takaisin korkojen kera. Ei välttämättä.

Vierailija
9/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten kirjoitin... olen niin selkärangaton luuseri, että noi ns. järkevät keinot ei tepsi. Katsotaan parin viikon päästä ;) ap

miksi tuo dieetti onnistuisi?

Vierailija
10/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se onnistuu.

ap

ps. arvasin, että tää avaus kerää myös näitä sinunkaltaistesi viestejä, tee oma avaus

Vierailija
11/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nutraajien kanssa jutellut ja foorumeiltakin huomannut... Nutriletilla laihdutetut kilot pysyvät yleensä hyvin poissa. Siis yleensä... poikkeukset vahvistavat säännön. Monesti yleisesti puhutaan, että pussikeittokuureilla laihdutetut kilot tulevat lähes samantien takaisin korkojen kera. Ei välttämättä.

kun keskustelufoorumeilla on niitä myyjiä mukana, jotka kehuvat kuinka kilot pysyivät poissa. Ette kai te noin sinisilmäisiä ole..

Vierailija
12/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei koskaan edes ollut lihava.

Vierailija
13/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama pätee kaikkiini laihdutusmenetelmiin, VLCD-tuotteisiin ehkä eniten koska kuurilla ei opi normaaleja ruokailutottumuksia.

Vierailija
14/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelosen kaltainen pätemään. Ole hiljaa, jos et osaa vastata kysymykseen.

Starttipaketissa on aika kamalia makuja ainakin ne pastat, samoin jälkiruokia en pystynyt syömään eli hukkaan meni rahat. Tykkäsin niistä tomaatti- ja kasvisliemistä kylläkin.

Omat suosikkini ovat suklaapirtelö, low lactose vegetable soup ja patukoista brownie ja karamellitoffee, muut jätän jo suosiolla ostamatta kun tökkii. Sit oli niissä patukoissa vielä se joku caramel-suklaa, yksittäispakattuna, aivan ihanaa, menee karkinhimoon ihan täysillä.

Pysyviä tuloksia en valitettavasti ole saanut, mutta tarpeen tullen muutaman kilon pois.

Vierailija
15/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että niissä on paljon proteiinia ja vähän hiilareita, tällöin lihasta katoaa laihduttaessa mahdollisemman vähän toisin kuin monissa muissa kitudieeteissä. En väitä että kaikki ne nutrien sisältämät lisäaineet tms hyvää kropalle tekisivät mutta kyllä niillä laihtuu hyvin eikä se paino tule takaisin jos syö normaalisti ja fiksusti. Itse pudotin raskauskilot niillä kolme kertaa.

Vierailija
16/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin siis se, joka meinasin ostaa starttipaketin, mutta olen tosiaan kaikkialta kuullut, että hirveää moskaa on.

Minkähintaisia ja minkäkokoisia paketteja noita muita tuotteita sitten on myynnissä? Mitä makuja voisitte suositella?

Jos pakkauskoot ei ole mahdottomia, niin voisin koota oman pakettini noista "normaaleista" tuotteista.

Vierailija
17/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi n. 20 egeä ja sisälsi 15 pussia.

Vierailija
18/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilettin keittopussit (esim. joku kana) maksoi 19,90 15 pss. Allevon parsakaali-basilikeitto 15,90/14 pss.

Allevolla ja Nutriletillä on myös nuo suklaa- mansikka ym. -pirtelöt saman hintaisia eli Nutrilett 19,90 ja Allevo 15,90.

Sellaiset valmiit pirtelöt, joita voi ottaa mukaan, maksaa 2,25-2,45. Patukat tais olla saman verran.

Nuo valmiit pirtelöt oli tosi hyviä, keitto menetteli ja samoin mansikkapirtelö jauhepussista oli yllättävän hyvää. Vähän jauhoista mutta ei niin pahaa kuin olin ajatellut.

Itse aion syödä myös hedelmiä, esim ananasta ja salaattia ilman höystöjä jne. Sekä juoda veden lisäksi mehukeittoja. Noita ns. ruokakeittoja tuunaan jollakin, esim. parsakaalilla.

Näillä mennään viikko, samasta syystä kuin joku jo mainitsi eli täysi kurittomuus syömisissä. Kauhea turvotus ja pöhö päällä. Viikon startin jälkeen paluu terveelliseen syömiseen, jossa turhat hiilarit eli esim. vaalea vilja ja kaikki herkut pois. Tiedän ja osaan kyllä syödä terveellisesti ja saan näin kiloja tippumaan, eikä tällaiset nutrauskuurit missään tapauksessa ole mikään ratkaisu paino-ongelmiin, vaan mielstäni hyvä startti. Ja minun tapauksessa rangaistus kaikesta loppuvuoden syöpöttelystä ;)

Vierailija
19/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli kolmas päivä, kun söin niitä. Ei pystynyt enää, heitin loput pois. En pysty syömään niitä, vaikka olen tottunut syömään kaikenlaista moskaa. Siksi olenkin läski :)

Ihan käsittämättömiä vaikeuksia saada niitä "ruokia" alas. Jopa suklaapatukat jäi puoliksi syömättä, aivan hirveitä.

Laihdutan nyt sitten jotenkin muuten.

Vierailija
20/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä näitä syöden oppii arvostamaan ihan perusruokaa... ei haaveilekaan pizzasta tai suklaasta.. kun vaan sais jälkiuunipalan voilla ja salaatilla kahvin kera...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan