Muita nutraajia paikalla?
Itse aloitin tänään kurinpalautuksen... tarkoitus on nutrata ens viikolla alkavaan "juttadieettiin" asti. Ravitsemustietoa on jo oman alankin vuoksi, mutta kun ei ole selkärankaa toteuttaa ns. järkevää syömistä niiin näillä nyt mennään.
Aamupalana vedin suklaapirtelön... kohta tiedossa kanakeittoa paprikalla ja sipulilla höystettynä..
Kommentit (29)
niissä on joitain ihan hyviä kun ostaa eri merkkisistä niitä mieluisia (Nutrilet, Naturdiet ja Allevo). Naturdietin suklaapatukat ovat ihan kohtuullisia, etenkin se appelsiini-suklaa. Lämpimiä keittoja en syö koskaan!! Käytän noita välipaloina, en pelkkänä ravintona.
nälkä katoaa kyllä ajan myötä. Starttitarkoituksessa olen itse nutrannut jtain 2 vikkoa, makeanhimotkin saa sillä kuriin, sitten osa nuutrilettiä, osa normaalia ruokaa. Vähitellen sitten kokonaan normiruokaan. Tällanen remppa auttoi, mutta kilot tuli takas. Ei tosin normaalielämällä, vaan hankalan raksauden, kunnon romahduksen yms. myötä. Mutta kaipa ne taas alkaa lähteä, kun imetys loppuu, ja voi nutrata tuon startin.
millaisia ovat nuo Nutrilettin / Allevon jne pussikeitot verrattuna vaikka Lämmin Kuppi -keittoihin? Koostumus, maku, kalorimäärä (Lämmin Kuppi keitossa jonka tänään söin (tai join) taisi olla 90 kCal) jne.
ne pitää nälän pois paljon paremmin kuin esim tuo lämmin kuppi. Kaloreita taitaa olla jotain 110-120. Mausteita tai tuoreita yrttejä sekaan niin täpärästi pystyy syömään
ne pitää nälän pois paljon paremmin kuin esim tuo lämmin kuppi. Kaloreita taitaa olla jotain 110-120. Mausteita tai tuoreita yrttejä sekaan niin täpärästi pystyy syömään
pitänee kokeilla, aika kaikkiruokainen olen.
Joululoma jätti taukoa:)
Kannattaa tosiaan kokeilla eri merkkien eri makuja. Mistä kukin tykkää. Yllättävän monelta olen kuullut tuon, että starttipaketin maut ei ole niitä parhaimpia.
Itse tykkään nutilettin suklaapirtelöistä, kanakeitosta. Ja niistä valmiista tetrajuomista. Osa patukoista myös ihan jees.
Allevon suklaajuomat ja peruna-purjo maistuu.
samoin olen käyttänyt myös modifastin juomia. Valmiita tetroja suklaa ja kahvi. Ne on kaiksita parhaimpia.
Olen käyttänyt noita tuotteita osinsekaisin päivän aikana taikka siteen , että on tiettyä merkkiä per päivä. Joskus ottanut jotain muuta pientä lisuketta. Kuitenkin niin, että päivän kalorit olisi maksimissaan noin 800.
Hintaerot paketeilla on toisinaan huimat. Kannattaa katsastaa alueensa kaupat. Ainakin säästöpörrsillä on ollut välillä tosi hyviä tarjouksia. Se jätti suklaapirtelöpaketti ollut parjaimmillaan 15.90e. Ja olikohan siinä nyt 25 pussia.
Tänään oli kolmas päivä, kun söin niitä. Ei pystynyt enää, heitin loput pois. En pysty syömään niitä, vaikka olen tottunut syömään kaikenlaista moskaa. Siksi olenkin läski :)
Ihan käsittämättömiä vaikeuksia saada niitä "ruokia" alas. Jopa suklaapatukat jäi puoliksi syömättä, aivan hirveitä.
Laihdutan nyt sitten jotenkin muuten.
ja sen jälkeen toka menee ihan heittämältä ja kolmannen jälkeen tulee jo lempparit.
Mä nykyään suorastaan tykkään pastasta.
Harmi ettei sitä saa 15 pussin paketeissa.
Mikä tökkii, mikä maku ? Käy nutriletin sivuilla ja siellä on vinkkejä miten voi makua muuttaa.
Mä laitan keittoihin sekaan porkkanaraastetta ja voin sanoa että on AIVAN erimakuista kun pelkkää jauhokeittoa.
Älä anna periksi !
nimimerkki läski on katoavaista
Käsittääkseni noita saa luontaistuotekaupoista, apteekeista ja ihan normaaleistakin isoista kaupoista. Missä on kaikkein halvimmat hinnat?
Sellainenkin jäi mieleen, että voiko noiden aikana harrastaa liikuntaa ihan normaalisti? Riittääkö energia?
T: Se, joka kiinnostui startista, mutta taitaa ostaa tuotteet itse ja ehkä jatkaa ekan viikon jälkeen osanutrauksella, jos se tuntuu hyvältä.
tänään menny 1 patukka, 2 pirtelöä(mansikka) 1.5l vettä ja noin 2dl kurkku/tonnikala7raejuusto salaattia, kaamea nälkä kokoajan.....