Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin auttaa (masentunutta?) miestä?

Vierailija
03.01.2011 |

Nyt en siis puhu yleisestä huomioonottamisesta parisuhteessa ja perhe-elämässä vaan haluaisin löytää miehelleni ihan ulkopuolista apua. Luulen vahvasti että hän on jossakin määrin masentunut. Syitä ovat muutokset käytöksessä

- helposti ärsyyntyvä

- ei kestä minkäänlaista kritiikkiä, asioista ei voi keskustella niinkuin ennen koska pienenkin kritiikin esittäminen aiheuttaa hyökkäysreaktion (jossa hän esittää katteettomia syytöksiä jollaiseksi me molemmat ne varmasti tiedämme)

- tissuttelua + makeisia kuluu

- suunnaton huoli raha-asioista tietyissä asioissa (minun hoitovapaalle jäänti) mutta toisissa asioissa on rahan suhteen hyvinkin holtiton. Baarissa ei käy, mutta ostaa vähemmän tarpeellista tavaraa.

- on vihjannut itsemurha-aikeista riitatilanteessa -jonka ei edes ollut tarkoitus olla riita mutta kun ongelma on juuri siinä että mistään ei voida enää keskustella ilman että syntyy riita.

Mistä voisin kysyä apua? Neuvola tuli mieleen, mutta jotenkin ne neuvolat tädit vähän ahdistaa, tuntuu että en haluaisi sotkea neuvolaa/koko perhettä lapsineen kaikkineen tähän mukaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku mies neuvoa?

Vierailija
2/2 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oma mieheni meni itse hakemaan apua..ja sai lääkkeitä, mutta eipä niistä juuri ole apua ollut..

se on vähän vaikea toista pakottaa hoitoon jo ei edes myönnä olevansa masentunut..

mutta minä kysyisin kanssa ensin neuvolasta apua ja hei mene itse ainakin puhumaan jonnekkin..masentunut kun imee siitä terveestäkin kaikki mehut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä