millainen elämä muilla 30 vuotiailla?
minä.. asun vuokralla, en ole naimisissa mieheni kanssa. lapsia on 5 ja enempää ei tehdä. tarkoitus ois olla kotona ainakin pari vuotta vielä, jolloin nuorimmainenkin on jo yli 3 vuotias.
sen jälkeen elämäni on täysin avoin... menen ehkä kouluun, tai koitan löytää jonkin työpaikan.. aika näyttää. mut onnellinen olen, vaikka taloudellinen tulevaisuus hirmu huonolta näyttääkin :) minulla on ihana mies ja lapset, eli sillä elämän osa-alueella kaikki mitä parhainpäin :) ihan uteliaisuuttani kyselen millaisella mallilla muiden samanikäisten elämä on?
Kommentit (24)
eikä minulla ole lapsia. On kaksi korkeakoulututkintoa ja omistusasunto ja hyvä työpaikka. Ja on avomies. Sitä ennen monta sinkkuvuotta ja paljon kokemuksia, matkustelua, juhlia, harrastuksia, kavereita. Mutta ei vielä lapsia. Tuntuu oudolta lukea kuinka teillä muilla on jo monta lasta. Minulla olisi vasta nyt aika lapsille, jos niitä suodaan. Elämät voivat mennä niin eri tavoin.
Lapsia kolme, syntyneet 2001, 2003 ja 2005.
Asutaan 130 neliön omistusasunnossa (rivari).
Olin 8v kotiäitinä, nyt opiskelen toista vuotta ja opiskelen minimissään vielä vähintään 4,5 vuotta ennen kuin valmistun.
Mies valmistunut ja tekee uraa. Parisuhde ei voisi olla parempi, 10v hääpäivää vietettiin ja ollaan edelleen umpirakastuneita.
FM, vakipaikka meni alta firman konkurssissa. Nyt hoitovapaalla, lapsi on 1 v. Lapsilukumme on täys. Olen naimisissa ja asutaan ESpoossa rivarinpätkässä (jota omistamme pankin kanssa noin puoliksi).
Elämä on tasaista, parisuhde on hyvä mutta väsymys painaa välillä, lapsi on huonohko nukkuja.
Pitäisi olla tyytyväinen mutta aina joku pieni tyytymättömyys kalvaa.
Perheeseeni kuuluu kaksi tytärtä ja poika.
Asumme perheeni kanssa omakotitalossa.
Olen töissä (tai tällä hetkellä äitiyslomalla)