Mistä pidät omassa ulkonäössäsi? :)
Nyt kun mammoilla on taas joulunjälkeiset morkkikset kun kinkkua tuli ahdettua ja suklaata mussutettua eikä peilikuva ehkä ole se kaikista hehkein, niin muistellaanpa kuitenkin mitä hyvää omassa ulkonäössä on. Siis, mistä pidät eniten omassa ulkonäössäsi?
Kommentit (19)
-suuret kauniit silmät
-tummat siipimäiset kulmakarvat
-täyteläiset huulet
-pitkät hyväkuntoiset hiukset
-sirot kädet ja nilkat
Paljon löytyy huonoakin, mutta ei niistä sen enempää :)
Pidän itsessäni:
Pitkistä hiuksistani
Tavallisista, symmetrisistä kasvoistani, joista saa oikealla meikillä ihan nätit
Hoikasta, pienestä vartalostani
-kauniit ruskeat silmät ja pitkät ripset
-todella paksut, hyväkuntoiset ja pitkät vaaleat hiukset
-hoikka vartalo
...siinähän sitä riittävästi... ;)
Jos olisi jotain, josta pitäisi. En todellakaan pidä omassa ulkonäössäni mistään - en ole koskaan pitänyt. Eli ei ole mikään post-joulumorkkis.
en ole kasvoiltani mikään klassinen siro kaunotar, mutta pidän voimakkaista kasvonpiirteistäni -muistuttavat Ruotsin prinsessa Victoriaa. Vihreät silmät on kans huippu juttu, eivät ole mitään massakamaa.
Vartalo ei ole enää täydellinen, joskus aikoinaan se oli mutta en sitä itse silloin ymmärtänyt. Kasvojen tapaan selkeät linjat vartalossakin, mutta ikä alkaa varressa jo näkyä.
Pitkistä hiuksistani ja muhkeista pusuhuulistani.
- kauniit, valkoiset hampaat
- nätti hymy
- tuuheat, tummat ja hyvänmuotoiset kulmakarvat
- tuuheat, tummat, pitkät ja taipuisat silmäripset
- vahvat hiukset
- olen sopivan lyhyt :) (163cm)
Pidän rypyttömästä ihostani, mustista kulmakarvoista ja silmäripsistä, vihreistä silmistäni ja muodokkaasta vartalostani, jossa on selkeä lantio, vyötärö ja rinnat. Lisäksi kapeat käteni ja ranteet sekä pitkät luomukynnet ovat suorastaan kauniit.
minä painan kilon vähemmän kuin ennen joulua, vaikka ei ole edes ylipainoa enkä laihduta, joten ei ole joulumorkkista.
Ulkonäössäni pidän tummista silmistäni ja kauniin mallisista huulista.
- pituudestani (182 cm)
- blondit pitkät suorat hiukset + ruskeat silmät -yhdistelmästä
- iloisestä hymystä
- kauniin muotoisista siipimäisistä kulmakarvoisistani
- pepusta, joka on pysynyt kivanmuotoisena, vaikka kiloja on kertynytkin
Eipä tämä ulkonäkö nyt joulun aikana mihinkään muuttunut, ei kait nyt muutaman päivän syömisella itseään saa lihotettua (?)
Mutta
-isot, hieman vinot silmät
-pitkät ja paksut puoleen selkään ulottuvat hiukset
-soikeat kasvot (joskus kuulin että ne ovat kuin noilla madonnoilla esim. kirkoissa)
- Ruskeat silmät, erityisen upeat meikattuna
- Käsivarsilihakset, lapsen nostelu on tehnyt ihmeitä, ei muuten heilu allit :)
- Jalat, vaunuilemalla olen saanut nekin aivan uuteen uskoon :)
No mutta mulla on nätit huulet, sellaiset täyteläiset, ja nätit hampaat. Tykkään tummasta luomutukastani, siis väristä, toivottoman ohut se on.
Pidän siitä että olen suht pieni mutta kuitenkin muodokas, tiimalasimallinen. Mitat on nyt n 160cm/55kg, ja olisin kyllä enemmän kuin tyytyväinen jos saisin noi pari, kolme kiloa löllöä pois lanteilta/peffasta. Mutta siis ihan ok kroppa nytkin.
Harvoin tulee juuri mietittyä, että mistä itsessäsi pidän, eli tässä:
Silmät on kauniin siniset
Kädet on sirot ja kynnen malli kaunis
Apua...ei sitten vissiin muuta nyt tule mieleen :(
en lihonut jouluna yhtään, uuden vuoden juhlinnan myötä kyllä ehkä vähän.. :D
Pidän ainakin näistä:
- Kasvojen suht symmetrinen muoto
- Siniset silmät
- Pitkä ja hoikka vartalo
- Jotakuinkin X-mallinen vartalo
- Rintojen kiinteä muoto
- Suht hyvä iho
-silmistäni, vedenvihreät väriltään ja ripset ovat luonnostaan sellaiset pitkät ja kaarevat mitä ripsivärimainoksissa on
- hymykuopat
- vartalo, olen sopivasti lihaksikas ja hoikka
- kesätaivaan sinisistä silmistäni
- korkeista poskipäistäni
- kauniista huulistani
- hoikista sääristäni
- vyötäröstäni
- siroista käsistäni
hiuksistani jotka ovat todella pitkät ja hyväkuntoiset. Pidän myös kasvoistani ja olen myös muilta saanut kehuja että minulla on kauniit kasvonpiirteet. Rintoihini olen myöskin melko tyytyväinen vaikka isommatkin voisivat olla.
Mä suunnittelin avaavani ihan samalla idealla ketjun, ehdit ensin! :)
Minä pidän:
-vihreistä silmistäni
-korkeista poskipäistäni, jotka erottuvat, vaikka olen hieman tuhdissa kunnossa nyt
-täyteläisistä huulistani (siis minulla ON myös ylähuuli, ei vain viiva!)
-pitkistä jaloistani ja sormistani