Olen pettynyt yhteiseen viikonloppuun :(
Mieheni tekee paljon töitä, ja piti nyt 3 päivää vapaata. Mainosti sitä kovasti etukäteen. Hän ei ole kuitenkaan ollut minun kanssani vaan on tehnyt kotihommia koko ajan. On ihanaa, että mies tekee taloustöitä, mutta vielä ihanampaa olisi olla vähän yhdessäkin. Olenko mä turhasta pettynyt?
Kommentit (4)
että tekee nyt sit kerrankin niitä kotihommia, kun ei muulloin niitä ehdi ja sä ne varmaan sitten aina joudut melkein yksin tekemään. Musta toi oli ihan kauniisti tehty.
Mä voin tarjota sulle vähän perspektiiviä. Olin just joulun alla sairaana ja puristin jouluvalmistelut puolikuntoisena kieli vyön alla. Kun olin koko aatonaaton siivonnut ja pakannut kieli vyön alla (olimme lähdössä aattoaamuna mummolaan), mies tulee töistä ennen kuutta. Olin siinä vaiheessa jo aika voipunut, ja pyysin että mies hakisi pihalta matot. Siis menisi ulos ja hakisi sieltä viisi mattoa, kun muutenkin kulki siellä koko ajan ja siinä olisi sen "jouluvalmistelut". Vähän ennen yhtätoista kävin sitten aivan puolikuolleena hakemassa itse ne matot, kun olin siihen mennessä hikoillut jo kellon ympäri ja enemmän. Mies oli nukkumassa. Että näin meillä.
Ajatuksia hänen ei tarvitse osata lukea, sillä lomapäivien tarkoitus oli olla yhdessä. Luulen, että mies ei vain osannut lopetaa puuhailua, kun oli alkuun päässyt. En ole loukkaantunut, harmissani vain. Yhteisiä hetkiä meille ei jäänyt.
ap
tuollaista se on muilla viikonloput koko ajan ap