Pyysin mieheltä lastenhoitoa, että pääsen jumppaan
- mies sanoi, että KÄVELE lasten kanssa---
t. narsistin vaimo
Kommentit (11)
"Moi, mä meen nyt jumppaan, menee tunti, vähän päälle." kliks ja ovi kiinni.
Tai jos mies ei ole kotona yleensä, sanot että sulla on torstaina jumppa klo 18, miehen pitää tulla viimeistään 17:30 jotta ehdit.
Vastaus oli "sun pitää jutella siitä mumman kans.." Mutta tuo sun miehes on kyllä huippu!!
Onneksi seksillä kiristämällä voi narsistinkin palauttaa maan pinnalle. Sarvesta härkää ja silleen...
Tympeää kyllä. Itsekin haikailen salille tai jumppaan, mutta miehen mielestä ei ole aikaa sellaiseen. Mutta kummasti Mitsubishi ehtii omiin harrastuksiinsa 4x vko:ssa, siihen päälle ehtii pelaan koneella jne. Ottaa päähän, joo!!!!! :-/
t. ap
ps miehellä jatkuva iltatyö ja on itse urheilija---
Vaadi oikeuksiasi rauhallisesti ja periksiantamattomasti. Jos se ei auta, uhkaa ja toteuta uhkauksesi. Vie mieheltä jokin hänelle tärkeä asia, esim. unirauha, ruoka, seksi. Kerro, miksi viet ja miten etuuden saa takaisin. sano myös, ettet toki haluaisi suhteenne olevan taistelua vaan yhteistyötä, mutta jos mies ei muuten kykene ajattelemaan sinuakin, niin näin toimit.
Meillä oli tappelua samasta asiasta. Taisin odottaa miehen sanovan sopivan ajan, jolloin pääsisin jumppaan. Miehen kommentti oli aina "mene", mutta sitten sitä sopivaa tilaisuutta ei tullutkaan. Meillä toimivia ratkaisuja oli se, että sanoin miehelle esim maanantaina klo 16 lähden jumppaan ja sitten myös lähdin ja toinen vaihtoehto oli kuntokeskuksen lapsiparkki. Meillä mies yritti, että ostaisin jumppa-dvd:tä kotiin, mutta itse saan paremmin irti ryhmäliikunnasta. Lisäksi saan sitä paljon puhuttua omaa aikaa kodin ulkopuolella.
Joten ap, älä vihjaile mitään miehelle vaan toimi! Keksi itse toimiva systeemi ja toteuta se. Aluksi on varmasti vaikeaa, mutta kyllä se siitä.
hoitoapua :D Ei jeesus sentään...
Vai onko teillä todella nii-in huonot isät/miehet että jättää lapset keskenään jos vaan lähdette salille/lenkille? toisaalta jos isä on syrjäytetty perheestä jo aikapäiviä sitten, niin en ihmettele että joutuu pyytämään hoitoapua, joka normaalisti tulee luonnostaan
"Moi, mä meen nyt jumppaan, menee tunti, vähän päälle." kliks ja ovi kiinni. Tai jos mies ei ole kotona yleensä, sanot että sulla on torstaina jumppa klo 18, miehen pitää tulla viimeistään 17:30 jotta ehdit.
kuin itse ja vielä kertoo ongelmastaan, niin ensin haukutaan mies ja sitten haukutaan vielä vaimokin... Todella kannustavaa ja rakentavaa.
hoitoapua :D Ei jeesus sentään... Vai onko teillä todella nii-in huonot isät/miehet että jättää lapset keskenään jos vaan lähdette salille/lenkille? toisaalta jos isä on syrjäytetty perheestä jo aikapäiviä sitten, niin en ihmettele että joutuu pyytämään hoitoapua, joka normaalisti tulee luonnostaan
"Moi, mä meen nyt jumppaan, menee tunti, vähän päälle." kliks ja ovi kiinni. Tai jos mies ei ole kotona yleensä, sanot että sulla on torstaina jumppa klo 18, miehen pitää tulla viimeistään 17:30 jotta ehdit.
Yritä vielä uudestaan keskustella asiasta. Luulisi miehen toivovan sinun onnellisuuttasi ja terveyttäsi - ja auttaahan jumppa ulkonäön viehättävänä pitämiseenkin.