Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan joutunut uusimaan kihlasormustaan?

Vierailija
02.01.2011 |

Siis että on jäänyt myöhemmin pieneksi ja on ollut pakko ostaa isompi tilalle. Itsellä menee kyllä sormeen, mutta ei ole mukava pitää ja mies onkin luvannut ostaa uutukaisen tilalle :) Onkohan kuinka yleistä, harmittaa toisaalta hirveästi...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ainakin olen suurennuttanut.

Vierailija
2/6 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä. Vihkisormus on eri juttu kun on papin siunaama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni ei mahdu vihkisormus, koska olen lihonut häistä 20 kiloa. Ostettiin vain uusi, vuosipäivän kunniaksi. On minulla makukin muuttunut niin, että se vanha ei enää edes miellyttänyt muutenkaan, vaikka arvokas aikoinaan olikin.

Vierailija
4/6 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ostivat uudet sormukset 30 v hääpäiväksi. Isäni kihlasormus oli kulunut lähes puhki kovissa pesuissa. Isäni siis pitää aina sormusta ja pesee käsiään usein pesuaineilla.

Itse ehdottelin miehelleni että jospa ostettaisiin hänelle uusi sormus 10 v hääpäivänä. Kihlasormus ostettiin varattomina opiskelijoina. Nyt voitaisiin ostaa jotain hieman prameampaa. Mies kuitenkin pitää omasta kapeasta halpissormuksestaan.

Vierailija
5/6 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein vanhasta kihlasta ja vihkistä todelliset blingblingit, eikä harmita yhtään!

Vierailija
6/6 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omani ei enää mahdu. Siinä on rivistössä pitkä rivi pieniä timantteja, varmaan 20 ja vielä kahdessa rivistössä. Sitä sormusta ei voinut mennä suurentamaan.