Olen harrastanut seksiä 56 miehen kanssa, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (53)
Olen 20v 175cm pitkä tummahiuksinen mies jolla on 13cm pitkä ja ympärysmitaltaan 10cm penis.
koskaan ei ole raskauskaan ollut seurauksena.
Ei hävetä, pidän seksistä mutta en halua vakavaa suhdetta.
ap
ei ole lapsia, olen 24 vuotias.
Riippuu ihan miehestä pidänkö peppuseksistä, nielen kyllä spermat, en ole suostunut pissaleikkeihin enkä suostu.
Rintani ovat todella herkät ja niiden hyväily saa ihmeitä aikaan.
Alistamisjutuista en pidä ollenkaan.
ap
ja suurin osa miehistä on tullut 15-20 vuotiaana, nyt viimeisen 4 vuoden aikana ollut "vain" 6
Seksiä harrastin viimeksi perjantai-lauantai yönä ja voi hyvinkin olla, että nyt vihdoin meno rauhottuu ja pystyn harkitsemaan vakavaa suhdetta tämän viimeisimmän kanssa.
ap
Minun kokemukseni mukaan noi yhden illan nussijat on kaikkein surkeimpia sängyssä, siis naiset. Onkos pillu yhtään väljistynyt vai onko se väljä luonnostaan?
Onkos pillu yhtään väljistynyt vai onko se väljä luonnostaan?
mutta sentään tiedän (kuten mielestäni aikuisen ihmisen pitäisi tietää), että emätinhän ei veny yhdynnöissä.
tai minä päällä selkä mieheen päin.
pidän suuseksistä, enemmän tykkään itse sitä antaa kuin ottaa sitä vastaan
ap
En pidä itseäni huonona sängyssä, täysin totta on kuitenkin se, että kemiat myös sängyssä ratkaisevat paljon.
Joidenkin kanssa ei voi harrastaa seksiä samalla tavalla kuin toisten kanssa. Joidenkin kanssa kemiat kohtaa ja seksi on loistavaa, toisten kanssa ei.
ap
ja jossain 90 paikkeilla se taisi olla.
Enkä edes kovin vilkasta seksielämää viettänyt. Välillä saattoi olla jopa vuoden selibaattikin. Jos noin kerran kuussa, parhaimpana kaks kertaa otin jonkun matkaani.
Kyllä on tainnut niillä naisilla pillua vatkattu enemmän, jotka alkoi seukata nuorena tai jopa meni naimisiin nuorena. Meikäläinen ei harrastanut kuin yhden illan suhteita joskus satunnaisesti.
Sun luona? Miehen luona? Vai jossain muualla?
Missä masturboit ja milloin viimeeksi?
mutta sentään tiedän (kuten mielestäni aikuisen ihmisen pitäisi tietää), että emätinhän ei veny yhdynnöissä.
Osalla se on kyllä luonnostaan todella väljä, se on geeneistä ja kudostyypistä kiinni ja jotenkin tuntuu, että lihavalla naisella pillukin on usein huonossa kunnossa, koska lihaksisto on surkastunut.
Erikoisin paikka jossa olet harrastanut seksiä? Mistä homaat miehet? Mitä sanot kun isket seuraa? Neuvo mua t: kokematon
Eli sellainen siisti viivapillu, ei pitkiä roikkuvia häppäreitä jne?
mutta sentään tiedän (kuten mielestäni aikuisen ihmisen pitäisi tietää), että emätinhän ei veny yhdynnöissä.Osalla se on kyllä luonnostaan todella väljä, se on geeneistä ja kudostyypistä kiinni ja jotenkin tuntuu, että lihavalla naisella pillukin on usein huonossa kunnossa, koska lihaksisto on surkastunut.
Edelleen, kuuluu siihen sarjaan asioita, jotka aikuisen ihmisen pitäisi tietää. Oletko muuten aikuinen ihminen?
Itsestään huolta pitävä nainen, joka urheilee ja liikuu eli pitää syvät vatsalihakset ja alaselän lihakset kunnossa niin omaa varmasti suuremmalla todennköisyydellä myös kunnossa olevan pillun. Luonnonlahjahan se on suurimmaksi osaksi, koska esim aasialainen nainen kuulemma omaa aina tiukan pillun, oli synnyttänyt tai ei. Synnyttäminen on tietenkin luku sinänsä, koska osalla on vaan sellainen kudostyyppi, ettei palaudu koskaan entiselleen.
Itsestään huolta pitävä nainen, joka urheilee ja liikuu eli pitää syvät vatsalihakset ja alaselän lihakset kunnossa niin omaa varmasti suuremmalla todennköisyydellä myös kunnossa olevan pillun. Luonnonlahjahan se on suurimmaksi osaksi, koska esim aasialainen nainen kuulemma omaa aina tiukan pillun, oli synnyttänyt tai ei. Synnyttäminen on tietenkin luku sinänsä, koska osalla on vaan sellainen kudostyyppi, ettei palaudu koskaan entiselleen.
Kerrotko panoillesi, että olet pannut niin ja niin montaa? Arvostaako sinua kukaan, edes sinä itse? Mikä on painoindeksisi?
Tasan kahta olen rakastanut, muut pelkkää seksiä.
Nuorempien kanssa sujuu mielestäni paremmin, etenkin jos ovat ensikertalaisia, saa itse näyttää mistä pitää ja "opettaa"
Vanhemmissakin tietenkin on hyviä
ap