Olen harrastanut seksiä 56 miehen kanssa, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (53)
Ohoh.
Onko joku noinkin väittänyt, ei ainakaan tässä ketjussa? Varmaan tarkoitti, että ihminen joka pitää kropastaan huolta niin pysyy myös tuo alapään lihaksisto kunnossa. Poikkeiksia aina löytyy.
Tuossa rupeaa lähenemään se, että voisit elättää itsesi huoraamisella. Jos hieman kasvatat tiheyttä ja se takuulla oman busineksen pystytksen jälkeen tapahtuukin saisit näiltä samoilta ihmisiltä 100-250 euroa kerta riippuen siitä oletko laiha ja kaunis ja hyvärintainen vai et.
Itsestään huolta pitävä nainen, joka urheilee ja liikuu eli pitää syvät vatsalihakset ja alaselän lihakset kunnossa niin omaa varmasti suuremmalla todennköisyydellä myös kunnossa olevan pillun. Luonnonlahjahan se on suurimmaksi osaksi, koska esim aasialainen nainen kuulemma omaa aina tiukan pillun, oli synnyttänyt tai ei. Synnyttäminen on tietenkin luku sinänsä, koska osalla on vaan sellainen kudostyyppi, ettei palaudu koskaan entiselleen.
että pieni ruumis ja pieni ..
joten siksi länsimaalaiset miehet menevät thaimaahan kiduttamaan naisparkoja. Siellä kun voi tuntea itsensä suureksi.
itse ihastelen miehiä, jotka valitsevat naisen heidän persoonansa takia, eivät ulkonäön. Jos näen pariskunnan, missä nainen on pidempi tai kookkaampi kuin miehensä, mietin, että onpa siinä rohkea ja itsetunto kohillaan oleva mies. Hän osaa varmaankin pitää naisensa tyytyväisenä.
mutta muistan missä ja niin olen saanut kirjattua ylös.
Jotenkin vain aina joku tarttuu ravintolasta mukaan tai minä jonkun matkaan, ei sen kummempia iskemisiä tarvita.
Joskus olen juonut, joskus en.
Itsetunnossani ei ole mitään vikaa ja en ole koskaan todellakaan harkinnut maksun ottamista. Saan seksistä nautintoa mitä kaipaan ja piste.
Todella harvoin masturboin, en edes muista milloin.
En nyt enempää kysymyksiä muista
ap
Ja kyllä se vaan löystyy se värkki, kun kaikille antaa!Mitä kauemmin pihtaa, sitä tiukempi se on.
Tiedän, koska olen joskus miehestäni erossa kuukausikaupalla ja kun hän tulee kotiin, on aina tiukempi tavara odottamassa kuin silloin, kun joka päivä nussitaan.
Ja ikää on jo 40+, joten ole sinä ap. pentu hiljaa siellä vaan:)
Et taida edes tiedää, millaista on rakkaudellinen seksi ja siksi kelpuutat kenet vaan panemaan itseäsi?
Olet oikeasti aika säälittävä huora, jos suoraan sanotaan. Jos joku mies sut joskus huolii, hän ei sinulle pisteitä panoistasi anna, jos hänelle kerrot totuuden:(
Itsestään huolta pitävä nainen, joka urheilee ja liikuu eli pitää syvät vatsalihakset ja alaselän lihakset kunnossa niin omaa varmasti suuremmalla todennköisyydellä myös kunnossa olevan pillun. Luonnonlahjahan se on suurimmaksi osaksi, koska esim aasialainen nainen kuulemma omaa aina tiukan pillun, oli synnyttänyt tai ei. Synnyttäminen on tietenkin luku sinänsä, koska osalla on vaan sellainen kudostyyppi, ettei palaudu koskaan entiselleen.
että pieni ruumis ja pieni ..joten siksi länsimaalaiset miehet menevät thaimaahan kiduttamaan naisparkoja. Siellä kun voi tuntea itsensä suureksi.
Eiköhän Thaimmaasta haeta naisia ihan sen takia, että ovat 1) kauniita 2) hoikkia 3) iloisia 4) ja halukkaita lähtemään mukaan. Se, että aasialaisilla on joku geeni, että ne pysyy todella kauan hyvänä, on heille vaan plussaa ja varmaan miehetkin tykkää. Kyllä minäkin haluaisin olla 50 vuotiaana vielä kimmoisassa kunnossa, mutta kun en ole :(
joka ilta siitä, että mies antaa heidän maata hoitovapaalla kotona.
Sietääpä jopa sen, että mies panee vieraita, ettei joudu yksinhuoltajaksi.
Irtosuhteissa ei oteta maksua vaan mennään kummankin ehdoilla. Avioliitossa nainen antaa siksi, ettei mies jätä.
Ja kyllä se vaan löystyy se värkki, kun kaikille antaa!Mitä kauemmin pihtaa, sitä tiukempi se on. Tiedän, koska olen joskus miehestäni erossa kuukausikaupalla ja kun hän tulee kotiin, on aina tiukempi tavara odottamassa kuin silloin, kun joka päivä nussitaan. Ja ikää on jo 40+, joten ole sinä ap. pentu hiljaa siellä vaan:) Et taida edes tiedää, millaista on rakkaudellinen seksi ja siksi kelpuutat kenet vaan panemaan itseäsi? Olet oikeasti aika säälittävä huora, jos suoraan sanotaan. Jos joku mies sut joskus huolii, hän ei sinulle pisteitä panoistasi anna, jos hänelle kerrot totuuden:(
Avioliitossa nainen antaa siksi, ettei mies jätä.
Koko ketju on ihan hieno provo. Mutta tuo se vasta on lysti näkemys että avioliitossa nainen antaa siksi ettei mies jätä. Hihhin! Jos sinä ap-provoilija nautit seksistä niin miksei naimisissa oleva nainen siitä nauttisi =) =) =)
Etenkin kun seksi paranee kun sitä opettelee yhdessä ja oppii tuntemaan toisen tarpeet ja rohkaistuu ilmaisemaan omansa.
Olen itsekin harrastanut yhden illan juttuja ihan tarpeekseni. Mutta olen siirtynyt sooloseksiin, sillä yhden illan juttu on vain runkkaus jossa nyt sattuu olemaan toinenkin osapuoli.
pitää antaa ainakin kerran viikossa, ettei se mene vieraisiin. Näitä ketjujahan täällä löytyy melkein joka päivä.
Mutta jalat levitetään siksi, ettei tarvite jäädä yksinhuoltajaksi. Pakkohan se on antaa, ettei mamman tarvitse mennä töihin.
Avioliitossa nainen antaa siksi, ettei mies jätä.
Koko ketju on ihan hieno provo. Mutta tuo se vasta on lysti näkemys että avioliitossa nainen antaa siksi ettei mies jätä. Hihhin! Jos sinä ap-provoilija nautit seksistä niin miksei naimisissa oleva nainen siitä nauttisi =) =) =) Etenkin kun seksi paranee kun sitä opettelee yhdessä ja oppii tuntemaan toisen tarpeet ja rohkaistuu ilmaisemaan omansa. Olen itsekin harrastanut yhden illan juttuja ihan tarpeekseni. Mutta olen siirtynyt sooloseksiin, sillä yhden illan juttu on vain runkkaus jossa nyt sattuu olemaan toinenkin osapuoli.
ap:n lukemat. Keski-ikäinen naimisissa oleva, hoitoalalla työskentelevä suuren perheen äiti olen. Nuoruuteni elin täysillä. Onko toi nyt niin niin kummallista.
Pakkohan se on antaa, ettei mamman tarvitse mennä töihin.
Kallista pillua miehelle, muuten ;-) jos noin kieroutuneesti ajatellaan.
Niissä minun tuttavaperheissä, joissa vaimo on kotona pitempään kuin lapsen ekat 3 vuotta, se on kyllä ollut mies joka on patistanut vaimonsa pysymään kotona. Antoipa tai ei.
Hirvee sana koko tuo antaminen. Minä en anna, minä otan... Ja olen nainen.
...miten voit muistaa kaikki, jos niitä on ollut jo noin paljon ja kerroit kirjanneesi ne vasta puoli vuotta sitten ylös?!
Mä ainakin olen onnellisesti unohtanut suurimman osan omista hoidoistani, mutta tietenkin tärkeät asiat pysyy paremmin mielessä kuin vähäpätöiset?!
t.rouva 42