Olen harrastanut seksiä 56 miehen kanssa, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (53)
Ja oletko sinkku, vai petätkö?
Kysyn siksi, etten voisi harrastaa seksiä muun kuin rakastamani ihmisen kanssa ja kutsun sitä rakasteluksi, jossa on mukana paljon muutakin kuin panemista.
Haluatko kenties tunnustusta joltakin, että olet saanut niin monelta, vai mitä ihmettä?
haluaisin tietää, näkeekö sen jotenkin päälle,kuka on hyvä ja kuka ei? Onko käytösksessä tms. jotain sellaista,josta sen voi tulkita etukäteen?
ne johonkin muistikirjaan, vai kuinka luku on noin tarkka? Mulla kumppaneita pitkästi yli sata ja laskuissa sekosin jo hyvin alkupäässä, jos ikinä laskinkaan.
Ja oletko sinkku, vai petätkö?
Kysyn siksi, etten voisi harrastaa seksiä muun kuin rakastamani ihmisen kanssa ja kutsun sitä rakasteluksi, jossa on mukana paljon muutakin kuin panemista.
sinänsä kyllä hyvä periaate, mutta ei toimiva
tai siis listasin n.6kk sitten kaikki sänkykaverit.
Koskaan en ole pettänyt ketään ja kaikille olen ollut avoin.
Yhdenillan juttuja on 80% ja ihan vain pelkkää seksiä.
ja ei voi päällepäin nähdä kuka on hyvä ja kuka ei, yleensä ne parhaimmannäköiset ovat kaikista surkeimpia.
ap
komea, tumma, iso muna ja sitten kun halusi pillua, niin pani 2 minuuttia kuin tikka ja se siitä sitten:)
Eipä tuota jäänyt ikävä.
että mistä miehet eniten tykkää sängyssä? Itse oon ollu "vain" 11 miehen kans sängyssä, mut sä varmaan tiiät jotain enemmän kuin mä.
Sit sellanen kysymys, että rakastitko kuinka montaa miestä? Minkä ikäisiä olivat?
Ja entä sujuiko paremmin vanhemman miehen kanssa?
Mua kiinnostaa kovasti, oikeesti.
:)
on paljon. Eikö ole yhtään huolettanut taudit, maineen menetys, hävettänyt munan perässä juokseminen..?
Pitää olla ihmisen hieman 'läpihuutojuttu' noilla 'saavutuksilla'.
Oliko jokainen hoito täysin erilainen vai pystytkö rajaamaan esim 3 erityyppistä rakastajaa?
tai siis listasin n.6kk sitten kaikki sänkykaverit.
Koskaan en ole pettänyt ketään ja kaikille olen ollut avoin.
Yhdenillan juttuja on 80% ja ihan vain pelkkää seksiä.ja ei voi päällepäin nähdä kuka on hyvä ja kuka ei, yleensä ne parhaimmannäköiset ovat kaikista surkeimpia.
ap
Huvittavinta tässä ketjussa on se että tämä omasta mielestään varsinainen "konkari" ap voi tietämättään itse olla se surkeista surkein.
Oletko kokeillut pissaleikkejä? Millaisia? Kiihottaako?
Jos mies alistaa väkivaltaisesti saman aikaisesti naiden sua peräsuoleen?
n. 130 miehen kanssa.
Silloin kun olin nuori,ajattelematon ja täysin hukassa.
nainen olen