Miksi minulla on usein sellainen olo
että en ole tehnyt mitään? Tänään olen pessyt pari koneellista pyykkiä, käynyt kaupassa, hoitanut ruoat, tyhjentänyt astiksen ja täyttänyt, tehnyt pari tuntia koneella töitä ja imuroinut. Kuitenkin on sellainen olo että on laiskotellut koko päivän. Johtuisiko se siitä että en ole ollut ulkona ja pyjama on päällä vieläkin.
Kommentit (8)
et ole tehnyt mitään sellaista, mistä saisit hyvän mielen. Ehkä sun pitäisi tehdä jotain luovaa.
Kotityöt ovat yleensä aina samanlaisia, ne ovat huolto- ja ylläpitotehtäviä. Niissä saa harvoin käytettyä luovuutta ja innovatiivisuutta eivätkä ne yleensä tuo älyllistä tyydytystä.
Jos haluat jättää jäljen maailmaan, tulla kuuluisaksi tms. niin se todennäköisesti ei tapahdu tekemällä kotitöitä.
Itsetunto nyt kohdilleen. Eikös joskus ole lupa ottaa löysemminkin.
Vai puitko sen takaisin? Vai oliko alla ja sitten kuorit muut vaatteet pois päältä kun palasit kotiin?
aloita päiväsi sillä, että puet päivävaatteet, kampaat tukan, syöt kunnon aamupalan... sitten alat töihin ja uloskin kannattaa mennä suunnittele etukäteen milloin menet tai menette lasten kanssa ulos
Mutta tohon pyjama juttuun mä kaipaisin selitystä.
Teen nuo yleensä 8h työpäivän päälle :)