Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietittekö useinkin miten voisitte muuttua, että MIESTÄ miellyttäisi enemmän?

Vierailija
02.01.2011 |

Miksi? Viitaten tuohon "anorektikko oli mieheni mielestä hyvän näköinen"-ketjuun... yllättävän monesta näyttää olevan ensisijaisen tärkeää, että miellyttää miesten silmää optimaalisen paljon.

Aika... säälittävää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt olla sopuisa ja pitkpinnainen, lempeä ja pyyteetön. Silti mies marisee jatkuvasti. Olkoon, en jaksa enää.

Vierailija
2/17 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieheni ajattelee, vaan miltä näytän muiden naisten silmissä. Miehelleni kelpaan minkänäköisenä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. lopetin tupakan polton, suureksi osaksi siksi, että hän ei tupakoinut, en nykyään juurikaan käy baareissa, koska mies ei siitä erityisesti pidä, Ja haluan kyllä näyttää hyvältä hänen silmissään (en silti laihtua anorektikoksi)siksi pukeudun kivasti ja usein meikkaankin.

Myöskin haluan usein ilahduttaa häntä esim. hyvällä iltapalalla tai ruualla tai vaikka eväiden laittamisella töihin.

Miksikö?

Koska hän on minulle tärkeä ja rakas ihminen.

Vierailija
4/17 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään kuitenkin enemmän siitä mitä vähän vieraammat ovat mieltä. Kotona ihan vain omaa miestäni varten laittaudun huomattavasti vähemmän kuin esim. töihin, saati sitten juhliin.

Vierailija
5/17 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. lopetin tupakan polton, suureksi osaksi siksi, että hän ei tupakoinut, en nykyään juurikaan käy baareissa, koska mies ei siitä erityisesti pidä, Ja haluan kyllä näyttää hyvältä hänen silmissään (en silti laihtua anorektikoksi)siksi pukeudun kivasti ja usein meikkaankin.

Myöskin haluan usein ilahduttaa häntä esim. hyvällä iltapalalla tai ruualla tai vaikka eväiden laittamisella töihin.

Miksikö?

Oletko sinä hänelle tärkeä ja rakas ihminen? Vai muovailuvahaa?

Vierailija
6/17 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä, mitä vikaa siinä on, että nainen ajattelee miehensä tunteita. Jos mies sanoisi, että hänelle on ihan sama mitä vaimo hänestä ajattelee, niin häntä syytettäisiin ihan varmasti sovinstisiaksi ja vaikka miksi. Jos haluaa olla esim. hyvännäköinen miehensä silmissä, niin ei se tarkoita sitä, että mies erikseen tekisi listan, mitä kaikkea naisen pitää tehdä miellyttääkseen miestään.

Vierailija
7/17 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä, mitä vikaa siinä on, että nainen ajattelee miehensä tunteita. Jos mies sanoisi, että hänelle on ihan sama mitä vaimo hänestä ajattelee, niin häntä syytettäisiin ihan varmasti sovinstisiaksi ja vaikka miksi. Jos haluaa olla esim. hyvännäköinen miehensä silmissä, niin ei se tarkoita sitä, että mies erikseen tekisi listan, mitä kaikkea naisen pitää tehdä miellyttääkseen miestään.

Tunteet pitää huomioida, toisen mielipiteet pitää huomioida.

Mutta itsensä MUUTTAMINEN toisen takia on aika extremeä. Miten moni mies suostuu sellaiseen?

Vierailija
8/17 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nimittäin totesi, ettei hän enää rakasta minua, eikä tunne olevansa rakastettu. En tiedä, mitä tekisin, että häntä miellyttäisin, koska hän ei suostu puhumaan asiasta - eikä mistään muustakaan. Itse olen kohdellut mielestäni häntä samalla tavoin koko ajan. Ulkoisesti en ole muuttunut paitsi ehkä parempaan suuntaan.

Vierailija
9/17 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika vaikea muuttaa pysyvästi. Käyttäytymismalleja voi muuttaa, mut sitä omaa persoonaansa on vaikea muuttaa eikä ole tarviskaan. Mä en oikein ymmärrä parisuhteita, joissa jomman kumman tai kummankin pitäis muuttua sen toisen mielipiteiden mukaan. Paljon mielenkiintoisempaa ja hauskempaa on elää ihmisen kanssa, joka käyttää senkin energian itsetuntemukseen ja siihen että on tasapainossa itsensä kanssa.

Vierailija
10/17 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiseni löysi minusta aina jotain valitettavaa, jos ei ääneen, niin ilmeillään ja teoillaan osoitti, mikä mussa oli vikana. Yritin ja yritin, pidin hiuksiani niinkuin hän tykkäsi, laihdutin, valitsin vaatteeni hänen makuunsa... Enkä kelvannut.

Nyt olen ihmeissäni, kun nykyinen miesystävä ylistää ulkonäköäni. Mitä, minusshan on tuhannen asiaa pielessä! Minunhan ei pitäisi kelvata!

Ei tää ulkonäköasia maailmaa suurempi ole eikä ollut, enkä kamalasti ole kärsinyt siitä, mutta tulipahan mieleeen, kun kysyttiin :-)

Vierailija
11/17 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti miellytänkö miestäni tai muita miehiä, sen sijaan yritän muuttua miellyttääkseni itseäni. Miehelleni kelpaan kyllä, koskaan hän ei ole tuonut esille muuta. En tiedä, miksi en osaa olla tyytyväinen itseeni tällaisena. Mutta en tunnista halua miellyttää miestä/miehiä sen taustalla.

Vierailija
12/17 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muunlaisen kanssa ei olisi koskaan kannattanut ollakaan.

Vierailija
13/17 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että olisin lempeämpi, kohteliaampi ja "sävyisämpi" vaimo.. tuppaan olemaan vähän liian lyhytpinnainen ja pisteliäs toisinaan.. yritän muuttua parempaan :)

Vierailija
14/17 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö?

muovailuvahaa, jos muuttaa itsessään jotain toisen mieliksi. Mitä se taas kertoo kysyjästä? Mä en haluisi olla missään tekemisissä henkilön kanssa joka automaattisesti ajattelee näin. Tuntuu vaan jotenkin kylmältä ja kyyniseltä .

Vierailija
15/17 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö?

muovailuvahaa, jos muuttaa itsessään jotain toisen mieliksi. Mitä se taas kertoo kysyjästä? Mä en haluisi olla missään tekemisissä henkilön kanssa joka automaattisesti ajattelee näin. Tuntuu vaan jotenkin kylmältä ja kyyniseltä .

Mutta jos laihdutat koska mies tahtoo laihan vaimon, pukeudut seksikkäästi koska mies tahtoo seksikkään vaimon, ajat mersulla, koska mies tahtoo vaimon joka ajaa mersulla, et kerro mielipiteitäsi koska mies tahtoo vaimon joka on samaa mieltä... olet muovailuvahaa, et persoona. Sorry.

Vierailija
16/17 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin rakastunut mieheeni ja mietin mm. vaateostoksilla sitä, että mistä mieheni pitäisi. Usein hän on mukanakin, eli konsultoimme toinen toisiamme vaatevalinnoissa ja olemmekin varsin tyylikäs pari.

Ulkoisesti viehätämme toisiamme hyvin paljon. Painon kanssa kummallakaan ei ole koskaan ollut ongelmaa, nautimme hyvästä ruuasta emmekä lihoa.

Ilahdutamme toinen toisiamme laittamalla toisen "suosikki" alushousut päälle, ostamalla toisillemme uusia tuoksuja tai muuta, joista myös itse pidämme.

Tämän lisäksi pyrin aktiivisesti myös karkoittamaan omaa työkiireistä johtuvaa stressiäni, etten purkaisi sitä mieheeni ja muutenkin panostan positiivisuuteen.

Meillä on ihanaa yhdessä ja sen perustana on pitkälti toisen huomioon ottaminen eri asioissa.

Vierailija
17/17 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin rakastunut mieheeni ja mietin mm. vaateostoksilla sitä, että mistä mieheni pitäisi. Usein hän on mukanakin, eli konsultoimme toinen toisiamme vaatevalinnoissa ja olemmekin varsin tyylikäs pari.

Ulkoisesti viehätämme toisiamme hyvin paljon. Painon kanssa kummallakaan ei ole koskaan ollut ongelmaa, nautimme hyvästä ruuasta emmekä lihoa.

Ilahdutamme toinen toisiamme laittamalla toisen "suosikki" alushousut päälle, ostamalla toisillemme uusia tuoksuja tai muuta, joista myös itse pidämme.

Tämän lisäksi pyrin aktiivisesti myös karkoittamaan omaa työkiireistä johtuvaa stressiäni, etten purkaisi sitä mieheeni ja muutenkin panostan positiivisuuteen.

Meillä on ihanaa yhdessä ja sen perustana on pitkälti toisen huomioon ottaminen eri asioissa.

Mutta tuollainen vastavuoroisuus ja itsestä lähtevä pienimuotoinen "muutos" ei ollut se mitä ajoin takaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi