Eikä muita kuvota syödä noit kanansiipi "hornetteja"
Kommentit (15)
Oon muutenkin vähän ronkeli ja syön kanankoivistakin vaan parhaan lihan reisiosasta.
nahka ja luut jäljelle, mutta hyviä o ja se näprääminen on kivaa.
-t.2
Nyt vaan pitäis saada perse ylös penkistä ja käydä laitamassa ne uuniin vielä, niin avot!
Ja dippaan niitä vielä tuliseen ranskankermakastikkeesen. Nam!
Ja noi siipipalat on ihan bestejä, niistä nuijista en niinkään välitä.
Noi siivet on paljon parempia kuin rinta-tai koipipalat.
-kakkonen edelleen
Voin paistaa lapsille, mutta itse en syö.
Jotenkin voin vielä ostaa broileria maustamattomana ja maustaa sen itse. Nahkoja en syö koskaan. Paistaessahan ne nahkat on hyvä olla paikallaan, suojaavat muuten kuivaa lihaa ja antavat sopivasti rasvaa ja makua lihalle.
Paistan aina ne pinnalta rapeiksi ja saatan syödä hurauttaa koko pellillisen yksinäni :) Nami...siihen vielä valkosipulidippi ja kurkkusuikaleita.
en ole edes koskaan ostanut niitä :X
Ostan vain marinoimatonta broileria. Joko rintafileitä tai -leikkeitä. Leike sopii uunissa laitettavaksi, kun tulee mehevyyttä, mutta en syö itse niistäkään nahkoja.
sitten on?
Tuo kanannahan syöminen on tietty laihduttajille jo vuosia ollut kielletyä. Tuskin kuitenkaan sen pois jättämällä olette yhtään laihtuneet. Taitaa enemmänkin auttaa hiilarien vähennys.
Kananrinnassa on paljon enemmän rasvaa kuin noissa hornet-paloissa. Yleensä se kylläkin jää pellille lillumaan.
sitten on?
Tuo kanannahan syöminen on tietty laihduttajille jo vuosia ollut kielletyä. Tuskin kuitenkaan sen pois jättämällä olette yhtään laihtuneet. Taitaa enemmänkin auttaa hiilarien vähennys.
Kananrinnassa on paljon enemmän rasvaa kuin noissa hornet-paloissa. Yleensä se kylläkin jää pellille lillumaan.
en vaan tykkää..
Mun suurta herkkua, just uudenvuodenyöä vetäsin paketillisen naamaani.