Paljonko pyydän yhdestä diapamista jos niitä kauppaan tarvitsevalle?
Itse en varsinaisesti tarvitse, mutta jos nuppitohtori reseptin kirjoittaa, aion lyödä pameja myymällä rahoiksi.
Kommentit (30)
tyhmä provo. idioottikin tietää, että se on huumausainerikos ja huumeiden välittämistä.
ilmoitettu asiattomasta viestistä. Pitäisikö ilmoittaa myös poliisille mahdollisesta huumekaupasta?
pientä korvausta vastaan reseptillä määrättyjä lääkkeitä. Enkä käytä itse pameja, mutta saan niitä pyydettyä.
Pitäisikö ilmoittaa myös poliisille mahdollisesta huumekaupasta?
hakea huomiota, mutta voithan sä ilmoittaa.
kuluttavat aikaansa tutkimalla olematonta ja toistaiseksi tapahtumatonta rikosta. Jää vaikka se teidän omakotitalon murtonne tutkimatta.
Ei ole huumausainerikos jos antaa kaverille pientä korvausta vastaan reseptillä määrättyjä lääkkeitä. Enkä käytä itse pameja, mutta saan niitä pyydettyä.
on sitten hyvä ja kertoo, mikä rikos sitten on kyseessä!
tarvitsevan oloa lääkkeillä, joita ei itse tarvitse. Mulla oli 3 pamia laillisesti saatuna, annoin ne eilen tuttavalle, jolle niitä ei määrätä.
Tottakai mun pitää omakustannehinta ainakin saada pois.
Ei ole rikos pientä korvausta vastaan helpottaa tarvitsevan oloa lääkkeillä, joita ei itse tarvitse. Mulla oli 3 pamia laillisesti saatuna, annoin ne eilen tuttavalle, jolle niitä ei määrätä.
Tottakai mun pitää omakustannehinta ainakin saada pois.
tämän tietosi, niihin ääniin jotka kuiskivat päässäsi?
perusvoidetta ja myyn sen tarpeettomana tuttavalleni, syyllistyn ilmeisesti silloinkin rikokseen kun välitän reseptillä saatua tavaraa eteenpäin.
Ja voin mä ne pamit omakustannehintaankin eteenpäin laittaa jos kerran tienata ei saa.
perusvoidetta ja myyn sen tarpeettomana tuttavalleni, syyllistyn ilmeisesti silloinkin rikokseen kun välitän reseptillä saatua tavaraa eteenpäin.
Ja voin mä ne pamit omakustannehintaankin eteenpäin laittaa jos kerran tienata ei saa.
niin typerä, ettet tiedä, mitä eroa on perusvoiteella ja huumaavalla lääkkeellä? Näköjään.
niin tyhmä ja yksinkertainen ihminen, että ei tiennyt diapamien olevan huumelääkkeitä. Kun ei tiedä tekevänsä mitään laitonta, ei ole syyllinen.
Eli rikos on, jos myyt toiselle buranan. Ilmoitin tästä aloituksesta poliisille.
dipsua luokitella huumelääkkeeksi. ottakaahan nyt niistä käsitteistä vähän selvää. tuollahan perusteella kahvikin on huume. ja suklaa myös. hiivatti sentään.
vaikka myymistä en suosittelekaan.
kossupulloon, niin silloin se ei ole myymistä, vaan vaihtokauppa.
Kun ei tiedä tekevänsä mitään laitonta, ei ole syyllinen.
että luulet "mukku emmä tiänny" -selityksen toimivan oikeudessa. Kävitkö edes peruskoulua loppuun?
myynnistä säädetään lääkelaissa (395/1987). Lääkelain 1 §:n mukaan lain tarkoituksena on ylläpitää ja edistää lääkkeiden ja niiden käytön turvallisuutta sekä varmistaa niiden asianmukainen valmistus ja saatavuus maassa. Lääkkeet ovat myös yksi tarkimmin valvotuista kuluttajan saatavilla olevista hyödykeryhmistä.
Apteekkitoiminnan sääntelyn tarkoitus liittyy lääketurvallisuuteen. Lääkkeiden myynti vain apteekeista minimoi lääkkeisiin liittyviä riskejä ja toisaalta varmistaa ammattihenkilöstön neuvonnan ja opastuksen avulla niiden oikeaa ja turvallista käyttöä. (Lääkelaki 57 §)
Enkä jaksa nuppitohtorille sen asian takia aikaa varata.
Heitin aloituksen vaan siksi, että saisin selville pamien markkina-arvon jos niitä jossain vaiheessa saan lekurin itselleni määräämään.
Mulle oli annettu joskus osastolta 3 pamia kotilomaa varten ja ne pamit lahjoitin tarpeettomana eteenpäin ihmiselle, joka oli niiden tarpeessa.
tarvitset kaikki bentsot mitä sulla on.