Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paavi sanoi puheessaan, että kristityistä on tullut vainotuin uskonnollinen ryhmä

Vierailija
01.01.2011 |

mitä ajatuksia tämä herättää sinussa. Linkkiä en taida nyt uskaltaa laittaa. Jokainen voi itse googlata paavin puheen jos haluaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Raamatun ennustukset käyvät toteen. Siellähän sanotaan, että "teitä tullaan vainoamaan minun nimeni tähden" (en muista sanatarkkaan)

Vierailija
2/6 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimimaissa, kuten Pakistanissa, Afganistanissa, Sudanissa, Egyptissä ym tapetaan kristittyjä aikamoisia määriä ihan jatkuvasti. Ja jonkin verran myös muissa maissa, kuten Pohjois-Koreassa. Minkään muun uskonnollisen ryhmän jäseniä ei tapeta niin paljoa uskon takia kuin kristittyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Raamatun ennustukset käyvät toteen. Siellähän sanotaan, että "teitä tullaan vainoamaan minun nimeni tähden" (en muista sanatarkkaan)

ja tässä ajassa tuo näkyy erityisen selkeästi.

Vierailija
4/6 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin että muslimit olis vainotuin ryhmä.

Vierailija
5/6 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin että muslimit olis vainotuin ryhmä.

ja nimitellään muslimeja, mutta muslimimaissa kristittyjä tapetaan. Nimeomaan niitä oman maan kristittyjä.

Vierailija
6/6 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoaminen on eri asia kuin tappaminen

että kristityt joutuvat maksamaan hengellään siitä että ovat kristittyjä. Ei Suomessa, mutta joissakin muissa maissa. Kristittyjen vainoa on siis ihan kauheimmassa muodossaan monessa maassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi