Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkälainen häpykarvoitus äidille?

Vierailija
01.01.2011 |

Kertokaapa minkälainen häpykarvoitus on sopiva parin lapsen äidille?

Miesten kanta on kiinnostava mukava kuulla,mutta myös naisten ns. uimahalli näkökulma, eli millaisella karvoituksella on soveliasta esiintyä uimahallissa lapset kainalossa?

kuvia saa liittää.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellani on kova karvankasvu alapäässä. Se höylää sitä pilluaan partahöylällä tosi usein. Tässä taannoin kävimme ravintelissa tassimassa pitkästä aikaa. Siellä huomasin tanssiessamme kummaa pistelyä reidessäni. Ja totta tosiaan vaimon sänki pukkasi housujen läpi ja tuntui pistävänä jopa reiteeni saakka. Ei ole kivaa, kun naisen tussun kohta näyttää housujen läpi siililtä. Sanoin naiselleni, että antaisi jouhien kasvaa, mutta ei vielä ole lämmennyt ajatukselle.

siltä onko hänellä joku trauma naiseksi kasvamisen ja muuttumisen suhteen? Kerro, että lapsipillu ei ole kiihottava.

Vierailija
42/103 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille naisille paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoilin viikonloppuna miehelleni täysin ajellun hävyn, ensimmäistä kertaa koko 12 vuoden avioliiton aikana. Hyvä fiilis jäi varmaan molemmille. Uskon että pidän tätä yllä jonkinaikaa. Katsotaan miten iho reagoi. Tosin meillä on ensiviikon perjantaina firman pikkujoulut jotka alkaa naistensaunalla, jännä nähdä saanko jänniä katseita N 39

Tulet huomaamaan pitäviä läpitunkevia katseita. Olen 40+, "kapea kiitorata" nainen.

Työpaikan naisten saunaillassa sain todella piikikkäitä katseita, koin saavani miestennielijän ja horatsun vastaanoton:D.

Koin asian silokkana kateutena.

En todellakaan ole ainoa "posliini" ja enemmistö oman huomioni mukaan siistii karvojaan.

Vierailija
44/103 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen ympäristöihminen, viherpiipertäjä, niin annan kaikkien karvojen kasvaa.

Vierailija
45/103 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä karvoista, jos reikä on sopiva ja panettaa. Ei silloin edes huomaa karvoja, kun pitää saada nopeasti mulkku sisään.

Vierailija
46/103 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin 4,7, ja 9v on jo niin tottuneet että en uskalla alkaa enää "karva-majavaksi".

Vierailija
47/103 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on hirveetä, jos nainen ei ollenkaan ajele karvojaan. Siis jo ihan fyysisesti, pannessa ne karvat tahtovat aina hakeutua sinne mulkun ja emättimen väliin hiertämään. Eikä ole ihan yks tai kaks kertaa, kun tuollaista luomukommunistia pantuaan on muna niin nilellä ja haavaumilla just noitten karvojen raastamisen seurauksena. Kortsulla ei tietenkään haittaa, mutta jossain suhteen vaiheessa on tullut vaan siirryttyä pilleriehkäisyyn, ja silloin se helvetti alkaa.

Siis ongelma ainakin tällaisen hiukan reippaamman jorman kanssa lykkiessä.

Jorma

Vierailija
48/103 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa minkälainen häpykarvoitus on sopiva parin lapsen äidille? Miesten kanta on kiinnostava mukava kuulla,mutta myös naisten ns. uimahalli näkökulma, eli millaisella karvoituksella on soveliasta esiintyä uimahallissa lapset kainalossa? kuvia saa liittää.

Siellähän sinä juokset muutenkin

Vierailija
49/103 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin 4,7, ja 9v on jo niin tottuneet että en uskalla alkaa enää "karva-majavaksi".

miten et uskalla? Yrität selkeästi ajaa lapsiisi sisään ajatuksen, että naisen on PAKKO olla karvaton. Luuletko, että kakruillesi ei karvat pilluun kasva jos sä lietsot mielikuvaa?

Vierailija
50/103 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 35-vuotiailla saa olla täysi karvoitus, kun nainti on muutenkin sellaista tuhertamista. Mielestäni 35-48-vuotiailla posliinipillu on käytännöllisin, koska tuolloin seksi on heille antoisinta ja naintia on paljon. 48-100-vuotiailla saa olla luomupillu. Silloin ei nainti enää juurikaan kiinnosta kuin satunnaisesti eikä orgasmiakaan enää tahdo kovin helpolla saada.

Vierailija
51/103 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 35-vuotiailla saa olla täysi karvoitus, kun nainti on muutenkin sellaista tuhertamista. Mielestäni 35-48-vuotiailla posliinipillu on käytännöllisin, koska tuolloin seksi on heille antoisinta ja naintia on paljon. 48-100-vuotiailla saa olla luomupillu. Silloin ei nainti enää juurikaan kiinnosta kuin satunnaisesti eikä orgasmiakaan enää tahdo kovin helpolla saada.

olen 52- vuotias, pikkuisen eri mieltä :D

Vierailija
52/103 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sairas kun lietsot tollasta karvattomuusajatusta.

Vierailija
53/103 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vain siksi että ukkokulta tykkää siitä, ja saan enemmän suuseksiä kuin karvoilla.

Olen ollut posliini kohta neljävuotta, muutamaan "tuijotukseen" uimahallissa olen törmännyt, muttei se enää hetkauta. Siihen varmaan tottuu, niinkuin joku tuossa yllä totesi.

Vierailija
54/103 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, posliinipimppa miehen mieliksi. Lapset 3 ja 5 eikä ne ole mulla karvoja koskaan nähneet eli ei se mitään outoa ole niille nyt eikä myöhemmin.

Vierailija
55/103 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tykkää vaihtelusta myös karvoituksen osalta, kiihottuu poslarista, mutta myös kaikki välimuodot käy. Olen yleensä kesät täysin karvaton ja syksyllä kasvattelen, välillä pidän vain pientä kiitorataa häpykummun päällä ja joskus miehen pyynnöstä olen täysin naturell puskalla. Saa kuulemma kiksit kun saa nuolla spermat kun karvoitukselta.

Näin meillä.

Vierailija
56/103 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse otan ainakin 2 kk vahalla ja ne väliajat sheivaan. Ei ole lapset mitään sanoneet tms: Vanhin tytär jo niin iso että itsekin sheivaa.

Vierailija
57/103 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse otan ainakin 2 kk vahalla ja ne väliajat sheivaan. Ei ole lapset mitään sanoneet tms: Vanhin tytär jo niin iso että itsekin sheivaa.

Koska tyttäresi aloitti/ikä nyt ? Täällä tyttären sheivaushommat alkanee vuoden/parin sisään, asiasta on saunoessa jo tyttöjen kesken juteltu, ei tunnu ottavan paineita asiasta, nyt 13 v.

Vierailija
58/103 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiteelle sopii ihan sellainen täys karvaturrimallinen pimpsa. Ei siinä enää tarvii silloin hienostella, kun pillu on revennytkin ja kaikkee.

Vierailija
59/103 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 37 ja tytär 15.

Vierailija
60/103 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tyttäresi aloitti/ikä nyt ? Täällä tyttären sheivaushommat alkanee vuoden/parin sisään, asiasta on saunoessa jo tyttöjen kesken juteltu, ei tunnu ottavan paineita asiasta, nyt 13 v.

Vanhin tytär aloitti melko varhain taisi olla 14. Nyt on 16