Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkälainen häpykarvoitus äidille?

Vierailija
01.01.2011 |

Kertokaapa minkälainen häpykarvoitus on sopiva parin lapsen äidille?

Miesten kanta on kiinnostava mukava kuulla,mutta myös naisten ns. uimahalli näkökulma, eli millaisella karvoituksella on soveliasta esiintyä uimahallissa lapset kainalossa?

kuvia saa liittää.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon siis 14 weee ja haluuun pitää pilluni hyväs kunnos seksin varalt ;) joten karvat veks !!!!! JA PANEMAAAAAA

Vierailija
2/103 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläpäin käytetään uimapukua uimahallissa, enkä ole huomannut että äidit esittelisivät siellä pilluansa, oli niillä lapset kainalossa tai ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä siistin ainoastaan bikinirajan ja "alapuolen", sen vähän majavan mitä blondille kasvaa pidän mielelläni ja minusta se on paljon nätimpi kuin posliini tai kiitorata. pikkulasten kolmekymppinen äiti olen.

Vierailija
4/103 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan mieti mitä jotkut ajattelee karvoistani vaikka uimahallin saunassa? Olen posliini ja pysyn edelleen. Ja ikä on 46v.

Oliskohan jo aika aikuistua. Tuollaiset teinimeininkijutut jo keski-iän ylittäneellä on melko turn-off...

Vierailija
5/103 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sellaisia enää?

Vierailija
6/103 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläpäin käytetään uimapukua uimahallissa, enkä ole huomannut että äidit esittelisivät siellä pilluansa, oli niillä lapset kainalossa tai ei...

Vierailija
7/103 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä sheivaaminen alkoi jotain 90-luvun alussa yleistyä. Eli nykyisillä nelikymppisillä on ollut jo 20 vuotta ajellut paikat, joko posliini tai kiitorata. Ei oo tosiaankaan ihan mikään parin viime vuoden juttu :D

Vierailija
8/103 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se yleisemmin alkoi vuosituhannen vaihteessa taviksilla. Ainakin Suomessa.

ja mun mielestä sheivaaminen alkoi jotain 90-luvun alussa yleistyä. Eli nykyisillä nelikymppisillä on ollut jo 20 vuotta ajellut paikat, joko posliini tai kiitorata. Ei oo tosiaankaan ihan mikään parin viime vuoden juttu :D

Vierailija
9/103 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nainen/tyttö äiti tai ei, niin täysi posliini se olla pitää. Se antaa kuvan itsestään muutenkin huolta pitävästä naisesta, joka ei laiminlyö myöskään intiimihygieniaansa ja kiinnittää huomita myös alapäänsä kuntoon. Karvatonta pimpsaa on paljon mukavampi nuolla ja se on myös esteettisesti paljon kauniimman näköinen kuin jalkovälissä rehottava karvapuska. T: M 42v.

Vierailija
10/103 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai posliini korreloi hygenian kanssa. Just joo. Eiköhän se hygienia kolleloi alapääpesujen määrän ja laadun kanssa. Mutta kukin tyylillään ....

Nyt tulee klassikko. Alapääkarvioituksen tulee olla sellainen, että nainen on sinut sen kanssa.

Ahdistunut "mitähän muut tästä ajattelevat" posliini vs himokas enemmän karvoitusta omaava "rempseä" emäntä.

Kumman valitset.

Vierailija
11/103 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai posliini korreloi hygenian kanssa. Just joo. Eiköhän se hygienia kolleloi alapääpesujen määrän ja laadun kanssa. Mutta kukin tyylillään ....

Nyt tulee klassikko. Alapääkarvioituksen tulee olla sellainen, että nainen on sinut sen kanssa.

Ahdistunut "mitähän muut tästä ajattelevat" posliini vs himokas enemmän karvoitusta omaava "rempseä" emäntä.

Kumman valitset.

Kannattaisi alkaa ajattelemaan jo niinpäin, että mitähän muut ajattelevat, jos jalkovälissä on rehottava karvapehko!

Vierailija
12/103 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin niukka tai ei mitään.

Vierailija
13/103 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunis nainen ja vartalo viehättävä, niin tällöin "rämis" pilaa muuten hyvän vaikutelman. Posliini paras, mutta vähintään alhaalta ja reippaasti sivuilta pitäisi olla ajeltuna. Jos eukko on muutenkin ruma ja huolimaton, niin se on sitten aivan sama, mitä sieltä alhaalta löytyy.

Tulipa mieleen, seurustelin teininä pitkään tytön kanssa, joka ei suostunut kuin kerran sheivaamaan posliiniksi. Muulloin vain bikinirajat ja jättipä häpyhuuletkin ajelematta. Kyllä aina vitutti sukeltaa viidakon läpi laguuniin. Onneksi hänen jälkeen on kaikilta hoidoilta ja kumppaneilta löytynyt enemmän silmää estetiikalle.

Vierailija
14/103 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en nimenomaan äitinä halua olla täysin karvaton. Silloinhan omat lapset järkyttyisivät, kun näkisivät jonkun karvaisen naisen! (meillä oma sauna, ei käydä juuri kuin perheen kesken saunomassa/eivät kovin ole muita naisia nähneet alasti kuin minut).

Vierailija
15/103 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en nimenomaan äitinä halua olla täysin karvaton. Silloinhan omat lapset järkyttyisivät, kun näkisivät jonkun karvaisen naisen! (meillä oma sauna, ei käydä juuri kuin perheen kesken saunomassa/eivät kovin ole muita naisia nähneet alasti kuin minut).

En todellakaan mene "mitänemuksutajattelee" tyllilla muissakaan asioissa. Karvoja ei ne ole koskaan minulla nähneet kuten ei miehenikään-(

Vierailija
16/103 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ollut varmaan viimeiset 25 vuotta vaihtelevalla tyylillä. joskus täysin luomu, pääsääntöisesti pidän häppärit paljaana ja kapeaa kiitorataa, tässä viihdyn itse parhaiten, ukon mieliksi parikertaa vuodessa posliini. Mutta ei poslarikaan aiheuta mitään uimahallikammoa. Pääkaupunkinseudulla niitä näkee muillakin, maakunnissa ei niinkään

Vierailija
17/103 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin miehelleni posliinipillun, ja yllättäen se tuntui omastakin mielestä oikeinkin hyvältä. Ukko oli ihan täpinöissä, piti sitä oikeinkin kauniina - melkein uskon häntä. Ja toiseks sain oikein ihanaa suuseksiä, ehkä tämän parisuhteen parhaimpia ikinä

tähän keskusteluun yleisesti, olen satunnaisesi nähnyt uimahalleissa naisia jotka on trimmannut itsensä karvattomaksi, mutta se ei ole herättänyt sen ihmeempää "tunteilua". Olen ajatellut että se on just omaasia - ja jos mies tykkää ja haluaa antaa, niin mikäs siinä.

Vierailija
18/103 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon karvat kehiin. Ja miehelle posliini toimii vain kun ajettu täydellisesti ja heti käytössä, muutoin kun sänki tulee vähänkin ulos on kuin työntelisi vehjettään hiekkapaperiin.

Myönnän, että joskus parikymppisenä ajattelin toisin, mutta nyt ehdottomasti karvat on huomattavasti seksikkäämmät.

Mies 39.

Vierailija
19/103 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoja saa olla jos hoitaa sitä alapäätä. Meillä rouva kulkee aina mammapöksyissä eikä oikein tahdo pestä värkkiä. Pitää suuseksistä mutta kun se hien ja kusen haju on aika voimakasta.

Siksi haluaisin että vaimo sitä pehkoa trimmailisi. Ei nyt mikään posliini pidä olla mutta jos häppärit paljaiks ja sivuilta siistiksi.

Joskus toiveen asian tiimoilta esittänyt mutta vetoaa siihen että lapset kattoo kieroon ja hävettää. Kutiaa ja koko ajan pitää olla sheivaamassa. En oikein ymmärrä tätä asennetta. Lapsille siis opetetaan ettei sitä pillua tarvitse hoitaa. Mukana roikkuu muutenkin. Kainalot ja sääret ajellaan kyllä joka toinen päivä.

M41

Vierailija
20/103 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rakastajattarellani on tuuhea karvoitus ja pidän siitä.Olen Kapteeni ilman laivaa eli siis Cargomaster. Kuljen euroopassa ja pohjois afrikassa tarkastamassa laivoja ja olen yksineläjä. Kun tulen Suomeen käyn hänen luonaan ja hän tykkää siitä,minä arvostan ja kunnioitan hänet. Kun käymme maate hän sanoo että tule minuun sisään ja anna minulle orgasmi ja spermaa niin minä nukun niin hyvin. Ja annan minä mutta saan myös itsekin.