minkälainen häpykarvoitus äidille?
Kertokaapa minkälainen häpykarvoitus on sopiva parin lapsen äidille?
Miesten kanta on kiinnostava mukava kuulla,mutta myös naisten ns. uimahalli näkökulma, eli millaisella karvoituksella on soveliasta esiintyä uimahallissa lapset kainalossa?
kuvia saa liittää.
Kommentit (103)
käytiin eilen uimahallissa lasten kanssa - ja olo oli kyllä hieman vaivautunut, en tiedä tuntuiko minusta vain, mutta olo oli sellainen että sain hämmästeleviä katseita siellä. Koska fakta on se että kyllähän posliinin aikuisella huomaa vaikkei niitä nyt niin erityisesti katselisikaan.
käytiin eilen uimahallissa lasten kanssa - ja olo oli kyllä hieman vaivautunut, en tiedä tuntuiko minusta vain, mutta olo oli sellainen että sain hämmästeleviä katseita siellä. Koska fakta on se että kyllähän posliinin aikuisella huomaa vaikkei niitä nyt niin erityisesti katselisikaan.
Minullakin muutama eka kerta (taisi olla silloin esikoisen vauvauinnissa) hieman ujostutti mutta ei mitenkään enää sen jälkeen kun olen tottunut tähän.
Olen käynyt laser-karvanpoistossa joten ne eivät enää alapäähän kuin kainaloihinkaan enää kasva. Nyt poitsu 6v ja kaksoistytöt 3v ja käydään joka viikko uimassa.
Minullakin muutama eka kerta (taisi olla silloin esikoisen vauvauinnissa) hieman ujostutti mutta ei mitenkään enää sen jälkeen kun olen tottunut tähän. Olen käynyt laser-karvanpoistossa joten ne eivät enää alapäähän kuin kainaloihinkaan enää kasva. Nyt poitsu 6v ja kaksoistytöt 3v ja käydään joka viikko uimassa.
Tuo laser karvanpoisto alkoi kiinnostaa. Menen jos mies suostuu maksamaan, ja varmaan suostuukin(:
ei moottoritielläkään ruoho kasva.
Posliini toimii aina! Oltu naimisissa 30 vuotta ja vaimolla posliini suurimman osan ajasta. Itsellänikin on.....
Eipä tuo nyt niin hehkeää ole, kun 9v tyttö vaatii saada ajella alapäänsä ja kertoo vihaavansa juuri kasvamaan alkanutta karvoitustaan. Kun äidilläkin oli aina ollut karvaton eikä osannut sitten tyttö suhtautua omaan karvoitukseensa vaikka siitä oli keskusteltu. Tapahtui hyvälle ystävälleni. Jokainen pitäköön mitä mielii, mutta lähinnä tuosta äidin näkökulmasta ajateltuna. Saattaa tulla ongelmia tai olla tulematta, vaikea niitä on ennustaa.
N31
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 07:03"]
Posliini toimii aina! Oltu naimisissa 30 vuotta ja vaimolla posliini suurimman osan ajasta. Itsellänikin on.....
[/quote]
Ei kai ketään kiinnosta millainen itselläsi on
[quote author="Vierailija" time="01.01.2011 klo 14:51"]Kertokaapa minkälainen häpykarvoitus on sopiva parin lapsen äidille?
Sellainen, mistä lasten äiti ja hänen mahdollinen puolisonsa pitävät.
Miesten kanta on kiinnostava mukava kuulla,mutta myös naisten ns. uimahalli näkökulma, eli millaisella karvoituksella on soveliasta esiintyä uimahallissa lapset kainalossa?
Jos olet käynyt siellä uimahallissa, niin olet varmaan huomannut, että mikä tahansa posliinista rämemajavaan on sallittu. Joka tyylillä on kannattajansa ja äänekkäät vastustajansa. Älä edes yritä miettiä miten voit olla ärsyttämättä kaikkia.
Jos ajattelet miehen saamista, miesten mielipiteet vaihtelevat myös laidasta laitaan. Kukaan suhteen arvoinen mies ei pidä sitä kynnyskysymyksenä.
Posliini ehdoton ykkönen. Seuraavana tarkkaan, melko vähiin rajattu.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2011 klo 10:10"]
Kyllä poslari sopii yli nelikymppisellekin. Ja voihan siihen pimpin päälle jättää pikku tupsun jos ei ihan täysin karvaton halua olla. Mutta täysi karvoitus lienee neli-viisikymppiselläkin säännöllistä seksiä harrastavalla out, paitsi jos partneri jostain syystä haluaa nimenomaan täyskarvaista.
Jos uimahallissa esim. näkee törkeän hoitamattoman täyskarvoituksen, niin silloin helppo arvata että seksin harrastus heillä olematonta
No olipa rinnastus. Meillä on seksiä päivittäin ainakin kerran ja en ole ajeltu. Seksielämän toimivuuttako karvojen puutteella halutaan todistaa? Miten nuorta porukkaa täällä oikein korjoittelee.
Kyllä poslari sopii yli nelikymppisellekin. Ja voihan siihen pimpin päälle jättää pikku tupsun jos ei ihan täysin karvaton halua olla.
Huulet täysin paljaat, kummulla kiitorata
Kyllä poslari sopii yli nelikymppisellekin. Ja voihan siihen pimpin päälle jättää pikku tupsun jos ei ihan täysin karvaton halua olla. Huulet täysin paljaat, kummulla kiitorata
Voin vain kuvitella miltä näytät.
M27
ja se punoittava broileri on ah, niin ihana näky! Ja ne valkovuotoklöntit jotka ovat kiinni siinä muutaman millin sängessä... :D
Mieluummin karvapuska kuin tuollainen...joita näkee uimahallissa myös. Itse siistin kyllä, mutta aikuisena naisena en halua olla täysin karvaton.
tarjoilin viikonloppuna miehelleni täysin ajellun hävyn, ensimmäistä kertaa koko 12 vuoden avioliiton aikana. Hyvä fiilis jäi varmaan molemmille. Uskon että pidän tätä yllä jonkinaikaa. Katsotaan miten iho reagoi.
Tosin meillä on ensiviikon perjantaina firman pikkujoulut jotka alkaa naistensaunalla, jännä nähdä saanko jänniä katseita
N 39
tarjoilin viikonloppuna miehelleni täysin ajellun hävyn, ensimmäistä kertaa koko 12 vuoden avioliiton aikana. Hyvä fiilis jäi varmaan molemmille. Uskon että pidän tätä yllä jonkinaikaa. Katsotaan miten iho reagoi. Tosin meillä on ensiviikon perjantaina firman pikkujoulut jotka alkaa naistensaunalla, jännä nähdä saanko jänniä katseita N 39
Tulet huomaamaan pitäviä läpitunkevia katseita. Olen 40+, "kapea kiitorata" nainen.
Työpaikan naisten saunaillassa sain todella piikikkäitä katseita, koin saavani miestennielijän ja horatsun vastaanoton:D.
Koin asian silokkana kateutena.
Itsekin olen sitä mieltä, että kukin - riippumatta siitä, onko äiti vai ei - pitäköön puskansa sellaisena kuin itse tykkää.
Itse suosin kiitorataa, eikä sitä ainakaan uimahalleissa ole kukaan paheksuen katsonut.
sukukypsiksi varttuneille naisille paras pillukarvoitus on luomu. Posliinipillu ei ole pillu ensinkään, se on vain reikä. Pilluun kuuluu kaikki osaset, emätin, huulet ja mm. häpykarvoitus. Häpykarvoitus koristaa ja reunustaa sitä ihanuutta sekä tuoksuttaa feromoneja.
T mies
Naisellani on kova karvankasvu alapäässä. Se höylää sitä pilluaan partahöylällä tosi usein. Tässä taannoin kävimme ravintelissa tassimassa pitkästä aikaa. Siellä huomasin tanssiessamme kummaa pistelyä reidessäni. Ja totta tosiaan vaimon sänki pukkasi housujen läpi ja tuntui pistävänä jopa reiteeni saakka.
Ei ole kivaa, kun naisen tussun kohta näyttää housujen läpi siililtä. Sanoin naiselleni, että antaisi jouhien kasvaa, mutta ei vielä ole lämmennyt ajatukselle.
Miksi ei jos mieskin tykkää! Pidän karvat poissa säännöllisesti sokeroinnilla. Käyn uimahallissa 1-2x viikossa lasten kanssa ja ei siellä mitenkään tartte ujostella.