mitä!? tuleeko tikkurilaan Elixia!?
mies kävi paikallisessa ostoskeskuksess aja väitti nähneensä mainoksen jonka mukaan sinne tulee vuoden 2011 aikana uusi elixia.
voisko joku tiksiläinen vahvistaa tämän? nettisivuilla ei ole mitään mainintaa asiasta.
Kommentit (40)
joo syksyllä tulee Anttilan tilalle kunhan saavat remontoitua ensin.
Kaikki järkevät ihmiset siirtyy Elixiaan vastapäiseltä Finnbodylta.
Olenkin miettinyt, että pitäisi soittaa sinne kun www-sivuilla on vaan koko ajan teksti, jonka mukaan lisätietoja tulee lähipäivinä. Itsekin olen näitä mainostajia nähnyt ja harkinnut asiaa kun joskus ennen olin vuosia Elixian jäsen. Olin sillon Elixiaan tyytyväinen, mutta muutin pois sen läheltä. Tämä uusi ehkä tuleva keskus ei tosiaan vakuuta kun on info tätä luokkaa.
Uusiin tiksiin liityneisiin jäseniin on otettu yhteys ja tiedotettu asiasta, että avaus viivästyy, sen ajan saa treenata ilmaiseksi muilla saleilla. Anttila meni puihin vuokraisännän vuoksi.
miksi ette mene Hiekkaharjun Foreveriin asiakkaaksi? Sijaitsee ihan junaradan viressä. osi kiva paikka! Lapsiparkit ja lastenjumpat ja kaikki! Tykkään!
Finnbody on konkurssissa ja sen kohtalo ratkennee lähitulevaisuudessa. Salilla on ostajaehdokkaita ja voi olla jopa niinkin että entinen omistaja jatkaa. Toiminta Finnbodylla kuitenkin jatkuu ihan normaalisti, olen siellä jäsenenä ja toiminnassa ei konkurssi juurikaan näy. Mitä nyt salilla porukka spekuloi kaiken maailman jutuilla. Sali on kuitenkin ihan todella hyvä ja toivoisin että Finnbody jatkaisi. Finnbody on ollut Suomessa uranuurtajan punttisaleissa ja Tiksin sali on hieno kaikella tavalla. Harmittaa omistajien puolesta kaiken maailman älyttömät juorut. Hän on kotomaassamme yksi alan uranuurtajista kuitenkin. Olen käynyt välillä muilla saleilla, mutta aina olen palannut Finnbodylle takaisin. Niin kävi nytkin, tulin takaisin.
vai hyvä sali kun ei ton vertaa teitä viitsi infota, 100% varmaa tietoa että Elixia omistaa ne nyt
Molemmat salit, sekä flamingon, että tikkurilan sali ovat ainakin itiksen, keskustan, tai talin elixiaan verraten aivan eri luokkaa. Tikkurilan uusi elixia menee joskus vuoden vaihteessa remonttiin, ja remontin yhteydessä laajenee, sinne tulee höyry, ja infrapunasauna. Infrapunasauna tosi mahtava, jos vaan olis enemmän aikaa käydä salilla, näin perheen isänä sitä aikaa kun ei liikaa ole...
Ei taida tulla höyrysaunaa, näin kerrottiin viime viikolla. Sali on kyllä mahtava ja ihanaa on, että vanhat finnbodylaiset saivat uuden sopparin vanhoilla ehdoilla. Thanks Elixia :)
Itse Finnbody Flamingon jäsen ja kuulemma kaikki jatkuu kuten ennenkin ja hinta pysyy samana eikä kukaan puhunut minulle mistään uudesta sopimuksesta Elixian kanssa....Oletko allekirjoittanut uuden sopimuksen Elixian kanssa ? Miksi ?
Finnbodyn kk-maksu on yli kympin halvempi kuin Elixialla! Tosi reilua Elixian omia asiakkaista kohtaan...
uusi elixia avataan finnbodyn tilalle lokakuussa
Hei, liityin juuri tikkurilan elixiaan mies jäsenneuvojan kautta, jan taisi olla hänen nimensä. mukavan oloinen ja syy miksi liityin tähän oli kaikki upeat palvelut sekä tarjous mikä nyt on voimassa eli KOKO loppuvuos 0€! ja saa kaupanpäälle viel 2 personal trainer tapaamista eikä korttia ole sidottu vaan tikkurilaan vaan voin käydä missä elixiassa tahansa! Aivan mahtavaa! Kannatan tänne liittymistä! Palvelukin pelaa!
Voisivat ilmoittaa muillekin elixia jäsenille viivästyksistä esim nettisivuilla ei ole mitään tietoa asiasta. milloin se keskus nyt avataan? joulukuussa ja minne?
Miten sait 3 kuukautta ilmaista aikaa? Olisi kiva tietää. Tixissä osa oli liittynyt Tixin jäseneksi sillä 50% tarjouksella joka Finnbodylta tuli heinäkuun lopussa Elixia on kertonut, että soppari jatkuu samana, mutta tuo Finskin soppari ei pädekään vaan ensimmäinen maksu tulee 15.9. Finnbodyn kautta saa kyllä liput takaisin ja kun palauttaa ne työnantajalle niin saa sitä kautta hyvitystä.
Finnbodylaisten on saatava pitää sopimukset, jotka heillä on tehtynä...ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Itse Finnbody Flamingon jäsen ja kuulemma kaikki jatkuu kuten ennenkin ja hinta pysyy samana eikä kukaan puhunut minulle mistään uudesta sopimuksesta Elixian kanssa....Oletko allekirjoittanut uuden sopimuksen Elixian kanssa ? Miksi ?
Tein uuden sopparin kun minun Finnbodyn sopparissa olisi ollut veloitus 2 x kuukaudessa ja tällä veloituksella olisin maksanut yhden kuukauden ylimääräistä vuodessa. Elixia veloittaa kerran kuussa ja jos sali on kerran Elixia niin miksikö en liittyisi. Finnbody toimi tosi hyvin ja Elixian alku muutamista alun tiedottamisongelmista on ollut myös miellyttävä kokemus. Tietoa olen saanut kun olen kysynyt ja olen tyytyväinen Elixian jäsen. Uskon tosin, että Finnbodykin vielä nousee....Pääomistaja on kuitenkin alan uranuurtaja Suomessa, en usko että hän heittäisi pyyhkeen kehiin vaikka epäonnea onkin matkan varrella ollut. Jään mielenkiinnolla odottamaan sitäkin.
vaikka puitteet ja suurin osa jumpista on vielä mallia finnbody, on keskus jo auennut! ihan jees, vaikka hieman vanhanaikaista.. toivottavasti paikka remontoidaan täydellisesti! olen tottunut toisessa elixiassa vuoden treenanneena vähän toisenlaisiin tiloihin. jumpat ovat myös aika tavalla erilaisia kuin elixian omat tuotteet, mutta muutosta varmaankin alkaa tulla kun nykyiset ohjaajat ajetaan sisään. toivottavasti! ei näissäkään ohjaajissa mitään vikaa ole, mutta kun olen tottunut, niin..
Tixin Finnbodyn ohjaajat ovat tosi hyviä, tosin parhaimmat lähtivät entisen omistajan mukaan. Finnbodyn tunnit ovat kyllä erilaiset mutta eiköhän ne muutu ajan kanssa nekin.
Finnbodyn kk-maksu on yli kympin halvempi kuin Elixialla! Tosi reilua Elixian omia asiakkaista kohtaan...
2
Finnbodylla vanhimmat sopparit ovat tosi edullisia ja ero on enemmän kuin kympin. Sopparit ovat kantaporukan, joka on käynyt salilla vuosia joten on ymmärrettävää että vanhat ehdot säilyvät.
Tuo ilmainen harjoittelu, on melkein joka salilla tähän aikaan vuodesta. Samoin 2xohjaajan tapaaminen. Minulle ratkaisee eniten se, minkä suuruinen on kuukausimaksu ja miten pitkäksi aikaa sidon itseni. Monelta unohtuu halvan liittymisen yhteydessä se, millaiseen sopimukseen nimensä laittaa. Vähän väliä näkee ihmisten valituksia nettipalstoilla siitä etteivät pääse salista eroon. No ei tietenkään pääse, jos on laittanut nimensä paperiin, jossa on sitoutunut olemaan jäsen 24 kk...Joten kun näitä tarjouksia nyt vuoden vaihteessa tulee, älkää tuijottako niitä vaan katsokaa kokonaisuutta ja sopmusehtoja.