mitä!? tuleeko tikkurilaan Elixia!?
mies kävi paikallisessa ostoskeskuksess aja väitti nähneensä mainoksen jonka mukaan sinne tulee vuoden 2011 aikana uusi elixia.
voisko joku tiksiläinen vahvistaa tämän? nettisivuilla ei ole mitään mainintaa asiasta.
Kommentit (40)
Kyllä tulee. Tikkurilan Anttila lopettaa ja uusi hieno Elixia saa tilat Tikkurilaan.
Soitin Elixiaan ja kyselin tästä vähän enemmän. Siihen piti tulla Elixia, mutta nytpä ei tulekaan, ja kaavailtu avajaispäivä 1.8 ei siis toteudu. Elixia kuitenkin kuulemma avataan Tikkurilaan, mutta naishenkilö,kenen kanssa puhuin, ei osanut sanoa asiaan enempää. Mielestäni alaarvoista toimintaa Elixialta, ovathan ne mainostaneet pitkään että Anttilan paikalle tulee Elixia - eivät ole kuitenkaan viitsineet ilmoittaa että homma on peruttu ja jäissä :(.
Mietinpä tässä sellasta, et eihän se jäsenyyen kesto nyt sit pitene, ku sali ei aukeakkaan elokuussa?
mulle joku tyyppi mainosti tiksin keskuksessa että se sali avaa finnbodyn tilalle ! mulla on jäsenyys finnbodyyn ja sieltä ei kyllä oo infottu mitään että se lopettaisi ja oonki vähän ihmeissäni. kuntosaliketjut on niin ovelia, ja sit ite saa ootella et millon onkin lappu luukulla :/ onko kukaan muu kuullu tästä??
Mulle tuli tosiaan tuo ilmoitus postissa. Mutta eipä se paljoa infoa tarjonnut, ei tietoa milloin olisi jokin sali tarjolla tai mitä tapahtuu tuolle sopimusajalle, lyhentyykö se toisesta päästä. Lisäksi on noita liikuntaseteleitä kertynyt kasa, jotka olisi kiva päästä käyttämään ennen vuoden vaihdetta, mutta tuskinpa uutta salia on ennen vuoden vaihdetta tiedossa - kun vieläkään ei ole tietoa paikasta. Edellisen vuokralaisen poistumiseen ja remonttiin menee kuitenkin oma aikansa.
Tikkurila on laaja käsite ja se ei ole ihan sama onko se jossain korson rajalla vai tuusulan väylän kupeessa. Minulle tämä myytiin ainakin tuolla anttilan sijainnilla ja tilan pohjapiirrustuksella joka vaikutti tilavalta ja valoisalta.
On kyllä todella huonoa infoa :( Olisi tosiaankin kiva tietää piteneekö jäsenyys nyt sitten tän takia? Minne sali tulee? Toivottavasti on nyt sitten edes tikkurilan keskustassa, eikä missään mihin on vaikea tulla.
Minä kuulin huhun, että uusi Elixia avataan Vantaa Hotellin yökerhon paikalle ja kaikille jo ennakkoon liittyneille Elixia tarjoaa ilmaiseksi ensimmäisen vuoden treenit.
Ja kovasti puhutaan että elixia olisi tulossa siihen FB:n tilalle. Henkilökunnalle kuulemma tehdään FB:llä vain 2 viikon soppareita ja seurataan tilannetta. Toistaiseksi siis FB vielä pyörii, mutta ei tiedetä kuinka kauan.
Finnbody on konkurssissa ja sen kohtalo ratkennee lähitulevaisuudessa. Salilla on ostajaehdokkaita ja voi olla jopa niinkin että entinen omistaja jatkaa. Toiminta Finnbodylla kuitenkin jatkuu ihan normaalisti, olen siellä jäsenenä ja toiminnassa ei konkurssi juurikaan näy. Mitä nyt salilla porukka spekuloi kaiken maailman jutuilla. Sali on kuitenkin ihan todella hyvä ja toivoisin että Finnbody jatkaisi. Finnbody on ollut Suomessa uranuurtajan punttisaleissa ja Tiksin sali on hieno kaikella tavalla. Harmittaa omistajien puolesta kaiken maailman älyttömät juorut. Hän on kotomaassamme yksi alan uranuurtajista kuitenkin. Olen käynyt välillä muilla saleilla, mutta aina olen palannut Finnbodylle takaisin. Niin kävi nytkin, tulin takaisin.
Jeps, siis lakifirma/ konkurssipesä pyörittää finnbodya ja uutta omistajaa etsitään.. eli jos jotain kassavirtaa on niin toiminta jatkuu, mutta jos rahat loppuu ni loppuu sit kai toiminnotkin.. omistajalla ei ole päätösvaltaa, ja tuskin se jatkaa, ellei voita lotossa..
finnbodyn haki velkasaneeraukseen ja se ei ilm mennyt läpi.. eli sehän voi lopettaa huomenna tai viidenvuodenpäästä tai ei ikinä. Tuskin ne huutelee etukäteen että toiminnot loppuu ens kuussa.. ja ne kellä rahaa on sisällä, ni toiveet takas saamiseks on olemattomat.. et makselkaa vaan vuosisoppareita..
Oma vika jos jää rahat sisään:)
Enpä usko, että toiminta loppuu. Sali on todella hyvä ja yksi pääkaupunkiseudun parhaita. Ja rahoja ei siis menetä mihinkään.Lopetetaanko tämä spekulointi ja keskitytään enemmän treeneihin? Asiasta tulee varmasti tietoa, uskon niin. Ei kukaan maksa vuosisopimuksia etukäteen vaan 2 vkoa kerrallaan. Olisi hyvä keskittyä puhumaan asioita jotka ovat totta, eivätkä huhuja.
Olen monta kuukautta odottanut ja nyt se ei sitten tulekaan!!
CMS-ketjun sali. Viime kesänä olin kiinnostunut jäsenyydestä ja jätin yhteydenotto pyynnön, kukaan ei sieltä koskaan soittanut. Joten totesin, että eivät ilmeisestikään tarvitse enää uusia asiakkaita.
Elixian mukaan olisi tulossa syksyllä, tiedottavat tästäkin varmaan sitten kun on sen aika.
tämähän päättyi ihan hyvin.
Tuli Elixia sekä flamingoon että tikkurilaan. Itselleni tuo flamingo on vielä parempi sijainti, se on kyllä aika pieni sali (vs Tali tai Salmisaari) joita nyt käytän mutta pari 10 kerran korttia sinne käyttäneenä kuitenkin ihan tyytyväinen palveluihin.
Niin ja sitten tuli vielä n. 3kk lisää ilmaista tähän alkuun, vasta 1.11. alkaa laskutus juosta.
niin, sillä elixia varmistaa että asiakkaat "tuplaantuu", etteivät menisi esim. foreveriin tai sellasta :) itse ainakin vuoden alusta otin elixialle kortin ja odottelin kiltisti että tikkurila avautuisi, en jaksa nillittää minkään 10euron takia.
vaikka puitteet ja suurin osa jumpista on vielä mallia finnbody, on keskus jo auennut!
ihan jees, vaikka hieman vanhanaikaista.. toivottavasti paikka remontoidaan täydellisesti! olen tottunut toisessa elixiassa vuoden treenanneena vähän toisenlaisiin tiloihin. jumpat ovat myös aika tavalla erilaisia kuin elixian omat tuotteet, mutta muutosta varmaankin alkaa tulla kun nykyiset ohjaajat ajetaan sisään. toivottavasti! ei näissäkään ohjaajissa mitään vikaa ole, mutta kun olen tottunut, niin..
.... vaan toyota-autotalon paikalle finnbodyn viereen.