Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koen itseni vähävaraiseksi vaikka en ilmeisesti ole

Vierailija
12.03.2023 |

Minulla on tilillä rahaa 42 000e ja velaton rivitaloasunto joka on huonossa kunnossa mutta pakko asua tässä kun ei uskalla myydäkään tässä kunnossa. Koen itseni hyvin vähävaraiseksi, etenkin ikäisiini nähden. Olen 39v. Onko näin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vähävarainen. Ei tilanne ole muuttunut siitä kun viimeksi asiaa kysyit täällä.

Vierailija
2/10 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko että olet tätä toistellut jo useasti? Ota yhteyttä terveydenhoitoon alkavan muistisairauden toteamiseksi, apua on saatavilla. Mitä nopeammin sairaus todetaan ja saadaan lääkitys ja mahdolliset tukitoimet kuntoon, sitä useampia hyviä vuosia voi vielä olla ja saatat selvitä itsenäisesti asuenkin vielä pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Jannelta lainaa.

Vierailija
4/10 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tilillä noin 70euroa, asun vuokralla, ei muutakaan kiinteää omaisuutta. Ikää 38 vuotta. Silti menee ihan hyvin olosuhteisiin nähden.

Vierailija
5/10 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammainen olet kuitenkin. Kirjoittaako henkilökohtainen avustajasi nämä viestit?

Vierailija
6/10 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vähävarainen. Ei tilanne ole muuttunut siitä kun viimeksi asiaa kysyit täällä.

Olet uikuttanut tätä samaa vaikka kuinka jo monta kertaa. Mikä sua vaivaa? Hae nopeasti apua, ei taida järkesi oikein enää pelata.

Vierailija
7/10 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähävarainen et ole. Vähämielinen kyllä.

Vierailija
8/10 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin koen, koska tilillä on alle miljoona. Toimeentulotukea ja muuta hyvää tänne heti, mä identifioidun köyhäksi! Niin silloin olen köyhä. Antakaa mulle heti rahaa, häijyt sortajat! 

Vierailija
9/10 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammainen olet kuitenkin. Kirjoittaako henkilökohtainen avustajasi nämä viestit?

Ettekö te jalot vassarit siis diggaakaan kehareista, hulluista ja vajakeista? 

Vierailija
10/10 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia AP:lla ainakin on ; muisti ei pelaa

Jankuti jankuti jankuti samaa kysyy uudestaan ja uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän