Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteleeko kukaan muu onnellinen pelkän pojan (poikien) äiti näin?

Vierailija
01.01.2011 |

että on ihanaa, olla perheen ainoa nainen, saada tehdä rauhassa naisten jutut?

että on ihanaa, kun voi ajatella, että tulevaisuudessa oma poika (pojat) löytävät todennäköisemmin ihanat, kivat tytöt puolisoikseen kuin tyttölapsen kohdalla saisi todella toivoa, että tuleva mies ei olisi öykkäävä huonosti kasvatettu idioottimies?

että on ihanaa, että voi kasvattaa hyvän, kunnollisen miehenalun jälkeläisestään?

että on ihanaa, kun ei tarvitse ajatella joutuvansa joskus olemaan se pääasiallinen isovanhempihoitaja, mihin tehtävään tyttöjen äidin joutuvat?

että on ihanaa, kun ei tarvitse pelätä, miten kamalaan synnytykseen oma rakas tyttö joutuisi sitten joskus (itse sain onneksi sektion)

että voi murtaa miehisiä myyttejä pukemalla poikansa aina tyylikkäästi ja kasvattaa hänestä sivistynyttä ja kohteliasta miestä, josta tytöt voivat sitten kilpailla

että on ihanaa, kun ei tarvitse pelätä tyttöjen todella kavalaa kiusaamista koulussa, ja urpojen poikien lähentelyä

ja tietää, että kaikki on maailmassa mahdollista pojalle/miehelle, jota ei rajoita perheenperustaminen, lasikatot ja muut naiselle usein kasautuvat ongelmat

ihan kaikella hyvyydellä :) mietin vain, että onko tyttöjen äidit tosiaan miettineet, että joskus se oma likka pariutuu, ja on todella onnellista, jos se poika sattuu olemaan kiva? Ja itsellä tosiaan yksi poika, enempää ei tule kumpaakaan, koska haluan kasvattaa yhden ihmisen tähän maailmaan hyvin. Oli se poika tai tyttö, nyt sattui olemaan poika, ja olen enemmän kuin onnellinen siitä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan äiti kysyy vähän tyhmänä: mitä ovat nämä "tyttöjen jutut", mitä tyttöjen kanssa pääsee tekemään mutta poikien ei?

Vierailija
22/36 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 poikaa ja 1 tyttö. Ja en ole mitenkään erityisesti oppinut harrastamaan tyttöjen rinsessajuttuja kun ne ei ole minua edes koskaan kiinnostaneet ennenkään.

Enkä edes aktiivisesti mieti, että koskahan joku pojankloppi kähmii tyttöäni takapenkillä.

Tai että saan kasvatettua jollekin ihanalle miniälle kunnon pojan.

Hassua, mää oon vaan ajatellut, että onpa ihana kun on lapsia ja joskus ajattelen, että hemmetti kun nuo kakarat on rasittavia.

Mää oon vähän kai yksinkertainen kun en ole niin pitkään osannut lasten tulevaisuutta suunnitella, että miniöille ja vävypojallekin olisin alkanut kasvattaan sopivia puolisoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa kun voi kasvattaa tytöstään naisen! Opettaa käytöstapoja ja tapoja suotia miehet niin, että löytää sen oikein kultajyvän jonka kanssa on kiva perustaa perhe.

On kiva, että tyttöni (toivottavasti) joskus pääsee synnyttämään ja saa kokea sen voimaannuttavan kokemuksen!

On aivan ihanaa, että tulen olemaan se pääasiallinen hoitaja lapsenlapsilleni, että näen heitä usein ja saan olla isona osana heidän elämässään.

On ihanaa, että voin kasvattaa tyttäristäni oikeudenmukaisia ja opettaa heille, että kiusaaminen on väärin mutta ettei kiusatuksi kannata alisuta. Vaan kiusaajille kannattaa tehdä selväksi, etteivät he voi nujertaa tyttäriäni. Voin opettaa heille, miten se parhaiten onnistuu.

Voin myös opettaa heille, ettei urpojen miesten lähentely-yrityksiin kannata suhtautua vakavasti ja että ne voi torjua.

Itselläni on siis kaksi tytärtä ja mitään muuta en voisi ikinä toivoa! =)

Vierailija
24/36 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko te täydelliset mammat muuten niille lapsillenne tilaa kasvaa omiksi persoonikseen?

On ihanaa kun voi kasvattaa tytöstään naisen! Opettaa käytöstapoja ja tapoja suotia miehet niin, että löytää sen oikein kultajyvän jonka kanssa on kiva perustaa perhe.

On kiva, että tyttöni (toivottavasti) joskus pääsee synnyttämään ja saa kokea sen voimaannuttavan kokemuksen!

On aivan ihanaa, että tulen olemaan se pääasiallinen hoitaja lapsenlapsilleni, että näen heitä usein ja saan olla isona osana heidän elämässään.

On ihanaa, että voin kasvattaa tyttäristäni oikeudenmukaisia ja opettaa heille, että kiusaaminen on väärin mutta ettei kiusatuksi kannata alisuta. Vaan kiusaajille kannattaa tehdä selväksi, etteivät he voi nujertaa tyttäriäni. Voin opettaa heille, miten se parhaiten onnistuu.

Voin myös opettaa heille, ettei urpojen miesten lähentely-yrityksiin kannata suhtautua vakavasti ja että ne voi torjua.

Itselläni on siis kaksi tytärtä ja mitään muuta en voisi ikinä toivoa! =)

Vierailija
25/36 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en tule olemaan se ilmainen lapsenvahti, joka joutuu uhraamaan kaikki vapaansa ja lomansa lastenhoitoon. Tai eläkkeellä ei saa olla omaa elämää vaan pitää sitoutua lastenlasten hoitoon.

Poikien äitinä saan napsia vain rusinat pullista.

Haluan kasvattaa pojistani hyviä miehiä ja isiä lapsilleen, tykkään olla talon ainoa nainen, mutta...

Suren jo valmiiksi sitä, että olen todennäköisesti se etäisempi mummu, jos saan lapsenlapsia. Tahtoisin todella pikkuisia talooni.

Muita argumentteja kiusaamisesta ja huonoista puolisoista en edes ymmärrä. Oliko tämä joku kummallinen provosointijuttu?

5 poikaa

Vierailija
26/36 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä nykyisessä ajassa että muutaman vuosikymmenen päästä tulevaisuudessa. Perheen perustaminen on mahdollisuus, ei pakko vaikka se naisen työuraan saattaa katkoksia aiheuttaakin. Lasikatot pystyy aina vain useampi nainen omalla työllään ja positiivisella syrjinnällä murtamaan, mutta hyvin hyvin harva nainen romahtaa lasilattiasta läpi. Päinvastoin kuin miehet, joille ei ole lasilattiaakaan olemassa.

Naiselle ovat sekä ura että perhe mahdollisia yhtä aikaa. Miehellä perheen elättäjän rooli on oikeastaan pakollinen, jos sen perheen haluaa. Poikasi myös saattaa sukupuolensa perusteella päätyä etävanhemmaksi vastoin tahtoaan hyvin paljon todennäköisemmin kuin jos olisi tyttö.

Vierailija
27/36 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukkaa muutaman lapsen peräjälkeen ja tipahtaa uraputkesta. Rupsahtaa ja mies pettää ja vaihtaa nuorempaan.

Kohta tyttösi on sitten kolmen lapsen yksinhuoltaja ja hakee lähipubista itselleen uutta ihanaa renttua.

sekä nykyisessä ajassa että muutaman vuosikymmenen päästä tulevaisuudessa. Perheen perustaminen on mahdollisuus, ei pakko vaikka se naisen työuraan saattaa katkoksia aiheuttaakin. Lasikatot pystyy aina vain useampi nainen omalla työllään ja positiivisella syrjinnällä murtamaan, mutta hyvin hyvin harva nainen romahtaa lasilattiasta läpi. Päinvastoin kuin miehet, joille ei ole lasilattiaakaan olemassa.

Naiselle ovat sekä ura että perhe mahdollisia yhtä aikaa. Miehellä perheen elättäjän rooli on oikeastaan pakollinen, jos sen perheen haluaa. Poikasi myös saattaa sukupuolensa perusteella päätyä etävanhemmaksi vastoin tahtoaan hyvin paljon todennäköisemmin kuin jos olisi tyttö.

Vierailija
28/36 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen teitä sukupuolifanaatikkoja hankkimaan ihan oikean elämän (tai ammattiapua!) .. nää on niin säälittäviä ja turhia nämä aloitukset, samasta aiheesta joka ikinen päivä!!!

Vierailija
29/36 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina toi naisten leimaaminen juoniviksi kieroilijoiksi jo lapsesta lähtien.. Oletteko te sitten itse sellaisia?

Ja jos nyt on yhtään mediaa seurannut, niin esimerkiksi tuo poliisien toiminta (kiusaamista, kieroilua, perättömiä ilmiantoja) ei miesvaltaisuudesta huolimatta vaikuta kovin suoralta ja reilulta touhulta? Täällä kun aina miesten ylistetään tällaisia olevan?

Vierailija
30/36 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänestä hyvän ihmisen jolla on hyvä huumori, käytöstavat, tuntee empatiaa, hyvät sosiaaliset taidot ja moraali. Tunnistaa oikean ja väärän, omaa omantunnon.

Olen myös miettinyt sitä koska minulla on vain 1 poika eikä enempää lapsia tule että saanko olla lapsen elämässä aina lähellä kuten mahdollisen tulevan tyttöystävän/vaimon vanhemmat? Haluaisin olla se mummo joka lapselasta hoitaa, se äiti joka saa osallistua lapsen häiden järjestelyyn tms.

Mutta koska en poikani tulevaisuudesta tiedä, en seksuaalisesta suuntautumisesta, en tulevan miniän kotioloista niin huomaan murehtivani turhaan.

Keskityn siis asioihin joihin voin vaikuttaa ja se on luomalla poikaani niin hyvät välit ja luottamuksen ja läheisyyden että pysyn yhä tärkeänä ihmisenä hänen elämässään kuten yleensä tyttöjen äiditkin pysyvät.

ja ei, en halua olla mikään kammo anoppi joka ei anna pojalleen tilaa rakastaa ja luopua minusta ja otta tilalle oma perheensä, haluan vain olla hänelle edelleen aikuisenakin tärkeä ja ihminen johon voi aina turvata kun maailma murjoo.

Vierailija
31/36 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun sulle kävi noin niin kaikille muillekin käy niin?

Pukkaa muutaman lapsen peräjälkeen ja tipahtaa uraputkesta. Rupsahtaa ja mies pettää ja vaihtaa nuorempaan. Kohta tyttösi on sitten kolmen lapsen yksinhuoltaja ja hakee lähipubista itselleen uutta ihanaa renttua.

Vierailija
32/36 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus murrosikäisistä pojista talossani viehättää paljon enemmän kuin tytöistä. Poikien tulevaisuus ei niin huoleta, uskon että he pärjäävät kyllä. Roolimallina heille on ihana isänsä joka kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä vielä näin yli 10 v yhdessäolon jälkeenkin, toivottavasti he ovat vaimoilleen samanlaisia.

Minua myös viehättää ajatus siitä että olen se etäisempi mummo, en halua omistaa eläkepäiväni lastenhoidolle. Mulle riittää että silloin tällöin nähdään, toki voin olla apuna mutta en ole lainkaan pahoillani siitä jos miniän äiti hoitaa enemmän. Vaikka eihän se tietysti aina niin ole.

Vierailija
33/36 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotukset lapseensa ja laatii hänelle suunnitelmat valmiiksi, lapsi aikuiseksi kasvettuaan repäisee ja tempaisee kunnon eron mammaansa ja elää ihan erilaisen elämän kuin äiti on suunnitellut.

Sen verran paljon näki noita luokan kympin tyttöjä, joiden äidit kunnianhimoissaan odotti tytöstään vähintään lääkäriä. Tyttäret pistikin ranttaliksi kun muuttivat opiskelupaikkakunnalle ja viina maistui ja rentut vaihtui.

Antaisitte vain niiden lastenne elää sellaisen elämän kuin he itse haluavat.

että kun sulle kävi noin niin kaikille muillekin käy niin?

Pukkaa muutaman lapsen peräjälkeen ja tipahtaa uraputkesta. Rupsahtaa ja mies pettää ja vaihtaa nuorempaan. Kohta tyttösi on sitten kolmen lapsen yksinhuoltaja ja hakee lähipubista itselleen uutta ihanaa renttua.

Vierailija
34/36 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kumpiakin ja rakastan heitä yhtälailla. Olen onnellinen tytöstä myös sen takia, että tytöt yleensä ovat iso voimavara äideille aikuistuttuaan. Tytöt pitävät ihan eri lailla yhteyttä äiteihinsä kuin pojat. Pojat menevät naimisiin ja vaimosta tulee se tärkein nainen (ja niin pitääkin olla).

Vierailija
35/36 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on päinvastoin ihanaa kun on talossa joku, joka on myös kiinnostunut naisten jutuista ja jakaa ne äidin kanssa.

Vierailija
36/36 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n ajatukset jollain tasolla, minäkin olen poikien äiti jokaisella voi olla tällaisia omia ajatuksia, joita ei kuitenkaan voi sanoa ääneen, koska siitä nousee kamala älämölö. Aina on joku jonka mielestä ei saa olla onnellinen siihen mitä on vaan pitää kadehtia toisia.

Ap olisi varmasti yhtä onnellinen tytön äiti syyt vaan toisenlaisia... niistä tietää tyttöjen äidit.