Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50-vuotias nainen, jonka pituus on 175 cm ja paino on 56-58 kg

Vierailija
01.01.2011 |

onko kaunista?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosi kaunis olen. Tosin pituuteni on vain 173 cm. Vyötärö 62 cm ja lantio 89 cm.

Vierailija
2/15 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kurttana ei koskaan ole kaunista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä onko timmi vai kuiva korppu.

Vierailija
4/15 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa painoideksin kautta tarkasteltuna turhan laihalta.

Mutta pitäisi nähdä oikean tuomion julistamiseksi.

yx mies

PS. pituus itsessään on hyvä

Vierailija
5/15 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noissa mitoissa on muka vikana, miksi ei olis kaunista? =D

Vierailija
6/15 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hoikka, mikä tuossa iässä tarkoittaa kyllä valitettavasti kuivakkuutta. Naama tod.näk. tosi ryppyinen, polven yllä sellaiset pussit jne. 

Viisikymppiselle sopii BMI lähemmäs ylärajaa. Ja tämä ei ole lihavuuden ihannointia. Sopiva paino kuitenkin olisi kymmenkunta kiloa enemmän. 

Yksillöllistä toki eli paha näkemättä sanoa, mutta perusajatus tämä. 

Vierailija
7/15 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen voi näkemättä tietää? Kauneus on niin paljon muustakin kiinni kuin pituudesta ja painosta.

Vierailija
8/15 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viisikymppinen on hoikan missin mitoissa, niin onhan se aika kuivakka...

Vierailija
9/15 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi hoikka, mikä tuossa iässä tarkoittaa kyllä valitettavasti kuivakkuutta. Naama tod.näk. tosi ryppyinen, polven yllä sellaiset pussit jne. 

Viisikymppiselle sopii BMI lähemmäs ylärajaa. Ja tämä ei ole lihavuuden ihannointia. Sopiva paino kuitenkin olisi kymmenkunta kiloa enemmän. 

Joopa joo, perusajatuksesi perusteella voi tehdä johtopäätöksen, että eläissäsi et ole nähnyt säännöllistä liikuntaa harrastavaa, monipuolista ravintorikasta ruokavaliota noudattavaa viiskymppistä hoikkaa naishenkilöä. Ainoastaan viimeinen lause, puolittain, sisälsi mitään järkevää. Eli YKSILÖLLISTÄ ja paha näkemättä sanoa.

Vierailija
10/15 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saman pituinen, lähempänä kuuttakymmentä, hyvin sirorakenteinen ja painan n.70 kg. Minua sanotaan hoikaksi.  Mikäli painaisin 10 kg vähemmän, en välttämättä pitäisi itseäni kauniina.

Tosin riippuu pitkälti siitä, onko ap:n kuvailema henkilö lihaksikas, nimittäin jos on lihaksia (siis sopivasti), saattaa hlö näyttää  hyvältä. Liika laihuus ei ole kaunista missään iässä.

Vierailija
11/15 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse saman pituinen, lähempänä kuuttakymmentä, hyvin sirorakenteinen ja painan n.70 kg. Minua sanotaan hoikaksi.  Mikäli painaisin 10 kg vähemmän, en välttämättä pitäisi itseäni kauniina.

Tosin riippuu pitkälti siitä, onko ap:n kuvailema henkilö lihaksikas, nimittäin jos on lihaksia (siis sopivasti), saattaa hlö näyttää  hyvältä. Liika laihuus ei ole kaunista missään iässä.

Niin, tosin lihas on rasvaa painavampaa, eli vähärasvainen lihaksikas on vielä laihempi, kuin saman painoinen runsasrasvainen.

Toiseksi, juuri rasva sopivassa paikassa viimeistelee naiselliset muodot.

Vierailija
12/15 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v. 179/ 59 ei rypyn ryppyä ellen otsaani kurtista. Kevyesti saisi samanlaisia kuvia kuin Heidi Suomesta ihastellaan. En ole kuivakka, kun en turhan paljon liikuntaa harrasta eli ei ole rääkkäämällä aikaansaatu. En myöskään tupakoi enkä laihduta. Syön mitä ja milloin lystää ja mikä maistuu, pullat ei maistu mutta perunalastut kylläkin. Muutama kilo lisää niin olo tuntuisi läskiltä ellei sitten olisi treenaamalla hankittua lihasta. Mihin itse kukin tottuu, minulle tämä on luonnollinen olotila ollut jo koko aikuisikäni.

Vierailija
13/15 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha. Mitä ylärajaa tarkoitat? Kuulostaa todella liioitellulta. Kyllä ylipaino on aina karseaa. 

Itse tykkään Ison-Britannin uuden pääministerin, Mayn olemuksesta, tosi hoikka ja pitkä. 

Vierailija
14/15 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 v. 179/ 59 ei rypyn ryppyä ellen otsaani kurtista. Kevyesti saisi samanlaisia kuvia kuin Heidi Suomesta ihastellaan. En ole kuivakka, kun en turhan paljon liikuntaa harrasta eli ei ole rääkkäämällä aikaansaatu. En myöskään tupakoi enkä laihduta. Syön mitä ja milloin lystää ja mikä maistuu, pullat ei maistu mutta perunalastut kylläkin. Muutama kilo lisää niin olo tuntuisi läskiltä ellei sitten olisi treenaamalla hankittua lihasta. Mihin itse kukin tottuu, minulle tämä on luonnollinen olotila ollut jo koko aikuisikäni.

Sama juttu. Olen pitkä ja hoikka. En niin mieti mitä syön, kunhan syön terveellisesti. BMI on kautta elämän ollut noin 19 ja sopii minulle erittäin hyvin.

Vierailija
15/15 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha. Mitä ylärajaa tarkoitat? Kuulostaa todella liioitellulta. Kyllä ylipaino on aina karseaa. 

Itse tykkään Ison-Britannin uuden pääministerin, Mayn olemuksesta, tosi hoikka ja pitkä. 

Vaihdevuosi-ikäinen on kyllä todennäköisemmin terve, jos paino on lähempänä normaalin ylä-kuin alarajaa. Ihan jo siksi, että rasvaa tarvitaan hormonitoiminnan ylläpitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan