Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en tiedä saanko tähän vastauksia mutta

Vierailija
01.01.2011 |

yritetään silti :) millä raskausviikolla sinulle tuli raskausoireita ja minkälaisia?? kiitos jos jaksat vastata :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein heti hedelmöitymisestä alavatsa oli pingoittunut ja nippaili. Pari päivää ennen plussatestiä (tein testejä monta ennen plussausta, koska olin varma raskaudesta!) minulle tuli yhtäkkinen heikotuskohtaus.

Kuopuksesta merkit eivät olleet yhtä selvät, mutta oksensin ensimmäisen kerran juuri ennen plussausta. :)

Vierailija
2/5 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastausten saamista, jos jo otsikko kertois kysymyksen, niin useampi avais sen...

Itselläni aiemmassa raskaudessa tiesin jo ennen kuin testi näytti plussaa, 2-3 päivää ennen kuin menkkojen piti edes alkaa. Rinnat oli ihan tajuttoman kipeet, ei huvittanu laittaa liivejä päälle kun ne sattu.

Tässä toisessa raskaudessa olin jo rv 9 enkä vielä tajunnut olevani raskaana, koska oireita ei ollut. Nyt rv 10 on tullut pientä etovaa oloa ja tiettyjen ruokien himoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä ennen ku kuukautisten olis pitäny alkaa alko rinnat aristaa niin etten voinu nukkua mahallaan eli onks se sillon viikko 4. Muita raskausoireita ei sitten ilmaantunutkaan seuraavaan kolmeen-neljään kuukauteen, paitsi vähän painonnousua.

Vierailija
4/5 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ehkä pari päivää) tuli raudanmaku suuhun ja sellainen inhotus esim. puuroa kohtaan. Rv 5-6 alkoi sitten pahoinvointi ja oksentaminen aina tuonne rv 14 saakka sekä satunnaisesti myöhemminkin.

Kuopuksesta yökötys ja oksentaminen alkoi rv 6-7, mutta ihan ekoja oireita plussaamisen kanssa yhtäaikaa oli rintojen kipeytyminen. Pahoinvointi jatkui voimakkaana rv 16 asti ja välillä myöhemminkin. Väsymys oli jotain aivan kamalaa molemmissa ja se alkoi heti plussan jälkeen. Olisin voinut aina vaan nukkua molemmissa alkuraskauksissa ja myöhemminkin.

Vierailija
5/5 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuukautiset jäivät pois, tein testin ja maha sen kun kasvoi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän