Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
2kk ikäiselle räpsähti räkätauti, lähtisitkö vaunulenkille - 7 pakkasta?ov
01.01.2011 |
Pohdin tässä, että helpottaisko se oloa, itselläkin nuha, räkä valuu mutta muuten suht normaali olo. Vauva on nyt unella ja ihan hyvin ilmatiet vielä auki,mutta mietin silti että paheneeko se jos mennään ulkoilemaan....Ei jaksais olla sisällä koko päivää nuutumassa...
Kommentit (2)
Hikisenä ei varmaan ole mukavaa, ulkoilmassa röörit aukeaa ja on kivempää hengittää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
sairastui 7 viikkoisena RS-Virukseen ja oli kolme päivää sairaalahoidossa. Kun kotiuduttiin räkää jouduttiin koko ajan imemään pois ja saatiin vielä läksiäislahjaksi korvatulehdus. Infektiolääkäri sanoi että totta kai saa ulkoilla...kun ei kerta kuumetta ole. Joten tällä taustalla sanoisin että ihan hyvin voit mennä. Tai minä ainakin menisin.