Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***^^^ Pitkään tuhtaavien TAMMIKUU ^^^***

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveeksi sanottiin että 2 alkiota, mutta jos sattuisi niin mahdottoman hyvä tuuri että kaikki olisivat esim. TOP-luokan kamaa (sillon mä kyllä jo pyörtyisin jos niin kävis), niin uskoisin ettei sieltä kuin yksi oteta siinä tapauksessa mukaan (eikä lääkäri varmasti antaiskaan)!

Mä kuitenkin olen siinä uskossa että kaikki 5 meillä ei tule oleen hyviä, niin silloin kyllä toivotaan kahta (en haluu riskiä että yksikään näin vaivalla saatuina, vähäisestä määrästä menee sulatuksessa pilalle). Viimeksihän kaikki neljä oli huonoja.

Eli siis vielä lyhyesti :D HALUAISIN ETTÄ MAANANTAINA SIIRRETÄÄN PARAS JA HUONOIN! (jos kaikki ei ole hyviä)

Vierailija
62/82 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa Nelli!! Nyt täälläkin kyllä kovasti peukutan sulle! :)

Ja Sofilla oli meneillään piina viikot, pidän kovasti peukkuja myös sinulle! :)

Olen nyt tähän kiertoon syönyt niitä clomeja ja torstaina kävin ultrassa. Folleja oli kasvanut hyvin mutta limakalvo oli nyt huonontunut. :/ Gyne oli sitä mieltä että clomit pitäisi vaihtaa johonkin toiseen lääkkeeseen...noh katsotaan nyt. Pregnylin pistän sitten huomenna. Melkein samoissa mennään Inkerin kanssa.:) Saadaan itse päättää mihin kellonaikaan pistellään että siinä mielessä ihan kiva. En ole ihme kyllä ottanut nyt ressiä aiheesta. Eli hyvillä mielin ainakin vielä.

Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Liisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa hyviä uutisia Nellille ja tuntuu, että muillakin paremmin asiat luistaa =)) Paljon peukkuja Nellille siirtoon!!

Liisa, mulle lääkäri sanoin, että jos limakalvo ohenee on se merkki, että clomit vaihdettava toiseen lääkkeeseen. Toivottavasti tämä kierto menee kuitenkin hyvin loppuun asti! Päästään yhdessä jännittelemään sitten kuinka käy.

inkeri kp 15

Vierailija
64/82 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Nelli hyvästä tuloksesta punktiosta ja hedelmöittymisistä! Mä jo pelkäsin että siellä ei ollu yhtään hedelmöittynyttä ku sulla oli otsikossa tuo "Itku tuli", mutta onneksi oliki onnen kyyneleet! Oon niin onnellinen sun puolesta! Eiköhän joku noista viidestä ole teidän tuleva vauva!

Inkerillä kivan positiiviset fiilikset! Kyllä se tosissaan nyt varmaan tärppää! :)

Onpa kiva kun tulin näin hyvälle tuulelle tällä kertaa tätä ketjua lueskellessa. :) Kyllä on ihmeellinen juttu miten joidenkin "vieraiden" ihmisten onnistumiset voivat näin vaikuttaa omaan oloon! Mutta kyllä vaan vaikuttaa! Omassa navassa ei mitään kummempaa, kp 9/26 menossa, eli puuhastelupäivät lähestyy ja ollaan kyllä jo vähän otettu varaslähtöä. :P Itellä ei enää toiveet hirmu korkealla luomuvauvasta oo, mutta tottahan se on niinku Sofi sano, että eihän siihen IVF:ään oo yhtään pitkä aika. Eli kyllä mä jaksan hyvin sinne odotella ja varsinkin nyt teidän hyvien uutisten jälkeen oon ihan positiivisella tuulella.

Toivotaan nyt että nämä positiiviset uutiset johtavat vielä parempiin uutisiin jatkossa. Plussatuulia kaikille!

-Helja

65/82 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä päivitettävää...

Usko

Minä29, mies30. Minulle esikoinen, miehelle toinen

Tauotonta yritystä 07/05 (Menossa siis yk60+)

Tutkimukset aloitettu kevät07 mm.laparoskopia ja simpat Dg. selittämättömiä

Kevät08 hoitona 3kk femarit tuloksettomana, jonka jälkeen aikalisä.

Hoitoihin uudelleen kevät10 => suoraan ivf:ään kun yritystä takana tuloksettomana jo näin kauan.

Simpat tutkittu uudelleen. Dg. hedelmöityskyky heikentynyt

1.IVF pitkällä kaavalla. Puntio vko 39. Nega

2.IVF hoitorumba käynnissä, punktio vko 10

Minäkin toiveikkaana uuteen vuoteen ja seuraaviin hoitoihin siirtyneenä mukaan taas hyppään... Taustalla olen aina silloin tällöin edellisen hoidon jälkeen käynyt lukemassa viestejänne. Nyt kp3 menossa ja kp21 pitäis käydä laitatuttamassa Procren-kapseli.Vko:lle 10 punktio ja siirto,jos kaikki menee suunnitellusti. Vaan on sinne taas aikaa odotella...

Anteeksi omanapaisuuteni. Tarvitsee vielä lueskella tarkemmin viestejänne, että pääsen taas koko hommaan sisään...;)

Kaikille kuitenkin hurrjan paljon onnea matkalle!

Vierailija
66/82 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kauhesti jaksa muuta miettiä ja kirjoittaa kuin oma napa...

Eli siirrosta kotiuduin. 2 alkiota siirrettiin. Kaikki muut menivät taas kerran roskiin :( Ja näissä kahdessa siirretyssä ei tälläkään kertaa hurraamista :(

Mä en oikeesti tiä miten kauan mä tätä enää jaksan.. Lääkäri sanoi että me olemme kyllä heille täysi mysteeri näiden alkioiden huonossa laadussa, koska olemme kuitenkin vielä näin nuoria. Jos seuraavaan hoitoon lähdetään niin lääkäri aikoi tehdä 3. IVF:n suunnittelun palaveeraamalla kollegoidensa kanssa!

Tällä kertaa aiemmasta poiketen ajattelimme mieheni kanssa kuitenkin antaa alkioille työnimet.. Se voi olla että sitä lähemmäs ei omia lapsia koskaan päästä!

-Nelli + pöllykkä ja pallukka pp0

Vierailija
67/82 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko, mikä toi procten-kapseli (vai miten se meni??) on? Mihin tarkoitukseen sitä käytetään? Oli aivan uusi nimi mulle..

Nelli: Hienoa, että siirrosta selvisit ja sait pöllykän ja pallukan kyytiin!! Vakaasti uskomme, että nämä kaksi kestävät!! Mutta rankkaa varmasti teille, ettei pakkaseen mennyt mitään..:( Ei saa silti menettää toivoa!!

Aamulla laskin, että pregnylistä on se 11 päivää ja aattelin ihan huviksi testata.. No negahan se oli, että eipä ainakaan lääkkeet enää anna virheellisiä plussia.. Viikonlopun aikana vihloi muutaman kerran tosi kipeästi, mutta ne kesti vain muutaman sekunnin kerrallaan.. Ei vielä nostanut toiveita mitenkään..

Sofi

Vierailija
68/82 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellille tsemppiä! Toivotan, että Pöllykkä ja Pallukka pysyvät sitkeästi matkassa..uskotaan niiden pysyvän.

Itse kävin inssissä kolmannen kerran viime viikolla. Onnistuin "hautomaan" yhden "muniksen". Toiveet ei ole kovin korkealla. Meillä pistetään aina irroituspiikki edellisenä iltana ja seuraavana päivänä on inssi. Luin, että joillakin irroitellaan jo ennemmin? Lineekö tapa hoitopaikasta riippuva. Nyt sitten odotellaan josko tärppäisi. Lääkäri sanoi että inssejä voidaan tehdä jopa kuusi jos emme halua IVF-hoitoihin. Niissä ei kuulemma ole onnistumisprosentti pajoa suurempi kuin inssissä. Syynä se, ettei vikaa ole löytynyt ja kaksi lasta on onnistuttu väsäämään aikaisemmin. Pelottaa jos näillä ei enää onnistuta. Kuten varmaan huomaatte olen varsinainen pessimisti.

Olo on pikkaisen nuutunut. Vietin päivän raskaana olevan työkaverini parina ja pikkaisen väsyttää raskaushehkutus. Toki olen iloinen hänen puolestaan ja ymmärrän, että on ihanaa olla raskaana mutta...ei vaan jaksaisi koko aikaa nyt kun itse on ollut muutaman vuoden "tässä tilassa". Tilastani en halua kertoa koska työpaikka/yhteisö ei ole sellainen missä voisi jutusta kertoa. Mites teillä muilla, oletteko avoimesti kertoneet lapsettomuudesta?

Plussatuulia puhaltelee Unikissa

Vierailija
69/82 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelille ja PP:lle kovasti tsemppiä!!

Unikissa, mulle antoi lääkäri ohjeeksi pistää pregnylin la ja tänään oli inssi. Antoi oikein kellonajan, milloin pistää. Luulen, että riippuu nuo ohjeet ihan lääkäristä, viimeksi oli eri lääkäri ja hänellä ohjeena pistää pregnyl edellisenä päivänä..Ota näistä sitten selvää. Kovasti tsemppiä tähän kolmanteen inssiin!!

Mitä tähän lapsettomuuteen tulee, niin hyvin vähän ollaan asiasta puhuttu. Oma lähipiiri eli äiti, sisko ja muutamat ystävät tietävät, mutta asia on niin vaikea ja tunteita liikuttava, ettei siitä halua ihan kenen tahansa kanssa alkaa puhua. Edellisessä työpaikassa oli yksi luottokaveri, jolle purin paljon tätä asiaa, nyt kun aloitin opiskelun niin vain yksi tietää tilanteemme. Toki voisi olla itsellekin helpompaa, jos useammat tietäisivät, välttyisi kyselyiltä, uteliailta katseilta ja vihjailuilta. Mutta ei näin henkilökohtaista asiaa lähdetä noin vain kahvin lomassa kertomaan..Ainakaan itse en.

inkeri kp 17

Ja uutta tietoa vielä:

inkeri

inkeri-82, Mies-84

yritystä 07/08 alkaen

Dg. selittämätön lapsettomuus

1.IUI 11/10-

2.IUI 1/11

Vierailija
70/82 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Sofi ainakin tietää että ei oo sitte pregnyliä kun sen kaksi viivaa saa testiin ;)

Unikissa: Mulla on ollu aina Pregnyl 36 tuntia ennen inssiä. Juurikin tarkkaan lääkäri antanut kellonajan. Mä olen ollut melko avoin tän lapsettomuuden kanssa. Mulla on vaan itellä helpompi olla kun ei tartte esittää mitään. Ja musta on aika moni huomannut jo etukäteen ettei mulla oo kaikki kunnossa. Olen yleensä niin positiivinen ja iloinen ihminen että läheiset ovat aika pian huomanneet minun olevan normaalia useammin hiljainen ja alakuloinen... Sitten on ihan totuus tullu sanottua kun minulta on kyselty että onko kaikki kunnossa.

Inkerin tiedot päivitelty! Ja Uskon myös! Kiva Usko että liityit taas seuraan :)

Helja: Joo eihän se luomu tosissaan ole pois suljettu... mutta aikalailla on usko siihen menny! Mutta on se hemmetin kivvaa hommaa sitä yrittää :D

liisalle sen verran, että mulla käytettiin juuri tuon limakalvon kasvun vuoksi molempia insseissä.. Ensin otin clomeja kp3-7 ja pistin puregonia kp 8-?

Miten mulla on sellanen olo että ihan unohdan nyt jollekki sanoa jotain?!?

Ja omaanapaa vielä sen verran... että nyt ollaan jo hiukan positiivisemmalla mielellä! eli alkujärkytyksestä selvitty! Harmittaahan tää edelleen vietävästi, mutta näillä korteilla mennään mitkä on annettu! Mä vaan kuulun siihen sakkiin jonka täytyy onnistua huonoilla ja vähäisillä alkioilla!!!!! Kiitos teille kaikille

Nelli + pöllykkä ja pallukka

Vierailija
71/82 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellille paljon tsemppiä. :)

Unikissa: me ollaan puhuttu tästä yrityksestä aika avoimesti, perheille ja lähimmille ystäville.

ON: eilen oli lääkäri ja ultra. Nyt on taas paljon positiivisempi mieli tästä yrittämisestä, juteltiin lääkärin kanssa pitkään kaikista mun mieltä askarruttaneista asioista. Ultrassa näkyi yksi johtofolli (pieni ihme kun aikaisemmin on aina ollut useampi) mutta se oli kp12 vasta 11 mm. Huomenna on kontrolliultra, toivottavasti folli on kasvanut niin päästään piikityshommiin ja ehkä perjantaina insiin.

Paljon plussatuulia kaikille!

Vierailija
72/82 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ensimmäiseksi onnittelut Eewokille pojasta! :)

Ja paljon tsemppiä Nellille!! Pidän peukut ja varpaat pystyssä että onnistuisi. bdbdbdbd!

Täti saapui taas... Ja nyt on hieman flunssainen olo. Kaipa tämä talvi on tällaista sairastelua. Ehkä jatkamme vielä yritämistä tuleejosontullakseen-tyylillä, mutta jään täältä nyt taka-alalle. Ilmoittelen sitten jos jotain tapahtuu. Ja tulen välillä lukemaan mitä teille kaikille kuuluu. :)

Plussaonnea kaikille TOOOSI paljon!!! :)

Kp 3/26-31, yritystä takana yli 3 vuotta (ja endon lapasta jo kohta vuosi aikaa)

Vierailija
73/82 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan Roma että folli kasvaisi!

2poj@näidille tulin sanomaan..... toivotaan että "tuleejosontullakseen-tyylillä" onnistuisi paremmin :) Kaikkea hyvää teille jatkoon! Ja kiva on ollu sun kanssa täällä turista.. Vaikka ihan liian pitkään me ollaan täällä molemmat roikuttu! Ja ihanaa ko mä tiän ettei meidän tartte susta ihan täysin luopua, vaan TIEDÄN että sä tuut meille kyllä kertoon sitten kun kerrottavaa tulee... Ja TIEDÄN että sä seurailet miten meillä menee! Mut ikävähän tässä kuites tulee :) Tekisin tähän sydämen mutta en osaa, Sofi osais tehä sen sydämen mikä ei katkase tekstiä!! Mut mä en ole vielä oppinu miten sen saa täällä palstalla toimimaan :D Noh... sydän sulle kuitenkin!

-Nelli + pöllykkä ja pallukka pp1

Vierailija
74/82 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tekemään 2pojanäitille sen sydämen, yksi sydän Nelliltä, toinen multa ja kolmas koko pinolta!:)

??? Rentouttavaa tjottailua!!

Romalle toivotaan, että se folli siellä kasvaa!

Itsellä on lauantaina kaverin polttarit, joka sattuu olemaan myös tädin tulopäivä.. Haluan henkisesti varautua tuohon ja vaikuttaisi plussa päivän ohjelmaankin.. Noh, nega tuli taas aamulla, että hih hei vaan, kun tekeekin mieli juhlia..

Sofi

Vierailija
75/82 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofi: pahoittelut negasta. :(

2poj@näiti: onnea tjottailuun. :)

ON: lääkärissä käyty, ultrattu ja folli oli kasvanut! Oli nyt 14 mm ja kohdun limakalvo jo yli 8 mm, kuulemma erinomainen. Tänään aloitin 250 IU Pregnyl-pistokset, huomenna toinen ja perjantaina klinikalla inssi ja irroituspiikki.

Voi kun tämä nyt toisi tuloksen!!!!!

Vierailija
76/82 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näidille onnea tjottailuun, toivotaan, että se toisi mukanaan viimein teille sen plussan. Tulehan välillä kertomaan kuulumisia.

Sofille pahoittelut negasta :/

Romalle paljon onnea inssiin, yritetään ottaa heti tähän vuoden alkuun oikeen urakalla plussia, eiks juu :D

inkeri kp 19

Miten muuten merkitään, että 3pv inssistä...?

Vierailija
77/82 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli aamulla inssi ja nyt ovistesti näyttää plussaa. Sain klinikalla Pregnylin, että toivottavasti se munasolu sieltä pikaisesti nyt sitten irtoaa. Viime kerralla mulle ei laitettu tuota irroituspiikkiä ollenkaan, johtuuko siten tuosta että olen tällä kerralla ehkä hieman toiveikkaampi.

Mutta tosiaan 25 miljoonaa kaveria lähti matkaan ja niistä 81% erittäin hyvin liikkuvia. Munkin kroppa oli kunnostautunut, munarakkula 19,8 mm ja kohdun limakalvo yli 11 mm. Näillä pitäisi nyt sitten lääkärin mukaan tulosta tulla, saapa nähdä... :)

78/82 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas herkällä päällä, kun se jokin palapelin pala puuttuu....

Yritystä takana jo yli viisi vuotta. Miten se aina ennen hoitoja tai niiden aikana tuntuukin näin pahalle, kun ei sitä pientä möykkyä ole meille suotu? Ja tuleeko sitä koskaan... Siinäpä se syykin sit taitaa olla tunteiluun...

Aika avoimesti olemme lähipiirille kertoneet lapsettomuudesta. Vuosien varrella kun on kerran jos toisenkin saanut vastailla uteluihin perheenlisäyksestä...

Nelli: Pöllykälle ja Pallukalle tarrasukkia matkaan!

Unikissalle positiivisia ajatuksia!

Romalle onnea piinailuun! Hyvälle kuulostaa... ; )

Inkeri: pp eli piinapäivä. Laskien inssiä seuraavasta päivästä. Eli kun sulla inssi oli ma ni tänää perjantaina pp4

Sofi: toi Procren-kapseli on mulla sumujen sijaan käytössä ivf:n pitkässä kaavassa (Viimeeksi mulla oli zoladex-kapseli,jonka lääkäri siis vaihtoi täksi kerraksi tuohon toiseen,joka jarruttaa omaa hormonitoimintaa vähemmän kuin edellinen). Pistetään siis vatsan ihon alle kp21. Ei tarvii sitten joka päivä sumutella! Kätevää! Ymmärsiköhän tästä nyt....

Usko kp9

Vierailija
79/82 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas se aika kierrosta kun vaan odotellaan ja säikähdetään joka nippailua...Jos olis yhtään heikompi mielenterveys niin hulluksi tulisin. Tämän päivän intoilun kohde on ollut lämpöjen mittailu, siis valehtelematta mittari kulkee vierellä koko ajan, ehkä se mielenterveys on jo menetetty...:) Mutta ei siis mitään oireita mihinkään suuntaan, enkä oikein tiedä pitäisikö tässä vaiheessa niitä edes olla. Pitkästä aikaa oikein metsästän oireita.

Mitkäs fiilikset muilla? :) Mikäs tilanne Sofilla?

Entäs onko Inkerillä oireita? :) Sun kanssa kuljetaan tää kierto niin samoilla päivillä, siksi kovasti kiinnostaa.

Ja Nellin pöllykälle ja pallukalle vauvaliimaa!!Toivon kovasti että jaksavat tarrata kiinni!

Kaikille piinailijoille lähetän paljon positiivisia ajatuksia!! ja peukut on tietty pystyssä.:)

Minäkin olen kertonut lähimmille ystäville meidän tilanteesta. Olemme olleet ystäviä jo yli 20 vuotta, joten luotan heihin täysin. Jos/kun menemme inssiin niin täytyy varmaan jutella myös omille vanhemmille sekä appivanhemmille.

Liisa dpo 6

Vierailija
80/82 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. on vastaus Liisan kysymykseen!

Eilen juhlittiin siis ystävän polttareita. Olin jo perua koko menemisen, koska oon ollut tosi mieli matalalla. No, onneksi kuitenkin menin, oikein hauska päivä oli. Eilen aamulla tein negan, joten odotin, että sieltä päivän aikana alkavat. Noh, ei alkanut, mutta aamulla tuli sitten tippa kirkasta verta ja aattelin, että se oli sitten siinä ja laitoin siteenkin. Tein siis tänäkin aamuna negatestin, joten ei ollut ollenkaan yllätys.. Outoa tilanteessa on se, että sen tipan jälkeen ei ole tullut yhtään mitään!! Tänään on siis dpo 15.. Noita halpisliuskojan nuo negat ovat, mutta kyllä mä tuohon negatulokseen luotan.. Ei siis auta muu kuin odotella..:(

Me ollaan kerrottu asiasta vasta viime aikoina, tällä hetkellä muutama kaveri, appivanhemmat ja mun äiti tietää..

Kovin omanapaisesti tänään, anteeksi!!!

Sofi