Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***^^^ Pitkään tuhtaavien TAMMIKUU ^^^***

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli: minä voisin listalla pysytellä. :)

Oikein hyvää alkanutta vuotta kaikille. Toivottavasti päästään kaikki oikein porukalla siirtymään tuonne odottajien puolelle tänä vuonna. :)

Unikissa: mulla luget siirtää aina menkkojen alkua. Mulla ne on määrätty liian lyhyen luteaalivaiheen hoitoon, normaalisti LV vain 9 päivää. Luget olen lopettanut yleensä kun olen testannut negan, viimeistään pp14 ja menkat ovat alkaneet kahden päivän päästä siitä. Paitsi inssikierrossa, mulla alkoi menkat lugeista huolimatta jo pp13, se oli outoa.

ON: pp6. Lämmöt ovat oviksen jälkeen pelkästään nousseet, yhtään lämmönlasku päivää ei ole vielä tullut. Hyvin omituinen lämpökäyrä mulle. Onhan tämä pistänyt tietysti mielikuvituksen lentoon, että mitä jos olisi tärppi vaikka käynyt... mutta en uskalla sitä edes toivoa oikeasti, ettei pettymys olisi sitten niin suuri. Vaikka onhan se suuri joka tapauksessa.

Muuten ei mitään oireita, ihme sinänsä kun lugeja taas laittelen.

Oikein paljon plussatuulia kaikille!

22/82 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokoon tämä vuosi meille kaikille sen kauan kaivatun nyytin syliin.

Minäkin voisin pysyä listalla ja jos voisit lisätä että passista raskaus 11/10, mutta kohdunulkoinen.

Sain tosiaan sen tappopiikin, mutta tosi hitaasti ovat arvot lähteneet laskuun, ensin jopa nousivat hurjasti. pikkuinen löytyi pitkän etsinnän jälkeen vasemmasta munajohtimesta. Eilen tuli aikamoista kipua, mutta hellitti buranalla ja samalla puoli päivää kestänyt vuoto. Eli toivottavasti nyt päästi vihdoin irti ja alkaisi arvot laskea rytinällä.

Osaatteko sanoa, että tarvitsenko sellaisen vasta-ainepiikin kun mun veriryhmä on negatiivinen ja lapsen isän positiivinen? alkion veriryhmää ei tietenkään tiedä, mutta jostain olen lukenut, että jos vanhemmilla on eri resustekijät tai äidillä ja vauvalla eri niin pistetään joku piikki. en koskaan muista kysyä naistenklinikalta sitä. Perjantaina olisi taas uudet labrat ja toivottavasti olis nyt tullut hurja lasku. Kauankohan tässä vielä menee ennen kun arvot on lähellä nollaa...huh.

Ajattelin nyt tämän "odotteluvaiheen" käyttää itseni hoitamiseen eli laitan ruokavalion kuntoon. Kesästä on napsahtanut reilut kolme kiloa painoa ja sitä on muutenkin liikaa, joten keskityn nyt maltilliseen keventämiseen kunnes hoidot taas alkaa.

Tiedättekö muuten, että nyt kun seuraavat oikeat menkat tulee, niin pitääkö vielä sekin kierto odottaa ja hoito vasta sitten seuraavasta vai mitenkähän tämä homma näissä kohdun ulkoisissa menee? Ei vaan malttais odottaa yhtään enempää kuin on pakko.

Mutta vauvarikasta vuotta meille toivottelen tsemppiä kaikille testailuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, joten älkää poistako jookos :) En ole jaksanut yhtään kirjoittaa enkä edes nähdä kavereita, pahoittelut, Sofin muistan jossain välissä kyselleenkin missä menen. Ja tervetuloa uusille, joita on tänne tippunutkin sitten viime näkemän. Toivottavasti käynti on lyhyt.

Evelina, olen tosi pahoillani että olet joutunut viettämään joulua ja uutta vuotta tuon prosessin kanssa. Se on niin tosi raskasta. Toivottavasti pääset pian eteenpäin hoidoissa. Meidän piti odottaa kaavinnan jälkeen yhdet kuukautiset ja sitten seuraavaan siirtoon. Tuosta r-tekijästä en kyllä tiedä yhtään.

Meillä on ollut aika rankka loppusyksy ja joulu. Saman kuukauden sisällä kuin meillä oli se keskenmeno ja kaavinta, 5 (!) läheistä ilmoitti tulleensa raskaaksi. Siis mitä helvettiä?!! Kaikilla on laskettu aika touko-heinäkuussa. Veljen vaimo, paras ystävä, miehen bestman mm. Ihan käsittämättömän karvaaksi kyllä veti mielen. Ja jos saan vielä valittaa niin ei päästy edes siirtoon, kun mulla oli ovulaatioplussa just päivän liian aikaisin ja joulu tuli väliin. Siis yhdestä päivästä kiinni. Nyt pitää sitten odottaa kuukausi.

Kuten varmasti vuodatuksesta kuuluu olen ollut aika paskana. Aikaa kuluu vaan ja tuntuu että kävelee polviaan myöden hiekassa.

Kaikesta huolimatta kai tässä on vaan mentävä eteenpäin. Olette olleet minulle niin tärkeä tuki, vaikka en ole edes jaksanut kirjoittaa lähiaikoina. Niin kamalaa kuin se onkin, olen tosi lohduttunut siitä että meitä on muitakin jotka rämpii tämän lapsettomuuden kipujen kanssa.

No juu, anteeksi tää vuodatus. Luin jostain että stressittömät ihmiset raskautuu helpommin. Koitetaanko siis ottaa rennosti vuonna 2011 :)

myrmica

Vierailija
24/82 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei vieläkään ole menkkoja saapunut.

Jos nyt oikein muistan, niin menossa on KP 39/28-36 YK 36.

Eilen kaaduin töissä rappusissa ja nyt kipeänä on silmäkulma, käsi, selkä ja jalka. Mustelmia on aika monta varmasti viim. huomenna.

Tavoitteena olisi laihtua ja kevääksi on töitä tiedossa. Koiran kanssa treenaaminen, jotta päästään joskus kisaamaan.

Tosin tämä mun kaatuminen nyt hidastaa vähän treenaamista.

Kihis

Kuvassa meidän koiruus kesällä mökkeilemässä.

Vierailija
25/82 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrmicalle kauheesti voimahaleja, toi on niin perseestä, eikä siinä voi mitään että mieli menee mustaakin mustemmaksi. Lapsettomuus on niin iso suru, että itsekin olen vältellyt jopa ystävien näkemistä,aina vaan ei jaksa.

Päästään kuitenkin jo tässä kuussa inssiin, täti saapui lauantaina, mutta sain heti tänään soitettua polille ja huomenna menen ultraan ja varmaan saan ohjeet pistoksiin. Jipii, hyvin alkoi siis kuitenkin tämä vuosi.

Nyt kaikille vaan urakalla plussia, me on niin jo ne ansaittu!!

inkeri kp 3/ 28

Vierailija
26/82 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun omaa napaa, polilta juuri kotiutuneena..:)

Ei mennyt aivan niin kuin ajattelin...

Clomit oli vaikuttanut nyt paremmin, molemmilla puolilla oli hyvä folli, toisella puolella 15mm, toisella 14mm. (viimeksi oli samalla kp:lla yks 13mm). Limakalvo oli hyvä, en huomannut tarkemmin kysyä, kun ei lääkäri tarkemmin sanonut..

Sain taas Menopurit ja pregnylin loppuviikoksi. Mutta sitten se pieni pettymys. Lääkäri laski oviksen lauantaille, eikä suostunut tekemään inssiä etukäteen. Niinpä homma hoidetaan (lääkärin määräyksellä) kotihommina eli normaalilla puuhaamiselle...

Lääkäri perusteli sillä, että etukäteen ei kannata tehdä, koska follit ei ehdi tarpeeksi kypsyä ja toisaalta miehen "tuotokset" on niin hyviä, että niillä pitäisi pärjätä..

Eli pieni pettymys on, että me emme pääse inssiin tällä kiertoa! Mutta toisaalta homma hoituu nyt paljon rennommin molempienkin kannalta!

Eli yritän tässä nyt sekavasti selittää, että vaikka alkuun tieto oli pettymys, en ole täysin maatani myynyt..:)

Ihanaa Inkeri, että teille inssi onnistuu tässä kierrossa!! Tsemiä pistelyihin! Tulehan sitten kertomaan huomenna polikuulumiset!

Eve: mulla ei ainakaan ole hajuakaan noista verijutuista, eikä tuosta välikierrosta.. Mutta luulisin, että yksi väli riittää..

Myrmica: Tosi surku, että teille meni loppuvuosi penkin alle..:( Omassa tilanteessakin on riittävästi kestämistä, saati sitten että lähipiiristä tulee ilouutisia.. Kovasti teille toivotaan parempaa uutta vuotta!!!

Nelli: KOvasti toivotaan, että pääset pinosta eroon..:) Tulehan päivittämään uutisia, kuinka teillä hoito alkaa!

Mitähän muuta, ei muista...

Tehdään uudenvuodenlupaus, että kaikki plussaa alkuvuodesta, niin voidaan lopettaa koko pino!!;)

Sofi

Vierailija
27/82 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma: Toivotaan että se kummallinen lämpökäyrä merkkais sitä raskautta :)

evelina: Päivitetty on.. Kannattaa tosissaan muistaa kysyä sitä vasta-aine piikkiä. En muista miten noi meni, mutta niille keille se piikki piti antaa, niin piti antaa myös keskenmenon jälkeen.. Mulla on vasta-aineita veressä. Ei sen takia että olis sitä rh-tekijää vaan mulla on esikoisen synnytyksen yhteydessä sekoittunut sikiön verta omaani (näin jotenkin lääkäri selitti) ja sen vuoksi elimistöni muodostaa vasta-aineita. Niitä on nyt koko ajan mun veressä ja mahdollisen uuden raskauden aikana joudun todennäköisesti tarkempaan seurantaan.

Mä oon kuullut että 3kk pitäisi odottaa metotreksaatti piikin jälkeen ennen uutta yritystä. Saattaa aiheuttaa epämuodostumia uudelle alkiolle. Mutta en sitten tiedä onko merkitystä sillä että kuinka paljon tuota lääkettä on annettu? Kannattaa selvittää myös tuo. Toivotaan kuitenkin että mahdollisimman pian pääsisit uuteen yritykseen!

myrmicalle paljon jaksuja ja iso *hali*!

Ja ei "me" olla teitä poistamassa joista on kuulunut kuitenkin kuukausien sisällä, vaan niitä joista ei herran aikaan oo kulunu mitään.. Tuolla listalla on varmaan sellaisia joista ei ole kuulunut varmaan yli puoleen vuoteen.

Kiva että Inkerikin pääsee inssiin!

Onpa kurja Sofi ettei itse inssiä tehdä :( En kyllä ymmärrä miksei voisi jo perjantaina laittaa kavereita odotteleen vaikka pregnylin laittasitkin niin että lauantaina on ovis.. Kyllähän ne simpat siellä olis kuitenkin odottamassa. (Näin on mullekki tehty) Ja voihan inssi olla merkittävä kotihommiin verrattuna.. Jos sun kohdunkaulanlima on sellanen mitä simpat ei "läpäse" niin itse inseminaatiolla on suuri merkitys! (Sori... en nyt tietenkään yritä sua masentaa että kotihommilla ette vois onnistua, vaan mua ainoastaan ihmetyttää että kalliita lääkkeitä käytät ja ne ei voi perjantaina laittaa kavereita odotteleen.. ARGH! hoitasitte vaan lauantaina varmisteluja kotona!)

Mutta toivotaan että kotihommat tekee Sofi tehtävänsä! Hyvin mahdollista on onnistua näin!

ON: En ole vielä ehtinyt selata vanhoja viestejä että keistä ei ole aikoihin mitään kuulunut (saa niitä joku muukin selata ja kertoa mulle ja muille keistä ei ole mitään kuulunu)

Tänään alkoi menkat. Ylihuomenna sitten eka piikki! Ja ensi viikon maanantaina ultraan katseleen miltä näyttää. Toivotaan että tää uusi lääke nyt toimis ja alkiot olis paljon parempia kuin viimeksi! Ihan jännittää jo että miten tässä käy! Huomenna kampaajalle :D

Nelli

Vierailija
28/82 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nyt sitten jotain ilmoittelemaan.. :)

Nelli: Kiitos paljon tsemppauksestasi!! =) En nyt kyllä tässä vaiheessa osaa yhtään sanoa jatketaanko vielä jos ei nyt tässä kierrossa tärppää, saa nyt nähdä. Ja tsemppiä sinulle. Hyvää että kierto ei nyt paljon heitellyt ja pääset hoitoihin. :)

ON: Ovulaatio oli sitten la-su aikana ja taas innostuttiin puuhailemaan jo pari päivää ennen sitä, joten en tiedä oliko niin paljon enää simppoja liikenteessä lauantaina. Mutta puuhailtu ainakin on. Pahaksi onneksi minulle tuli flunssa joulun jälkeen, mutta ehti vähän helpottua ovikseen mennessä ja sunnuntaina tuntui kovaa jomotusta, eli oliskohan munis puhjennut silloin, koska tänään ovistesti ei näyttänyt enää tasavahvoja viivoja (testasin varmuuden vuoksi). Että jotain ainakin tapahtui. Lauantaina tuli jo ekat tasavahvat viivat ja sunnuntaina vahvemmat (tasavahvat), mutta missään vaiheessa ei tullut selvästi vahvempaa viivaa (flunssan takia..?).

No, tässä taas odotellaan.

Tsemppiä kaikille uudelle vuodelle!! :-) Sorry, en nyt muistanut kaikkien nimiemrkkejä, joten kommentointi jäi väliin, mutta kaikille TOSI PALJON tsemppiä!!! bdbdbbdbd!! :-)

Kp 16 tai 17/26-31, yk?? (yli 3v)

Vierailija
29/82 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimein paluu arkeen meillä pitkän tuhtaavilla. Monelle pyhät varmaan olivat raskasta aikaa. Onneksi on tämä pino jonka minäkin löysin ihan vasta vaikka aika pitkään on tätä asiaa tuhdattu.

Pikkasen(paljon) sitä omaa napaa: Menkat alkoivat tänään. Vuoden eka päivä alkoi harmaissa merkeissä kun testasin negan inssin jälkeen. Häntä oli ihan maassa :(. Enää ei kuitenkaan itketä niin paljoa kuin joskus ensimmäistä lasta tehdessä (juu, meidän lapset on tehty, oikein tiimityönä). Voisiko lapsettomuuteen turtua? Ikäänkuin ulkoistaa koko asian, tehdä siitä erillisen osion elämäänsä? Silti olo on surullinen eikä asiaa helpota yhtään työpaikan vauvauutiset joita nyt näyttää tulevan joka tuutista. En oikein jaksaisi ihastella ultrakuvia, vaikka ne vauvat ovatkin söpöjä ja ihania. Töissä, enkä muutenkaan en ole kertonut tästä ns ongelmastamme kuin parille ihmiselle. Ei vaan jaksa mitään kysymyksiä hoitojen onnistumisesta...varsinkaan kun onnistumista ei nyt näytä tulevan ihan helpolla. No, häntä pystyyn ja kohti uutta inssiä. tuokoon tämä vuosi niin paljon plussia, ettei pinoa loppuvuodesta ole olemassakaan! Vertaistukena olette mahtavia tyyppejä! Kiitos,,,

Vierailija
30/82 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ensiksi Unikissalle oikein paljon jaksamisia!! Tuttuja nuo tunteet, edelleen suosittelen sarjakuvakirjaa Maailma mustavalkoinen siinä oli tosi kauniisti kuvattu lapsettomuuden esille tuomia tunteita. Niitä katkeriakin.

Omaa napaa sitten:

Polilla oli tällä kertaa naislääkäri, joka tuntui paneutuvan meidän tilanteeseen huolella ja tosissaan miettivän just minulle sopivaa hoitoa. Jäi oikeen positiivinen mieli. Pistellään edelleen samoilla määrillä ja ainakin yksi IUI tehdään vielä, jos nyt ei tulosta tule. Mahdollisuus olisi jo tämän inssin jälkeen IVF:ään, kun lapsettomuutta kestänyt jo sen 2,5 vuotta. Mutta haluttiin miehen kanssa yrittää vielä näillä miedommilla hoidoilla..

Tämä lääkäri oli muuten sitä mieltä, että irrotuspiikin jälkeen olisi hyvä odottaa kaksi vrk ennen inssiä. Josko siinä olisi taikaa, kun viimeksi laitettiin simpat matkaan heti seuraavana päivänä =) Pakko etsiä jotain uutta oljenkortta, johon takertua ja kohdistaa toiveet!!

Tsemppiä,tsemppiä siskot kaikille tasapuolisesti ja lisätsemppiä ainakin Kiharapäälle, jolla taisi olla laihdutus yrityksessä ja Sofille, jonka lääkärikuulumiset ei ollut niin positiivisia. Mutta jos simpat teilläkin ok, niin hyvinhän se voi onnistua kotihomminakin!

inkeri kp 4

Vierailija
31/82 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkeri: kiitos stempeistä, joo täytyy ottaa oikein itseään niskasta kiinni.

Jos yrittäisi käydä koiran kanssa pidempiä lenkkejä. Niistä kyllä tulee hyvä olo! Rakastan talvella ulkoilemista, kun kesällä on niin kuuma, ettei koiran kanssa voi oikein kamalasti lenkkeillä.

Tietysti myöskin syöminen täytyy lsittaa syyniin ja katsoa mitä ottaa töihin evääksi.

Mutta jos menisi jatkamaan siivoamista. Koirakin meni jo nukkumaan.

Kaikille mukavaa vuoden alkua ja koittakaa nauttia ihanasta talvesta ja panostakaa itseenne, liikkukaa ja tehkää kaikkea kivaa! Täällä ainakin tarkoitus yrittää vähän skarpata eri asioissa!

Vierailija
32/82 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää alkanutta vuotta kaikille!! Toivottavasti se on kaikille meille onnentäyteinen vuosi. :)Ja plussarikas tietenkin.

Tänne ei kuulu ihmeempiä. Tässä kierrossa ovulaatio sattui huonoon saumaan ja se jäi kyllä nyt hyödyntämättä, joten menkkoja odotan alkaviksi loppuviikosta. Sitten seuraavaan kiertoon syönkin taas clomeja, pienemmällä annoksella tosin kuin viimeksi. Tein lupauksen tehdä tästä kuukaudesta hyvinvointikuukauden. :) Kaiken herkuttelun jälkeen olen tietenkin herkkulakossa sekä vietän tipatonta. Aioin myös kuntoilla ahkerasti. Kaipaan sitä hyvän olon tunnetta mikä oli ennen kuin ahtoi mahansa täyteen kinkkua ja suklaata ja kaikkea muuta.huh.

Onnea alkaviin ja meneillään oleviin hoitoihin!!!Ainakin oli Nelli, Inkeri ja Sofi. En nyt muista oliko muita. Mutta kaikille tasapuolisesti onnea toivottelen! :)

Ja toivottavasti Evelina pääset pian taas jatkamaan yritystä!

Liisa

Vierailija
33/82 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaytiin uimassa ja nyt on aivan vetämätön olo, joten ei jaksa kun maata soffalla ja surffailla..:)

Aika monella on uusi vuosi alkanut terveemmillä elämäntavoilla..:) Kovasti tsemppiä kaikille (ainakin Kihis Liisa ja Eve), jotka yrittää laihduttaa, syödä terveellisemmin tai liikkua enemmän!! Meillä kans mies aloitti karppaamisen tavoitteena hävittää "elintasomaha". Oon nyt opiskellu tuota karppaamista, jotta tietäis mitä tuolle mieskullalle tarjota. Yllättävän monissa jutuissa mainitaan, että on ollut pos.vaikutuksia raskautumiseen (varsinkin pcos:n yhteydessä) ja simppojen laatuun..

Itse saisin parantaa tapoja tuon liikunnan suhteen, ei kaukana rapakunnosta ole tällä hetkellä..:)

Nelli: oot ihan oikeassa, että jos ongelma on limoissa, niin inssi on varmasti parempi. Mutta tämä selittämätön on siitä inhottava, ettei tie, onko vika siinä..

Mutta ilmeisesti pestyt simpat elävät vähemmän aikaa kuin normit, joten täällä päin ei tehdä inssiä etukäteen..:( Voi silti olla aivan lääkäristäkin kiinni. Itse epäilen myös, ettei kerta kaikkiaan ollut vapaita aikoja..

En kuitenkaan ole aivan toivoani heittänyt tämän kierron suhteen, ainakin munikset kasvoi nyt paljon paremmin kuin aikaisemmin..:)

Inkeri: Ihana, että teillä nyt oli hyvä lääkäri käynnillä, lääkärillä on suuri merktitys..:) Kovaa toivotaan, että teillä on juuri oikea oljenkorsi käytössä!!;)

Unikissa: Pahoittelut inssin epäonistumisesta!!

Kyllähän tähän asiaan turtuu, enää ei osaa itkeäkään niin kuin alkuaikoina tädin tullessa.. Itsessäni olen ainakin huomannut tämän..:( Joskus oikein toivoisi, että voisi itkeä pahaa oloa pois, mutta enää niitä kyyneleitä ei tule..

Sellaista..:)

Sofi

*muoks*

Sitä piti vielä kysellä, että tietääkö joku, miks pregnyl pistetään aina illalla?? Inssissä sen ymmärrän, mut näin kotioloissa??

34/82 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ohjeistettu aina pistämään pregnyl 36 tuntia ennen inssiä. Tietty jos inssi on aamusta niin pistos satttuu tietty illalle.

Mielestäni voisit laittaa piikin niin,e ttä jos ässäilette yleensä iltaisin niin pistä piikki siitä laskettuna 36 tuntia aiemmin. Oliko sekavasti selitetty? Mutta jos pupuilette tyyliin pitkin päivää ja aamuisin niin sitten sillä ei kai niin merkitystä. Mutta tosiaan 36 tuntia pistämisen jälkeen munasolu irtoaa rakkulasta ja on siis kaikkein valmis hedelmöittymään heti tämän jälkeen. Tsemppiä piikitykseen!

Vierailija
35/82 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas kaikille ja älkääpäs poistako muakaan vielä listalta. Oon ihan tarkoituksella yrittänyt ottaa vähän etäisyyttä tähän palstaan kun tuntui tulevan vain turhaa stressiä, mutta tykkään aina välillä käydä lueskelemassa uutisia kuitenkin.

Nyt on itselläkin vähän uutisia, nimittäin multa alkusyksyllä löydettiin endometriooma toisesta munasarjasta, ja se sitten ennen joulua leikattiin pois. Leikkaus meni hyvin ja paranin siitä nopeasti, ja ainakin kuukautiskivut jo helpottuivat huomattavasti. Toivottavasti tuo nyt helpottaisi sitten raskautumistakin... Lisäksi päästiin jo IVF-jonoon julkiselle puolelle ja sitten saatiin tieto että päästään hoitoihin jo maaliskuussa! Mä luulin että julkisella menis hirmu pitkä aika odotellessa, mutta vissiin tuon endometrioosin takia päästään näin nopeasti, että sinne ei kerkeä uutta kystaa kasvamaan ennen hoitoja.

No, en oikein tiedä miksi tosiaan päästään noin nopeasti, mutta ei harmita! Toki vielä toivo elää että tässä ehtisi luomuna raskautua ennen hoitoja, mutta on henkisesti tosi helpottavaa tietää että jotain tapahtuu jossain vaiheessa.

Täällä on muillekin tapahtunut kaikenlaista ja uusia tullut mukaan, mutta en nyt tähän hätään kommentoi muuta kuin tervetuloa ja olkoon käyntinne lyhyt! Tsemppiä kaikille yrityksen jaksamiseen ja vauvatuulia tälle vuodelle!

Niin ja esittelyyn vois varmaan päivittää nämä tiedot eli:

Helja

Minä -82, mies -80.

Oulussa asutaan ja esikoinen haaveissa.

Yritys alkanut elokuussa 2009.

08/10 löytynyt endometriooma, leikattu 12/10.

IVF-hoitoihin 03/11.

Vierailija
36/82 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 1/28-40 YK 37

Täällä on tänään oltu aktiivisia. Kävin päivällä koiran kanssa 1,5 h lenkki sekä illalla 1,5 h lentopalloa.

Yritetään nyt panostaa vähän terveellisempiin tapoihin.

Vierailija
37/82 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiharapää: pahoittelut tädistä. :(

Eipä auttaneet täällä hyvät lämpökäyrät eikä muutkaan, nyt kp2 ja yk15.

Varasin juuri lääkäriajan vähän yli viikon päähän, jolloin kp12. Silloin siis tämän kierron 1. ultra inssiä varten. Tänään aloitan viiden päivän Arimidex-kuurin.

Uskotteko että noilla insseillä tosiaan on paremmat mahdollisuudet raskautua kuin ihan kotihommilla? Vähän epäilyttää koko touhun tehokkuus.. Tekisi mieli siirtyä jo järeämpiin keinoihin mutta ei kai se vielä kannata. Tuntuu vain että kuukaudet vain vierii eikä mitään tapahdu. Lähinnä tuo oma ikä mietityttää, täytän tänä vuonna kuitenkin jo 40, loppuvuodesta tosin mutta kuitenkin. Pelottaa että se oma mahdollisuus meni jo ja se siitä sitten, pitikin aloittaa lasten teko niin myöhäisellä iällä.

Mulla on myös tuota liikapainoa jonkin verran ja painonpudotus on käynnissä. Olen tutustunut tuohon karppaamiseen ja omana versiona sitä nyt noudatan eli lähinnä hyväkarppausta. Tsemppiä myös muille painonpudottajille!! :)

Vierailija
38/82 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin läpi viime kesästä saakka vanhat tuhtaaja-ketjut.. Poistettasko me listalta sellaset jotka ovat kirjoittaneet viimeisen kerran kesällä? Jostain syksystä (syyskuusta) kirjoitelleet jätettäis vielä listalle? Äkkiähän sinne tiedot takaisin laitellaan niille jotka sinne takaisin haluavat...

Poistettavia olisivat.. Suski, habiba, eemariina, Evvu, zharaa, hessunen, silvia

Meni niin pitkään tuossa vanhoja viestejä selaillessa, etten kehtaa alkaa kummemmin juttuja kommentoimaan :) Toisella kertaa sitten! Tsemppiä kaikille kuitenkin!

ON: sen verran että tänään olisi sitten jo kolmas piikki Pergoverista.. Äkkiä nää päivät menee!

*muoks* näyttäiskin muuten että muutamaa noista joita tuohon poistettaviin laitoin, ei ole missään vaiheessa edes lisätty listalle... Niin ja vielä voi huuta HEP ne joiden nimimerkin mainitsin! Saa sieltä taustaltaki seurailla ja listalla pysyä jos haluaa ;) Kuhan vaan ilmotatte..

Vierailija
39/82 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on sitten lisätä, jos tulevat huhuilemaan..

Pidän Nelli peukkuja, että tää uusi lääke vaikuttaa sulla kovin hedelmällisesti..;) Koska sulla on ultra, jossa tilanne tutkitaan?

KP:lle pahoittelut..:(

Roma, samaa olen pohtinut.. Riippuu varmaankin siitä, mikä lapsettomuuden syynä on, että onko inssi kotihommia tehokkaampi.. Mutta ajoitushan on kaikki tosi tärkeä, ja jotenkin tuntuu, että inssiä on tosi vaikea ajoittaa oikein, ainakin jos kierto heittelee..

ON sen verran, että eilen bongasin limaa.. En itseasiassa ole sitä ennen tarkkaillut, joten oli iloinen yllätys.. Peittoja sitten pöllyteltiin illalla..;) Pregnyl meni kanssa eilen, joten huomenna olis sitten se pääpäivä peuhaamiselle..;)

Hauskat viikonloput kaikille!!

Sofi

Vierailija
40/82 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina mulla on ultra... mutta lopullinen tuloshan selviää sitten todennäköisesti vasta siirtopäivänä.. Viimeksihän kaikki vaikutti olevan todella hyvin ultrissa ("muniminen" ei niinkään ole mulla se ongelma) ja punktiossakin saatiin vielä kuitenkin kerättyä se yhdeksän solua! Joista lopulta käteen jäi vain ne vaivaiset kaksi melko huonolaatuista alkiota jotka siirrettiin ja kaksi jotka menivät suoraan roskiin!

Eli loppujen lopuksi...maanantain ultra ei juuri paljoa kerro siitä millaisia alkioita tällä kertaa saadaan. Alkioissahan se ongelma viimeksi oli eikä solujen saannissa.

Ja se alkioiden huonolaatuisuus voi johtua musta tai sitten miehestä. Toivotaan että minusta ja että Pergoveris auttaisi tuohon huonolaatuisuuteen...