Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 40-45 vuotias nainen jo liian vanha käymään baarissa?

Vierailija
31.12.2010 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/26 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaan vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan!

Vierailija
4/26 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan mihinkään paikallisräkälään viitsi vaivautua eron jälkeen. Jokaisessa räkälässä kuulee kauheaa kantaporukan viskibassokeskustelua ja aina on joukossa pari kovaäänistä ja kauheaa baarihuoraa. Hyi että!!

Vierailija
5/26 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuka ei ole räkälään menossa vaan baariin

Vierailija
6/26 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sun nyt täytyy tyytyä kutomaan keinutuolissa villasukkaa...

t. 40 :)

Vierailija
7/26 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniskelupakkoihin on ALAikäraja, joka yleisesti joko 18v, 24v tai 25v. Esim. noin. Yläikärajaa ei ole. Mene ulos ihmisten ilmoille, jooko!

Vierailija
8/26 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan vanhuksia mihinkään, missä anniskellaan. Rossossakin välillä näkee näitä 35+ ikäisiä pizzalla. Aina hävettää niiden puolesta. Mitä nekin sieltä hakee?????

Kauppaankin saisivat mennä vain nuoremmassa seurassa. Ja uimahalliin, että osaavat siellä käyttäytyä.

Ei ihmisten ilmoille enää vanhana, pliis. Mun silmät tippuu, ku nään teiän ryppyjä!!!!

Vierailija
9/26 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan!

Ei todellakaan ole yläikärajaa!!

Eihän sitä tarvitse mennä 18-vuotiaiden paikkoihin,on niitä kaikenikäisille.

Nähdään radalla!

T:41v

Vierailija
10/26 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai baarissa saa käydä, jos tykkää. Kuka vaan, jolla ikää riittää.

Siellä voi tavata tuttuja, viettää aikaa porukalla, tanssiakin usein ja vetää vaikka pään täyteen, jos huvittaa. Ei kai siihen mitään yläikärajaa ole.

Vierailija
11/26 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian sivusta...Mutta joo, olen huomannut että varsinkin pienissä kuppiloissa on aina nainen (tai joskus naisia) joka kuuluu ikäänkuin kuppilan varustukseen. Yleensä kovaäänisiä joo, ja haluavat olla paikan "kuningattaria", voivat olla jopa mustasukkaisia siellä käyvistä miehistä, kokevat nämä hoviväekseen.

Vierailija
12/26 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan mihinkään paikallisräkälään viitsi vaivautua eron jälkeen. Jokaisessa räkälässä kuulee kauheaa kantaporukan viskibassokeskustelua ja aina on joukossa pari kovaäänistä ja kauheaa baarihuoraa. Hyi että!!

Kyllä ainakin minä, 45 v käyn "baarissa" (keskustan ravintoloissa) ystävien kanssa ihan ilman mitään ajatustakaan miehistä, ihan vaan seurustelemassa ystävien kanssa muutaman viinilasillisen ja hyvän aterian merkeissä.

Vierailija
13/26 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minä, 45 v käyn "baarissa" (keskustan ravintoloissa) ystävien kanssa ihan ilman mitään ajatustakaan miehistä, ihan vaan seurustelemassa ystävien kanssa muutaman viinilasillisen ja hyvän aterian merkeissä.

Vierailija
14/26 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka miestä olla hakemassa? Olen edelleen naimisissa oleva kahden lapsen äiti enkä todellakaan hae baarista miehiä! Baarista haen irtiottoa perhe-elämästä, työstä ja muusta arjesta. Sitä että voi puhua kaverin kanssa tasan sitä mitä sylki suuhun tuo, sensuroimatta keneltäkään, ja eteen tulee maukkaita juomia likaisten lasien samalla taianomaisesti hävitessä pois edestä, ilman että kukaan olettaa mun siivoavan tai tarjoilevan.

Sopivia yökerhoja en oikein tiedä omalle ikäryhmälleni, mutta baarien kanssa ei ole mitään ongelmaa.

Vierailija
15/26 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymään baarissa?

Siis haloo.. Mitä ihmeen paskaa täällä kysellään. Ihminen, myös nainen voi mennä baariin niin kauan ku henki vaan kulkee.

Ei ole olemassa yläikärajaa!!

Vierailija
16/26 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaista :) Juuri näin! Kuka tosiaan kyseenalaistaa miesten nelikymppisyyttä ovatko liian vanhoja käymään baarissa? Ap taitaa olla sovinistiemakko.

käymään baarissa?

Siis haloo.. Mitä ihmeen paskaa täällä kysellään. Ihminen, myös nainen voi mennä baariin niin kauan ku henki vaan kulkee.

Ei ole olemassa yläikärajaa!!

Vierailija
17/26 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei haloo..:)mä ainakin käyn baareissa jopa diskoissa joskus ja olen 45vuotias.

Vierailija
18/26 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikäiset lortot taas lauantai-aamuna suunnittelemassa illan ohjelmaa.

Vierailija
19/26 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsit vain baarin jossa viihdyt. Olen 42 enkä tykkää käydä nuorisopaikoissa (kauhean koväänistä musiikkia, hyvin humalaisia asiakkaita, aika tökeröä iskumeininkiä, epäsiistit vessat), mutta on paljon kivoja, viihtyisiä baareja/ rafloja joissa käydä.

Asun tosin Helsingissä, jossa tarjonta on laaja.

Vierailija
20/26 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitakaa te vaan niitä muksujanne kotosalla..me 40+bailataan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi