Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

no niin tässä sitä nyt ollaan...

Vierailija
08.01.2011 |

... 7 vuotta yhdessä ja pari lasta.mies uhkasi ensimmäisen kerran hakkaavansa mut siihen kuntoon etten pysty/kerkee puolustautumaan. mitä helvettiä. otin avaimet pois ja odotan että lähtisi muualle vähäksi aikaa miettimään. ei siinä ettäkö pelkäisin miehiä päin vastoin! mutta kyllä ne pelkät sanat jo satutti ja paljon. olen ihan sekaisin että mitä nyt teen. taitaa se lopullinen ero sitten koitaa nopeemmin kuin luulin....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli onko mies esim.myös tehnyt näin jossain vaiheessa. vai mistä kyse?

Vierailija
2/10 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä mättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on mielessään hyväksynyt sen että voi pahoinpidellä sinut, se ei ole kaukana. Pelasta itsesi ja lapsesi.

Vierailija
4/10 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerääntynyt niin paljon jotain kaunaa.ainakin itselle tosta miehen tekemisistä jne. josta olen sitten sanonut tain niinkuin mies sanoo huutanut ja valittanut. joo on se syy varmaan osittain myös minussakin. mutta en osaa sanoa sen tarkemmin kait se tuli mitta täyteen sitten toiselle kerta noin uhkasi

Vierailija
5/10 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kauemmin kaunaa ja puhumattomuutta on kertynyt sitä vaikeampaa on aloittaa, mutta uhkailu ja väkivallalla uhkailu on varsinkin vakava juttu.

Ulkopuolista apua on saatavilla, ammattilaiset ohjaavat keskustelua ja se on molemmille turvallinen tilanne.

Vierailija
6/10 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on perusluottamus lujilla jos lapsen täytyy pelätä isän käyvän äidin kimppuun (tai toisinpäin)

Vierailija
7/10 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhdeterapeuteille. ja IKÄVÄ KYLLÄ lapset kuulivat sen koska toista syötin juuri (vauva) ja esikoinen(3) sattui tulemaan paikalle. ja sen jälkeen huusikin isälleen että -se on mun rakas äiti- ja jotain muuta mutta en nyt muista mitä

Vierailija
8/10 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kauemmin kaunaa ja puhumattomuutta on kertynyt sitä vaikeampaa on aloittaa, mutta uhkailu ja väkivallalla uhkailu on varsinkin vakava juttu.

Ulkopuolista apua on saatavilla, ammattilaiset ohjaavat keskustelua ja se on molemmille turvallinen tilanne.

kun sitä kaunaa on kerääntynyt niin kauan niin niistä on vaikea puhua niin kuin aikuisten pitäisi. ja itse olen yrittänyt monesti selvittää välejä mutta mies liukenee paikalta.ja sitten kun usein on niin että jompi kumpi ymmärtää toisen sanomat vääriin niin siitähän se soppa vasta syntyykin =(

Vierailija
9/10 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on selvästi kommunikoinnissa ongelmia ja mitään ei nsaada selvitettyä jos toinen häipyy tai tulkitaan toisen puheita.

Mitä asioita haluat selvittää? Mitkä asiat ovat hyvin ja mitkä huonosti?

Vierailija
10/10 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin ehkä tällä hetkellä on ainakin se että mies on ruvennut enemmän osallistumaan kotitöihin. itse näen huonoina puolina sen että tuntuu että mies on liika ns.omissa maailmoissaan,liikaa ulkona,ei anna 100% huomiota meille.ja hellyys/läheisyys puuttuu tarkotan siis tällä haleja,pusuja ja kaikussa olemista. ei kuuntele mun tai esikoisen toiveita tai jos kuuntelee ja lupaa jotain niin siihen lupaukseen usein myös jääkin. ja se ottaa päähän ku joudun lapselle selittämään isän puolesta jne. tässä näin aluksi jotain. tällä hetkellä en löytänyt hyviä asioita kuin yhden koska ehkä olen vielä niin pihalla siitä uhkauksesta.vaikka siitä aikaa jo useampi tunti. mies on sanonut että on oikeasti pahoillaan siitä mitä se sanoi..mutta mene ja tiedä. kyllä se aika paljon muutti taas asioita sillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä