Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa mistä tietää että ihmisellä menee huonosti? :-(

Vierailija
31.12.2010 |

Hän saa syntymäpäiväonnittelut lähipiiristä jo päivää ennen syntymäpäiväänsä.

Tämä tapahtui minulle tänä vuonna.

Minusta oli kiva että ihmiset ajattelivat "pidemmälle". Vaikken sitä heille sanonutkaan.

(Tajusikohan kukaan?)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa, että en tajunnu...

Vierailija
2/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, onnittelivatko he sua päivää ennen siksi, etteivät muistaneet oikeaa syntymäpäivääsi?

Vai siksi, että eivät halunneet muistaa sua oikeana synttärinäsi, koska "pelkäsivät" että kutsut heidät kuitenkin kakkukahville ja kylään jos tekisivät näin?

Vai joku muu syy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko selventää

Vierailija
4/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikanaan kun oma isäni lähetti synttärionnittelut aina kuukautta etuajassa. Ei vaan koskaan oppinyt muistamaan oikeaa syntymäkuukauttani...

Vierailija
5/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kaveria muistaa mun synttärit eikä aina nekään, ei kukaan muu

Vierailija
6/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää hämärät avaukset on parhaita ;D

Vierailija
7/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheiset kyllä muistaa mun syntymäpäivän, lukuunottamatta mun isää. Joka vuosi tulee myöhässä jotain hyvittelylahjoja "sori unohdin"... Paskamaista. Ite muistan aina!

Vierailija
8/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin näin. Luontevaa on tehdä se syntymäpäivänä/syntymäpäiväksi (jos sellaiseen päätyy).

Koskaan ennen ei tällaista ole tapahtunut, että onniteltaisiin aikaisemmin. Ja siis melkein kaikki tekivät niin. Suorastaan hätkähdin.

ap

Vierailija
9/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin näin. Luontevaa on tehdä se syntymäpäivänä/syntymäpäiväksi (jos sellaiseen päätyy).

Koskaan ennen ei tällaista ole tapahtunut, että onniteltaisiin aikaisemmin. Ja siis melkein kaikki tekivät niin. Suorastaan hätkähdin.

ap

Vierailija
10/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisellä menee vieläkin huonommin?

No, kun ei itse muista omaa syntymäpäiväänsä. Minä en tosiaan muistanut, kun mulla oli synttärit.

Olin ihan että wtf kun mieheni toi töistä tullessaan kukkia. Niin se sanoi, että etkö tiedä että sulla on tänään synttärit :)

Vierailija
11/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

masentuneet, itsaritaipuvaiset ihmiset pyrkisivät tekemään itsemurhan omana syntymäpäivänään. Eihän se noin mene.

Ihmisethän tekevät itsarin sellaisina päivinä, joina stressi on heille suurin. Yleensä se ajoittuu todellakin elämän ahdistaviin tapahtumiin. Jollekin jouluun, kun joutuu olemaan totaalisen yksin. Jollekin taas siihen päivään, kun oma isä, äiti, veli, sisko, oma lapsi, mummo tai joku muu rakas läheinen kuoli.

Useat ovat herkimmillään keväällä, kun uusi elämä alkaa luonnossa ja itse on aivan lopussa.

Vierailija
13/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voisi ajatella noin?

Vierailija
14/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
15/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivä aiheuttaa monelle stressiä. Surun, pettymyksen ja vihan tunteet voivat nousta esiin juuri sinä päivänä.

Ex tempore -itsemurhat ovat vielä vähän eri asia kuin edeltä käsin vakaasti suunnitellut itsemurhat.

Vierailija
16/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesivät, että mulla menee niin huonosti, että saatan harkita itsemurhaa, ja yrittivät vaikuttaa ettei niin kävisi.

Ja TODELLAKIN oikeassa olivat! Olin myönteisesti yllättynyt, että lähipiiri tunsi tällaista myötätuntoa ja -elämistä minua kohtaan.

ap

Vierailija
17/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se sitten järkevää että he onnittelivat sua päivää ennen, jos oli hyvinkin oletettavaa että olisit tappanut itsesi jo sitä seuraavana päivänä? Vai mitä sä tällä avauksellasi haet?

Vierailija
18/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin kyllä jotain muuta kuin lähettäisin onnittelukortin päivää aiemmin!

Vierailija
19/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin kyllä jotain muuta kuin lähettäisin onnittelukortin päivää aiemmin!

Vierailija
20/27 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset