Ilmeisesti lähäreille riittää töitä
kun moni tuttu kouluttautuu paraikaa ammattiin. Mikä on palkkataso tällä hetkellä?
Kommentit (13)
on 1817,12 kunnallisella ja yksityisen sos.palvelun tes:n mukaan alin palkka (G17) ilman mitään lisiä on 1768,08 pääkaupunkiseudulla, muualla sitten vähemmän.
brutto vaihtelee tehtyjen tuntien mukaan 1900 - 2200 paikkeilla. Päivätyö, viikonloput vapaat.
1950 ja rapiat päälle lähtöpalkka, lisät on sitten asia erikseen. Olen Hki kaupungilla vakkarina terveysesksen alaisissa hommissa
# Asiakaspalvelun ja tietohallinnan koulutusohjelma
# Ensihoidon koulutusohjelma
# Kuntoutuksen koulutusohjelma
# Lasten ja nuorten hoidon ja kasvatuksen koulutusohjelma
# Mielenterveys- ja päihdetyön koulutusohjelma
# Sairaanhoidon ja huolenpidon koulutusohjelma
# Suu- ja hammashoidon koulutusohjelma
# Vammaistyön koulutusohjelma
# Vanhustyön koulutusohjelma
# Asiakaspalvelun ja tietohallinnan koulutusohjelma
# Ensihoidon koulutusohjelma
# Kuntoutuksen koulutusohjelma
# Lasten ja nuorten hoidon ja kasvatuksen koulutusohjelma
# Mielenterveys- ja päihdetyön koulutusohjelma
# Sairaanhoidon ja huolenpidon koulutusohjelma
# Suu- ja hammashoidon koulutusohjelma
# Vammaistyön koulutusohjelma
# Vanhustyön koulutusohjelma
vaikka olisin suuntautunut lapsiin ja nuoriin olen työssä vanhuspuolella, joten...?
totta lastenhoitoon suuntautunut saada töitä päihdetyöstä tms. jos tosiaan on valmis tekemään sitä sekä taidoiltaan että asenteeltaan
2vuodessa siis käydään läpi pääpiirteittäin raskauden alkamisesta hautaan saakka. Viimeinen 1vuosi on taas sitä jotakin, johon perehdytään HIUKAN syvällisemmin. Näin siis ainakin siellä jossa olen ollut opiskelemassa.
2vuodessa siis käydään läpi pääpiirteittäin raskauden alkamisesta hautaan saakka. Viimeinen 1vuosi on taas sitä jotakin, johon perehdytään HIUKAN syvällisemmin. Näin siis ainakin siellä jossa olen ollut opiskelemassa.
mua ainakin nyppi mennä niitä lasten piirileikkejä ympäri luokkaa, kun tasan tarkkaan tiesin, etten päiväkotiin töihin hae
kotihoidossa,pieni paikkakunta n. 60km helsingistä
Bruttona vähän yli 1900e + lisät
Helsingissa asun ja lähärinä työskentelen sosiaaliviraston alaisuudessa eräässä vanhustenkeskuksessa.