Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu vaihtamaan lapsensa vaippaa!!

Vierailija
31.12.2010 |

Vauva nyt 2kk:den ikäinen, eikä kertaakaan ole vaippaa vaihtanut. Selityksenä: "Minä oksennan jos siellä paska on, siinäpä sitten minun oksennusta lattialta siivoot" Oon sanonu, että voin hittovie siivotakkin!

Mitenkä saan tuon jääräpään vaihtamaan vaipan lapseltaan?! Minusta ihan älytöntä.. varmaan isältä keksinyt koko oksennus idean (isä selitteli äitille näin kun minä olin pieni)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kykenee vaihtamaan kyllä kaksi vuotiaan lapsemme kakkavaipan. Siinä maitoryynikakassa vaan on ukolleni jotain todella vastenmielistä. Ei se kyllä minua haittaa vaikka ei vaihdakaan. Teen sen itse. Nurisematta.

Vierailija
22/28 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa on ihan käytännön ongelma. Tuohan sitoo äidin siihen vauvaan kokonaan. Ei pysty suunnilleen kahteen vuoteen poistumaan paria tuntia pidemmäksi ajaksi lapsestaan, jos lapsen isä aina soittaa äidin hätiin kun olisi aika vaipanvaihdolle.

Ihme ukko.

Sano ap että sua oksettaa ukon sperman haju, että ei tuu enää seksiä kun oksettaa koko touhu niin paljon.

Vierailija
24/28 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun äidin hommaa oli se odottaminen, synnyttäminen ja imettäminen niin vaipanvaihto oli itsestäänselvästi sitten isän hommaa kun kerran siihen voi osallistua yhtälailla.

Onneksi ei ole tollasta prinsessaa miehenä joka ei siedä kuin kukkaistuoksuja ympärillään. En tiennytkään että löytyy noinkin paljon tommosia "neitimäisiä" nirppanokkamiehiä:D

se vaippojen vaihto onkin, miksi miesten siihen pitäisi sotkea käsiään. Miesten hommat on miesten hommia, naisten hommat naisten. Ei sitä ennen vanhaankaan miehet hoitanu lapsia...

Vierailija
25/28 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa on ihan käytännön ongelma. Tuohan sitoo äidin siihen vauvaan kokonaan. Ei pysty suunnilleen kahteen vuoteen poistumaan paria tuntia pidemmäksi ajaksi lapsestaan, jos lapsen isä aina soittaa äidin hätiin kun olisi aika vaipanvaihdolle.

Ihme ukko.

Niinpä. Ja sittenkin pitää vielä pyllyä pyyhkiä vaikkei vaippaa olekaan, tuskin sekään onnistuu jos kerran prinsessalla on niin herkkä nenä.

Vierailija
26/28 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitten yhtään.. siinäpä se sitten, että jos lähden illaksi vaikka tuulettumaan joskus, niin soittaako mies sitten, että tules kuule vaipan vaihtoon, kun minä en pysty??

mutta kyllä mä luulen, että sillon pakon edestä se vaihtas vaipan.. tuskin nyt haluaa lastaan paska vaipoissa pitää..

ap

Vierailija
27/28 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten ja naisten hommat, voi jeesus.. millä vuosisadalla te elätte?! Tottakai hoidan kodin, kun mies käy töissä, mutta kun minä menen myös töihin niin tottakai mieskin kotihommiin osallituu! eihän naisille jäisi mitään vapaa aikaa yhtään mihinkää.. työ, vauva, koti.

Vierailija
28/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hittoo. Eihän se vauvan kakka edes haise jos ei ole jo kiinteällä ravinnolla.