Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä v****u noita venäjänkielisiä vaivaa...

Vierailija
31.12.2010 |

Joka helkutin ilta on jotkut remakat pippalot (joo, kerrostalossa), raahaillaan huonekaluja pitkin lattiaa ja kaadellaan kännissä tuoleja... voi v***u sanon minä, viime yönäkin herättivät meidän vauvan metelöinnillään... ja kun menee ystävällisesti pyytämään että voisitteko lopettaa, kello on jo yli puolen yön (yörauha 22-07), niin mongerretaan vaan että "Anteksi, hjuva juhla!" ja sitten paiskaavat oven naamaan ja jatkavat samaan tahtiin. Meteli vielä vähän nousee. Kun soittaa ovikelloa toisen kerran, alkaa heiltä huuto (siis niin lujaa kuin kurkusta lähtee) että "Sinä paska m****u suomalaine, sinä haukku meitä koska me venälänen..."

Mulle on ihan s*****nan sama mitä kansallisuutta edustaa, muuttaisivat jonnekin niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.. Muilla samoja kokemuksia kyseisestä kansanryhmästä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata enää mennä sanomaan.

Vierailija
2/5 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(olin itsekin opiskelija)

Soita poliisit, tee valitus isännöitsijälle! Saavat häädön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisit, tee valitus isännöitsijälle! Saavat häädön.

Isännöitsijä laittaa vain taloyhtiön hallituksen puheenjohtajan pyynnöstä postiluukusta järjestyssäännöt uutena tulosteena, ei varoituksia. Eihän ne saakutti lue entisiäkään, joka viikko pitää olla niitä ruinaamassa toimimaan ja tekemään tilanteelle jotakin.

Mä aion vuokrata tän meidän kämpän jollekin helkutin hevibändille treenikämpäksi, katotaan jukoliste... Sukulaisille on pakko mennä kämppäämään, kun ei saada muuten nukuttua.

Poliisi ei kiireiltään ole koskaan ehtinyt tulla keskeyttämään niitä "hjuvia juhlia".

Vierailija
4/5 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan s*****nan sama mitä kansallisuutta edustaa.

Nyt on ristiriitaa.. Ai ihan sama?

Muilla samoja kokemuksia kyseisestä kansanryhmästä?

Vierailija
5/5 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan s*****nan sama mitä kansallisuutta edustaa.

Nyt on ristiriitaa.. Ai ihan sama?

Muilla samoja kokemuksia kyseisestä kansanryhmästä?

Siis tarkoittaa suomeksi sitä, että ihan sama kuka siellä mesuaa, samalla lailla se häiritsee. Ja ihan samalla tavalla suomalaisista, kiinalaisista, japanilaisista, ruotsalaisista ja amerikkalaisista naapureistani teen ilmoituksen häiriökäyttäytymisestä jos metelöivät.

Ainoa kulttuuriero näyttää olevan se, että muut kansallisuudet pyytävät anteeksi ja hiljentävät melutasoa, venäläiset nostavat sitä ja hyökkäävät päälle. Myös fyysisesti.

Oletan että olet itse kyseisen kulttuurin edustaja - jos olet, kerrotko mikä ihme teissä on vialla kun toisen kotirauhaa ei pysty käsittämään käsitteenä kunnioittamisesta puhumattakaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi