Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vietätte illan ja kenen seurassa? Mitä syötte ja juotte?

Vierailija
31.12.2010 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapureiden ja luultavasti myös muutamien ystävien kanssa.

Syömiset ovat lähinnä tapas-tyylisiä.

Juomina tarjoamme skumpat ja boolia.

Muut juomat jokainen tuo tullessaan.

Vierailija
2/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ranskalaisia, nakkeja, peruna-, punajuuri-, sienisalaattia, sipsejä, juustonaksuja, dippikastiketta, cokista, viiniä (puna ja/tai rose ja kuohuviiniä), daimkakkua tai rahkavadelma-jälkkäriä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään nakkeja ja perunasalaattia.

Sipsejä ja karkkeja herkuiksi.

Vierailija
4/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

baariin. Olen kuskina, eli juomiset on alkoholitonta ja syömiset varmaan nakkia, perunasalaattia, sipsejä yms. Siellä mökillä sitten on muitakin kamuja toki.

Vierailija
5/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa, lapsi menee jo aikaisemmin nukkumaan, joten ei ole oikeastaan seurassa enää herkutteluvaiheessa.

Tapas-tyylistä syömistä, mutta meidän oman maun mukaan valittuja herkkuja. Juomaksi kuohuviiniä ja alkoholittomia lisäksi, ei ole intoa hankkia krapulaa.

Vierailija
6/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään erityisiä herkkuja

Vierailija
7/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset. Pari kaveria on luultavasti myös tulossa.

Lihapullia, nakkeja, perunasalaattia, tacoja, salaattia.

Saunotaan, miesväki käy ampumassa muutaman raketin (ainakin itse katselen niitä vain ikkunasta), valetaan tinat. Lapset saavat valvoa niin pitkään kuin jaksavat. Katsotaan porukalla joulupukin tuomaa lastenleffa.

Juomana viiniä ja olutta. Krapulaa ei hommata, huomenna on paljon puuhaa. :)

Vierailija
8/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kokoontuu enemmänkin kavereitani. Juomisina on minulla ainakin kumppaa ja siideriä. Ruokana nakkeja, lihapullia, perunasalaattia ja fetasalaattia sekä jotain pientä naposteltavaa.

Ammutaan raketteja ja vietetään iltaa ja pelaillaan varmaankin jotain. Kivaa, en ole ollut pitkään aikaan illanistujaisissa!!

Vierailija
9/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekseni 8kk vanhan vauvan kanssa. En ajatellu sen kummemmin ruokapuolta...perus ilta mun osalta! :)

Vierailija
10/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön eväänä mandariineja ja makaronilaatikkoa, ja ajattelin ostaa vielä kaupasta piristysjuomaksi batteryn. Paikalla kanssani mukavia työtovereita.

Vierailija
11/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kahestaa 7v tyttäreni kanssa kun mies töissä. teen salaattia yms. pikkuhyvää. Mies tulee 22.30 paikkeilla.

Vierailija
12/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja me menemme ystäväpariskunnan luo. En tiedä mitä ruokaa on tarjolla mutta itse aion juoda ainakin valkkaria ja kuohuviiniä.

Vierailija
13/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla ollaan minä ja mieheni, 2- ja 5-vuotiaat lapsemme, sekä siskoni ja veljeni tyttöystävänsä kanssa. Eväänä tortilloja ja limpparia, sipsiä. Jokainen tuo alkoholinsa itse, minä ajattelin juokasta olutta ja sidua, mies ei mitään limpparia ja vettä vahvempaa.

Vierailija
14/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla on juustoja+muut härpäkkeet juustotarjottimeen. Nakkeja, lihapullia, salaatteja muutamaa erilaista, pikkuisia pasteijoita erilaisilla täytteillä mm. lohi, poro ja kasvis. Patonkia+levitteitä siihen, menen vielä kauppaan niin kaipa sieltä vielä jotain mukaan tarttuu.

Juomana limuja, kuoharia, valkkaria, punkkua, olutta, glögiä ja kirkkaita. Juomat ovat esillä niin jokainen juokoon ja tehköön omanlaisensa drinksun.

Vierailija
15/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonne tulossa myös muutama muu kaveri.Syön sitä mitä tarjotaan,muut juo vissiin alkoa,minä ja lapset limua!

Vierailija
16/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä käyty edes ruokakaupassa, joten syömäpuolikin on ihan auki.

Lapset olivat tosi pettyneitä kun kuulivat ettei meille tule vieraita, mutta jotenkin mä en heti joulun jälkeen jaksanut ajatella asiaa.

Vierailija
17/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme ystävien luo "maalle", jonne tulee myös veljeni perheineen. Heillä on iso omakotitalo ja iso piha, joten kaikilla kuudella lapsella on tilaa temmeltää.

Ohjelmassa on saunomista, tinan valamista, raketteja, pelaamista ja tietty syömistä ja juomista. Ruokana on tapaksia, hirvenpaistia ja lapsille nakkeja ja lihapullia. Juomana samppanjaa, viiniä ja sipukkaa.

Hauskaa Uutta Vuotta!

Vierailija
18/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi tulee mummolasta kotiin, appivanhemmat jäävät yökylään. Kohta syödään koko lössi lihakeittoa, illemmalla perus perunasalaatti- nakki, vihersalaatti-patonki linjaa ja jotain kakkua ja herkkua skumpan kanssa lisäksi. Saunotaan, ammutaan raketteja, valetaan tinaa. Ihan perussettiä!

Hyvää uutta vuotta kaikille!!

Vierailija
19/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokana naudan entrecotea kermakastikkeessa ja uuniperunaa, salaattia, jälkkäriksi lakkoja ja leipäjuustoa. Juomana taitaa olla vesi. Koko loma ollaan nautiskeltu hyvistä viineistä, mutta nyt aletaan raittiin tammikuun viettoon.

Vierailija
20/31 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tekis niin mieli olla illalla täydessä tinassa ja paukutella sohvalla ;)

Mut ku ei voi...mies menee aamulla aikaisin töihin. Ollaan siis kolmistaan minä, mies ja tyttäremme 9kk. Syömme nakkeja, pottusalaattia, patonkia ja levitteitä. Kuunnellaan ja katsellaan kun naapurien lapset paukuttelevat rakettejaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän