Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan Oikeasti kolauttanut silmäkulmaasi oveen?

Vierailija
31.12.2010 |

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen lisäksi että tuli musta silmä, mursin myös varpaani.

Vierailija
22/35 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän makuuhuoneen ovi valui auki ja isäni törmäsi yöllä siihen, seurauksena musta silmä. Lisäksi hänelle tuli seuraavana päivänä Menierin tautikohtaus. Mä olin samaan aikaan aivotärähdyksen takia teininä sairaalassa, kun törttöilin fillarilla.

Meinasivat sairaalasta laittaa isäni ihan väkisin kotiin, kun luulivat äitini kumauttaneen häntä, mutta äitini ei suostunut viemään takaisin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä onneksi säästynyt mustelmalta :)

Sitä kun niin fiksuna lähtee yöllä vessaan väsyneenä tai sitten keittiön kaapin kulmaan nopeasti päätä kääntäessä yms.

Tilanteita on monia, olen synnynnäinen mämmikoura :D

Vierailija
24/35 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain aivotärähdyksen. Vessan oveen kävelin yöllä pahki niin, että murtui varvas. Koko naama oli mustana kun hyppäsin heinäparvelta alas kyykylleen ja polvet osui kumpaankin silmään.

Vierailija
25/35 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ex kaksi kertaa löi todella pahasti silmäni mustaksi.

Toisella kertaa oli koulu kesken, mies löi minua nimipäivänäni, vappuaattona. Ensin haki iloisesti minut koulusta, kesti 5. minuuttia, kun herra halusikin vietää vapun yksin ja raahasi naapurista minulle puolitutun naisen muka kaveriksi?Meillä oli lapsia ja itselläni oli aivan muita suunnitelmia vapuksi.

No lopulta päädyttiin oikeuteen tästäkin pahoinpitelystä. Mies sai vain sakkoja ja repi nauraen sakkolapun! Ei maksa ikinä elareitakaan tai mitään laskujaan. Elää nykyään pummina, loisena toisten kämpissä ja panee kaikkea mikä liikkuu, eikä onneksi tapaa lastaan.

Vierailija
26/35 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistin makuuhuoneessa tv:tä katsoessani, että mulla on suklaapatukka keittiön kaapissa. Mainoskatko veteli jo viimeisiään ja mulla oli joku tärkeä ohjelma kesken, joten pomppasin sängystä ja lähdin juoksuaskelin hakemaan herkkua keittiöstä. Makkarin ovi oli jonkin verran raollaan, ja kun koetin suklaanhimossani sujahtaa raosta, niin juoksinkin naama edellä oven karmiin niin kovaa, että lensin perseelleni. Arvatenkin sain mustan silmän. Miestäni tämä juttu jaksaa edelleen naurattaa (oli mun vieressä siinä sängyllä), vaikka siitä on jo kohta kymmenen vuotta aikaa.

Vierailija
27/35 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun musta silmä tuli kun kurkottelin painavaa esinettä hyllyltä pääni yläpuolelta. Esine tipahti kasvoilleni ja seuraavana päivänä oli komea musta silmä.

Vartalossa on mustelmia usein. Telon itseäni ja kaadunkin herkästi.

Vierailija
28/35 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti hieroi niskoja ja otin vähän liian rennosti ja pää kopsahti. Oli aika noloa olla mustalla silmällä ysiluokkalaisena.

Vierailija
29/35 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka käveli päin ovenkarmia. Kaksoisovet ja käveli paaluun siinä keskellä.

Näytti ihan turpiinsasaaneelta ( ;

Vierailija
30/35 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolella olevan oven karmiin, silmälasit meni ihan vinoon.

Toisen kerran pyörryin oksentaessani ja putosin naama edellä vessan lattialle ja löin silmäkulmani, tuli komea musta silmä.

Vierailija
31/35 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäkulmani.Koko silmä ei mennyt mustaksi mutta kulmaan tuli aikamoinen ventti.

Ja puolituttuni varmaan vieläkin luulee että silloinen mieheni oli lyönyt...

Vierailija
32/35 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin herättyäni päin ovea ja löin voimalla oveen silmän päällä olevan kohdan. Sain kipeän silmän joka myös hieman mustui. Näin voipi käydä myös ilman alkoholia tai väkivaltaista miestä.

Vierailija
33/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seksin yhteydessä kova penis osunut silmäkulmaan kun on lipsahtanut suusta pois. Ei kovin paha, mutta eritteet kirveli kovasti

Vierailija
34/35 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä yötä pissalle, kumarruin unentokkurassa nostamaan lattialle tipahtunutta käsipyyhettä... ja noustessa silmä osui avonaisen peilikaapin oven kulmaan ! Kipu oli hirveä ja luulin sokeutuneeni, matkalla vessasta pois olin vielä kompastua kissaan.

Vierailija
35/35 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mutta sain kerran ampiaisenpiston silmän alapuolelle, koko silmän ympärystä turposi ja mustui