Oletko koskaan Oikeasti kolauttanut silmäkulmaasi oveen?
Kommentit (35)
mutta siitä ei tullut mitään jälkeä, se tapahtui nyt joulun alla kun pesin keittiön kappeja, yläkaapin reunaan pamahti kunnolla ja olin varma että jouluna on oikein sievä silmä, mutta eipä ollutkaan.
Ja lapsikin on motannut mua sen verran pahasti lelulla silmään, että jälki tuli.
Yleensä täräytän lantioni / yläreiden pöydänkulmaan, sieltä löytyy melkein aina mustelmia. Siivotessani onnistun lähes joka kerta kalauttamaan pääni johonkin. Olen nopea liikkeissäni, joten väkisin välillä kolahtelee.
Mustaa silmää en ole kolauttanut itselleni vielä koskaan. Tosin minulle on laitettu kestopigmentoinnit yläluomiin, ja olin kyllä aika pahan näköinen noin viikon. Silloin mietitytti, mitä naapurit ajattelee...
Olen sekä kävellyt pimeässä unenpöpperössä ovea päin että noussut tiskikoneen luota avonaiseen tiskikaapin oveen. Jääkaapin oven väliinkin olen pääni jättänyt, mutta mustelma tuli otsaan eikä silmäkulmaan. Kouluaikoina sain silmäni mustaksi lumipallosta, mitä ei oltu edes tarkoitettu minua päin heitettäväksi, mitäs kuljeskelin lumisota-alueella.
Läheiset onneksi tietää millainen tohelo olen.
lapsi kopsautti mummolassa silmän mustaksi vanhalla puisella autolla. Kävi niin kipeää että tuntui että taju lähtee. En tiedä oisko muuten menny niin mustaksi silmä mutta mulla on kova astmalääkitys ja kortisonihan voi suurina annoksina tehdä mustelmia helposti.
Ovenkulmaan kopauttaminen kuulostaa vielä ihan järkevältä selitykseltä mutta portaissa kaatuminen kuulostaa epäuskottavalta.
Itse liukastuin yksin kotona ja iskin sopivasti silmäkulman niin, että aivan mustaksi meni. Ihmiset, varsinkin naiset, katselivat jotenkin säälivästi kaupassa käydessä.
Kerran kaaduin ja löin ohimoni kiveen, mistä seurasi todella mehevä musta silmä.
mutta itse asiassa olen pari kertaa jättänyt (?!!) pääni auton oven väliin. Siis en käsitä itsekään miten niin voi tapahtua.
Ja keittiön kaappeihin olen kolhinut päälakea niin että sain kouristuskohtauksen, mutta siis silmäkulmaa en sattumalta lyönyt, varmaan niin olisi yhtä hyvin voinut tapahtua.
laitoin jotain alakaappiin, nousin ylös ja löin silmäkulman kaapinoveen. Ja näytin todella hakatulta.
menny kännissä ympäri ja olin sen näkönen naamasta, et mut oli hakattu :) Arvata saattaa, et mitä esim. päiväkodin tädit ajatteli..
Ja mun mies on lepposampi kuin lammas. Hitto mua hävetti :D
mutta olen saanut sekä jalkapallon että salibandypallon naamaan (sinne silmäkulman tietämiin osui sabapallo)... ne molemmat mustelmat oli myös varmaan huomiotaherättäviä.
Musta on täysin normaalia tuntea sääliä ihmistä kohtaan joka on tavalla tai toisella saanut mustan silmän. Se ei KOSKAAN ole kivaa. Miksi sinä vedät siitä sen johtopäätöksen että ihmiset olettavat miehesi hakanneen sinua? Haluaisitko että musta silmä olisi niin normaali näky ettei se herättäisi kanssaihmisissä mitään reaktioita? Mikä tämän aloituksen pointti oikeastaan on?
Miksi sitten aina eka oletuksena on miehen taholta tullut väkivalta. Itse liukastuin yksin kotona ja iskin sopivasti silmäkulman niin, että aivan mustaksi meni. Ihmiset, varsinkin naiset, katselivat jotenkin säälivästi kaupassa käydessä.
Itse liukastuin yksin kotona ja iskin sopivasti silmäkulman niin, että aivan mustaksi meni. Ihmiset, varsinkin naiset, katselivat jotenkin säälivästi kaupassa käydessä.
kävin vastikään uudella urheiluhierojalla ja sattui kyllä pirusti, mistä huomautinkin, mutta käsittely jatkui. tuloksena kämmenenkokoinen mustelma sormenjälkineen olkavarressa, pienempi samanlainen toisessa ja ylävartalolla muitakin mustelmia yht. n. 10 kpl. onneksi vauvauinti ei ollut vielä alkanut, lastensuojeluilmoituksen olisi varmaan joku tehnyt tai emme olisi viitsineet ollenkaan sinne mennä.
kulmakarvan kohdalla on vieläkin kauhea klommo :D Sattui muuten perkeleesti.
Mulla on pimeässä/hämärässä onneton motoriikka ja niinpä kerran nuorena yöllisellä vessareissulla kävelin suoraan päin ovea. Toisen kerran silmäkulma oli mustana kun kolautin sen kuivauskaapin oven kulmaan noustessani lautasten kanssa pesukoneelta.