Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yleensä mies on se joka haluaa vähemmän lapsia kuin nainen?

Vierailija
30.12.2010 |

Vaikka nainen joutuu kantamaan suuremman vastuun, raskauden, imetyksen ja vauvan hoidon?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia. Minulla on siis yksi lapsi edellisestä liitosta ja nyt sitten yksi yhteinen ja ilmoitinkin kuopuksen syntymän jälkeen, että minun lapsilukuni on tässä. Mies on säännöllisin väliajoin kysellyt, olenko ihan varma asiasta. No kyllä olen.

Sääli vain, ettei ikäni tai lapsiluku riitä sterilisaatioon, joten pelkään koko ajan uutta raskautta.

Vierailija
22/25 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla se on yleensä suurempi kuin miehillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäröin. Välillä haluan ja välillä en.

Tilanteen tekee minun kannaltani vaikeaksi se, että olen jo nyt pääasiallisesti vastuussa lapsista (heidän ruoistaan, nukkumaanmenoista, harrastuksistaan jne) ja mies on vain pikkuapulainen, joka lusmuilee heti, kun vain kerkiää. Ajatus kolmannesta lapsesta tähän soppaan tuntuu aika hassulta.

Vierailija
24/25 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vain että Saako haikara tulla käymään nimisessä teoksessa olisi todettu juuri päinvastoin, ette miehet useammin haluavat enemmän lapsia ja tätä oli perusteltu sillä, että miehet kantavat vähemmän käytännön vastuuta lapsista ja kotitöistä.

Meillä ainakin lapsen syntymän jälkeen mies oli niin ihastuksissaan vauvasta, että toivoi heti toista vauvaa. Minä ihan suutuin hänelle kun olin ihan babybluesissa ja oli sellainen olo, että selvitäänkö tämän yhdenkään pikkuisen hoidosta. No matkan varrella miehestäkin on tullut realistisempi ja kun edelleen pohditaan (lapsi nyt puolitoistavuotias) hankitaanko koskaan toista lasta niin mieskin on välillä miettinyt, että voisimme tyytyä myös tähän yhteen lapseen.

Vierailija
25/25 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies miettii puhtaasti rahan kannalta..onko varaa elättää perhettä kun hän siitä kuitenkin vastuussa sitten on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi