Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kun lapset haluaa jne."

Vierailija
07.01.2011 |

Mitä te tekisitte sukulaisen kanssa, joka ei usko rajoja?

Kun hän tulee kyläilemään, hän käynnistää leikkitäti-invaasion eli paahtaa lasten kanssa ympäri asuntoa. Ei kuule, ei näe, ei keskustele, komentaa lapset pöytään syömään, vaikka kattaminen on kesken, lappaa annokset näille jne.

Ei lähde kulumallakaan vasta kun lapset on saatu uuvuksiin ja nämä itkee hysteerisinä tuulikaapissa.

Ei tajua lainkaan, että a) hän ei tule leikkitädin ominaisuudessa ja b) lapset eivät osaa itse päättää, milloin leikit lopetetaan.

Ärsyttävintä siinä on se, että minä (äiti) joudun aina pahiksen asemaan, kun tämä sukulainen jaksaa jankuttaa, että hän kyllä, mutta äiti kieltää.

Ärsyttävää on myös se, että meidän pitäisi tavata häntä KOKO AJAN. Joulomastakaan neljä päivää hänen kanssaan ei ole tarpeeksi, vaan "harvoin".

Ärsyttää myös se, että kun on sukulaisia koolla, hän "valtaa" nämä lapset niin, että kukaan muu ei pääse vaihtamaan sanaakaan lasten kanssa. Ei aikuiset, nuoret, eikä lapset.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdyttää lapsia :D

Vierailija
2/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kutsut moisen ihmisen teille, jos se sua harmittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon sopivampi lastesi äidiksi kuin sinä. Olet ikävä kuivahtanut pahis, just kuten lapsesi tarkoittavat.

Et sitten itse vissiin koskaan "paahda" lastesi kanssa....

Vierailija
4/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hän osaa ottaa huomioon lasten vanhempia? Mikä saa hänet "omimaan" lapset joka puolella? Miksi hän "ylentää" itsensä lapsille näiden vanhempien edessä? Oletko koskaan kysynyt?

Onko hänellä kenties taustalla joku lapsuudenaikainen hylkääminen, jota hän yrittää niin sanotusti ottaa takaisin aikuisena olemalla ylikorostuneesti kaikkien lasten kaveri? Mitenkäs muut sukulaiset suhtautuvat häneen ja tähän kyseiseen piirteeseen (vai oletko mielipiteesi kanssa yksin?)? Onko hänellä itsellään lapsia?

Kirjoituksesi perusteella vaikuttaa siltä, että hän menee huomaamattaan liian pitkälle tuossa touhussa.

Raja menee minusta siinä, että hän (ilmeisesti) ei kunnioita lasten vanhempia heidän kasvattajinaan, vaan lähtee itsekkäästi jyräämään heidän ylitseen ja kaiken kukkuraksi vielä näiden kodeissa, joissa itse on vieraana.

Ei normaali aikuinen tee tuollaisia kertomiasi tempauksia lasten nenien edessä kuin tuo sukulainen. Lievästi sanottuna epäkohteliasta.

Vieraallakin on omat kirjoittamattomat sääntönsä.

Vierailija
5/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kuulostat siltä että sukulaisesi olisi paljon sopivampi lastesi äidiksi kuin sinä. Olet ikävä kuivahtanut pahis, just kuten lapsesi tarkoittavat.

Et sitten itse vissiin koskaan "paahda" lastesi kanssa....

Vierailija
6/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on aika kypsä...

Ja tämä kuvattu episodi oli _minun_ merkkipäiviltäni, ei siis mikään perhejoulu, lasten synttärit tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan