Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaha, kumpi teidän perheessä on huomenna selvin päin vai

Vierailija
30.12.2010 |

onko kumpikaan?

Pidättekö linjaa, jossa toisen vanhemmista on oltava aina kunnossa, jos toinen ottaa? Vai otatteko molemmat vähän?

Jos toinen ottaa, sovitteko siitä etukäteen vai onko selviö, että esimerkiksi mies on se, joka saa aina juhlia alkoholin kera?

Olenko tiukkapipoinen, kun haluan, että toinen on aina kunnossa? Ja mieheni ottaa aina juhlapäivinä, selviö hänen mielestään, itse olen nykyään absolutisti.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi raskaana, niin varmaankin molemmat nautiskelisivat kohtuudella. Siis jos kotioloissa oltaisiin.

Vierailija
2/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee huomenna toinen lapsiperhe kylään- Ruoan kanssa on tarjolla viiniä/olutta ja uskoisin, että kaikki juo ainakin yhden viinilasillisen/oluen aterialla. Myöhemmin on tarjolla loput viinistä, kuoharia ja "mietoja alkoholijuomia". Itse juon illan mittaan 3-4 annosta alkoholia (klo 17-00), mies ehkä saman verran. Kumpikaan ei siis olla ajokunnossa, mutta ei humalassakaan. Tämä on meillä uutena vuotena ihan normaali juttu, samoin vappuna. Nämä juhlat vietetään aina toisen lapsiperheen kanssa ja tarjolla on aina myös jotain alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoat selvät ovat lapset...

Ei sovita erikseen, että juoko tänään toinen vai ei tms.

Vierailija
4/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ehkä. Mutta saatan toisaalta myös ottaa pari lasia kuoharia, tai muutaman siiderin. Tai sitten saattaa olla, että en ota.

Yksi lapsi täällä on, 12-vuotias.

Vierailija
5/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenikin "joutuu" olemaan, koska saatan ruveta synnyttämään. Työkaverit olivatkin vinoilleet asiasta. Hullua, miten voimakkaasti Suomessa juopumus kuuluu kaikkiin juhliin.

Vierailija
6/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuskin sitäkään.

Vierailija
7/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on selvin päin.

Vierailija
8/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään tuttavaperheeseen kylään ja tullaan sitten kävellen kotiin.

Vierailija
9/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hyväksy sitä että mieheni juo ja minä hoidan yksin lasta jos ei tämä käy saa lähteä muualle juomaan..alkoholi ja lapset EIVÄT kuulu yhteen!!!

Vierailija
10/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse otan pari lasillista viiniä. Meille tulee vieraita, joista yksi ei ota koskaan alkoholia eli ajokuntoinenkin on porukassa. Kukaan ei muutenkaan ota mitään örvellyskännejä.

Kunnossa pitää aina olla KAIKKIEN kun juhlitaan lapsien läsnäollessa (mieluummin muutenkin). En silti tiukkapipoile.

Vierailija
11/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nousen töihin 4.30 seuravana aamuna. Mies on suht selvä siihen saakka kunnes raketit on taaperoille ammuttu (luultavasti aika ajoissa). Sen jälkeen jos anoppi on tulossa aamulla lapsia hoitamaan, mies voi aloittaa juhlinnan kunnolla. Minä menen todennäköisesti lasten kanssa nukkumaan.

Vierailija
12/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee aattoyöksi töihin ja mä jään yksin kotiin. Lapset menee isälleen. Lauantaina meille tulee vieraita ja silloin otetaan pienet hiprakat.

Vierailija
13/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomme yhdessä pullollisen kuohuviiniä. Jossain vaiheessa iltaa ajokuntoista aikuista siis ei ole, mutta kumpikaan ei ole missään vaiheessa niin kännissä, etteikö voisi tilata taksia ja viedä lapsen lääkäriin, jos tarvis vaatisi.

Jos ajokuntoista tarvitaan, mieheni on aina juomatta. Itselläni ei ole ajokorttia. Saatan kyllä itsekin käydä juhlissa juomatta mitään.

Jos otamme ihan kunnon kännit yhdessä tai erikseen, lapset eivät ole läsnä.

Vierailija
14/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdet saunajuomat, miehelle olut ja mulle lonkero. Ajokunnossa ollaan siis pakon vaatiessa molemmat, vaikka kumpikaan meistä ei mielellään aja, jos on yhtään alkoholia veressä.

Vierailija
15/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin saattaa olla että ollaan molemmat :)

Vierailija
16/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pari lasia kuohuviiniä, minkä otamme, ei estä meitä olemassa täysin vastuullisessa kunnossa sekä huolehtimaan lapsista että ampumaan raketteja.

Vierailija
17/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset menevät hoitoon, joten voi hyvällä omalla tunnolla ottaa vähän enemmänkin.

Tosin taidetaan ihan kotona pysytellä vetämässä "kalsarikännejä". Meitä kumpaakaan eivät nuo baarit pahemmin kiinnosta.

Vierailija
18/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juomme sitä mitä siellä on tarjolla; varmaankin kuoharia ja viiniä ruuan kanssa. Juhliin tulee muitakin lapsia joten perhejuhlat ovat, eikä kellään ole tarkoitusta vetää kännejä. Yleensäkään meillä ei ole tapana juoda humaltumiseen asti vaan muutama lasillinen riittää.

Vierailija
19/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi menee isovanhemmille ja me menemme ystävien luo juhlistamaan uutta vuotta.

Vierailija
20/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan alkaa kiskomaan kaljaa heti kun töistä pääsee. Mä hoidan rakettien ampumisen, eli oon selvinpäin. Otan sitten pari lonkeroa ja lasillisen skumppaa kun lapset nukahtaa. Mies varmaan ryyppää ittensä oksentamiskuntoon.