Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaha, kumpi teidän perheessä on huomenna selvin päin vai

Vierailija
30.12.2010 |

onko kumpikaan?

Pidättekö linjaa, jossa toisen vanhemmista on oltava aina kunnossa, jos toinen ottaa? Vai otatteko molemmat vähän?

Jos toinen ottaa, sovitteko siitä etukäteen vai onko selviö, että esimerkiksi mies on se, joka saa aina juhlia alkoholin kera?

Olenko tiukkapipoinen, kun haluan, että toinen on aina kunnossa? Ja mieheni ottaa aina juhlapäivinä, selviö hänen mielestään, itse olen nykyään absolutisti.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ottaa isänsä kanssa varmaan jonkin lasin enemmän, ainakin viiniä ruuan kanssa sekä saunaoluet. Mutta niin, ettei lasten hereillä ollessa hiprakoiduta/humalluta.

Myös minä haluan, että ainakin yksi aikuisista on täysin vesiselvä. Minä se mielellään olen, en tykkää tissuttelusta.

Vierailija
22/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voitaisiin molemmat ottaa vähän vaikka lapsetkin on kotona.

Ei olla miehen kanssa edes juteltu siitä ottaako se, tuskin tai ei ainakaan paljon. On vähän sellainen että ei kotona tissuttele, jos ottaa niin ottaa kunnolla ja baarissa tai jossain "saunaillassa" miesporukalla.

Viime uusivuosi meni niin että mä makasin kuumeessa ja mieskin oli selvänä. Kävi lasten kanssa raketteja laukomassa ja olivat vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosin känniä, vaan esim. 1-2 lasia ilta-aterialla joskus 18-20 välillä ja keskiyöllä kuohuviiniä 1-2 lasia (lapsi nukkuu).

Meillä ei autoa eikä mulla edes ajokorttia, joten turha vedota siihen että aina pitää olla yhden ajokunnossa ;)

Vierailija
24/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikaan ei ole vesiselvä, juomme lasilliset kuohuviiniä, joitain traditioita meillä noudatetaan.

Ajokunnossa siis molemmat ja täysin kykeneviä hoitamaan lapsia, jos nyt siitä on kyse?!

Miksi pitää olla absolutisti, onko sinulla ongelmia alkoholin kanssa, siis pakko juoda humalahakuisesti? Tietysti sitten on parempi, että jätät kokonaan ottamatta.

Vierailija
25/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en joisi alkoholia humalahakuisesti muutenkaan lasten seurassa. Jos en olisi raskaana voisin juoda muutaman siiderin, en välttämättä tarvitse sitäkään.

Vierailija
26/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten meille ihan normi päivä, eli juodaan ruoan kanssa muutama lasillinen punkkua.

Vierailija
27/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä yön ja itse menen aamulla kuudeksi.

Vierailija
28/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole absolutisti, koska juon onnittelumaljat juhlissa ja viinilasillisen ravintolassa ruoan kanssa yms. Mutta humalaa tai edes yhtä siideriä enempää en ole juonut yli kahdeksaan vuoteen. Ei vaan nappaa. Ikävä kyllä miehellä nappaa sitäkin enemmän ja esimjouluna (!) oli humalassa kolmena iltana. =(

Vierailija
29/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen raskaana, joten siinä syy. Muutoin varmaan ottaisin itsekin pari olutta lasten mentyä nukkumaan, humalaan en joisi itseäni, kuten ei mieskään. Humalaan juomme itsemme vain kun lapset ovat hoidossa :)

Vierailija
30/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos oikein päätetään repäistä, niin saatamme jakaa olutpullon. :)

Vierailija
31/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hiorakassa ja lapset kotona hoidossa, me muualla.

Vierailija
32/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitteko turvallisuussyistä olla juomatta alkoholia!

Vierailija
33/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunanjälkeen ja se siitä:) Tosin ne vejellään ajalla 17 ja siitä eteenpäin. Välillä käydään katselemassa raketteja,laittamassa ulkotulija jne. eli ei mitään kännimeininkiä.

Vierailija
34/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sillä esikoisemme on vielä mahassa. Emme ole puhuneet vielä miten sitten jatkossa, mutta itseni tuntien uskon olevani se joka on ainakin lähes selvänä jatkossakin. Eli siis pari siideriä tai lasin kuohuvaa voi ottaa, mutta ei sen enempää. En edes halua lapsieni näkevän minua humalassa.

Vierailija
35/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saattaa muutaman kalja juoda, mutta ei humalaan juo ikinä kotona. Lapsi mummolla, kun itse sinne halusi.

Vierailija
36/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otetaan lasilliset kuohuviiniä ja se on siinä.

Juhannuksena saatetaan ottaa yhdet siiderit. jouluna lasit punaviiniä. muuten ei juoda.

vanhempani ovat alkoholisteja, minulla tiukka lihja alkoholiin - varsinkin lasten seurassa.

Vierailija
37/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee huomenna toinen lapsiperhe kylään- Ruoan kanssa on tarjolla viiniä/olutta ja uskoisin, että kaikki juo ainakin yhden viinilasillisen/oluen aterialla. Myöhemmin on tarjolla loput viinistä, kuoharia ja "mietoja alkoholijuomia". Itse juon illan mittaan 3-4 annosta alkoholia (klo 17-00), mies ehkä saman verran. Kumpikaan ei siis olla ajokunnossa, mutta ei humalassakaan. Tämä on meillä uutena vuotena ihan normaali juttu, samoin vappuna. Nämä juhlat vietetään aina toisen lapsiperheen kanssa ja tarjolla on aina myös jotain alkoholia.

tosi kiva lapsille :(

Vierailija
38/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoat selvät ovat lapset...

Ei sovita erikseen, että juoko tänään toinen vai ei tms.

Vierailija
39/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole selvä, meille tulee iso ystäväporukka juhlimaan uuttavuotta ja boolia sun muuta on tarjolla. Lapset mummolassa.

Vierailija
40/56 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tasaisesti juo 7 h aikana 3-4 annosta (eli n. 1 annos/2 h) ei promillet pienelläkään naisella korkealle nouse.

http://www.ktl.fi/portal/suomi/tietoa_terveydesta/terveyden_riskitestit…

Meille tulee huomenna toinen lapsiperhe kylään- Ruoan kanssa on tarjolla viiniä/olutta ja uskoisin, että kaikki juo ainakin yhden viinilasillisen/oluen aterialla. Myöhemmin on tarjolla loput viinistä, kuoharia ja "mietoja alkoholijuomia". Itse juon illan mittaan 3-4 annosta alkoholia (klo 17-00), mies ehkä saman verran. Kumpikaan ei siis olla ajokunnossa, mutta ei humalassakaan. Tämä on meillä uutena vuotena ihan normaali juttu, samoin vappuna. Nämä juhlat vietetään aina toisen lapsiperheen kanssa ja tarjolla on aina myös jotain alkoholia.

tosi kiva lapsille :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi