Millainen auto teillä on?
Meillä alle puolivuotta vanha Skoda Superb V6 TDi.
Mies osti sen kun on tilava ja tehokas, silti kohtuu hintainen. Käytämme sitä asuntovaunumme vetämiseen ja tietysti muuten liikkumiseen.
Kommentit (20)
ja isännän kauppakassina Volkswagen Polo -89 ja kesäautona Taunus -75
ensi kesänä sitten vaihdetaan kun kilsoja mittarissa alkaa olla liikaa
.. mut pian se vaihdetaan LAATIKKO-LADAAN!!!! sen verran yököttää toi CIVIC, jostain syystä!
En edes tiedä koko nimeä mutta joku bmw. Mies valitsi ja osti yhteisillä rahoilla
En tiedä muuta, kuin että joku sähköauto ja merkki taisi olla tesla???
Opel Astra turbo, joku sportmalli, vuoden vanha. Mies osti ja omistaa.
On mersu, volvo, opel, toyota.. Ja vaikka mitä muuta. Mies on automies. 3 autoa riittäis kyllä mun mielestä. Paku miehelle töihin ja muuhun ajamiseen joku pienempi ja mulle riittäis toyota.
Ei ihan taida olla 12valve...