Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin miehelleni joululahjaksi yhteisen lomamatkan ja hän ei halua lähteä!!

Vierailija
30.12.2010 |

Lähtö olisi parin viikon päästä, varattu ja maksettu jo.

Tarkoitus on että saisimme yhteistä aikaa - me koko perheenä, ja myös minä ja mies illalla lasten mentyä nukkumaan. On mieskin sanonut joskus että olisi kiva joku yhteinen loma. Hän kun on niin kiinni töissään ja firmassan.

Mutta hän nyt vikisee eikä suostu lähtemään ilman läppäriä ja kännykkää, ja juuri niitä ei voida ottaa mukaan tai se ei ole loma ollenkaan. Ei kuulemma voisi jättää työtään ja firmaansa näin äkisti...

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on osoittautunut sellaiseksi, että jos järjestän ja maksan yhteisen matkan kokonaan itse, hän pilaa reissun mökötyksellä tms. Ymmärrän nyt, että hän kokee tiedostamattomasti menettävänsä hallinnan minulle. Niinpä en enää järjestä enkä varsinkaan maksa matkoja. Silloin on suuri mahdollisuus, että mieskin on reissussa hyväntuulinen ja yhteistyöhaluinen.

Vierailija
42/54 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ole marttyyri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi ja itse me itseämme näköjään alistamme.

Toisessa ketjussa teilattiin kokonaan se, ettei äiti halunnut olla viikkoa erossa 3v:stä (joka ei ollut ikinä ollut yötä pois).

Tärkeämpää oli että MIES saa sitä parisuhdeaikaa...

Mutta miehen ei tartte olla erossa kännykästä/läppäristä, jotta vaimo/perhe saisi aikaa...

Kumpi ikävöi enemmän - se kännykkä vai se lapsi ??

Vierailija
44/54 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos hänellä on vastuullinen tehtävä firmassa. Huom! sinä olet järjestämässä hänen lomaansa hänen tietämättään. Ei se ole niin yksinkertaista. Miehesi on varmaan yrittänyt selittää tilanetta sinulle, mutta sinä et kuuntele.

Jos osakkaalla vielä on enemmistö, niin ei siitä yllätyslomille ihan helposti lähdetä.

Vierailija
45/54 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työläppäri ja kännykkä kotiin vaikka olisi loma. Yrittäjä on oltava tavoitettavissa lomallakin. Työkaverit tietää eikä häiritse ylimääräisillä puheluilla

Vierailija
46/54 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan järkevä yrittäjä jätä läppäriä kotiin edes loman ajaksi. Tuolla vaatimuksella ei teidän lomastanne tulisi kiva ollenkaan, koska miehellä olisi hyvin epämukava olo.

Vierailija
47/54 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varasin tän matkan kun tuossa toisessakin ketjussa niin kehuttiin, miten joku mies oli niin kiva kun antoi vaimolleen lahjaksi matkan.

Ajattelin että jos se parisuhdeaika on niin tärkeää että lapsen voi jättää kylmiltään hoitoon, niin tokihan silloin voi varmasti jättää läppärinkin hoitoon!

ap

Vierailija
48/54 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1312409-kenen-mies…

Yrittäjä ei lähde, jos se ei lähde. Jos se sanoo, että ei nyt, niin sitten se tarkoittaa ei nyt. Olen itse yrittäjä. Saisin hepulin jos mieheni käskisi minut lomalle silloin kun HÄNELLE sopii, koska se ei välttämättä sovi minulle.

Vierailija
49/54 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja OIKEASTI lähes korvaamaton niille lapsille.

Tässä tilanteessa siis olisi kollegat kyllä pystyneet hoitamaan viikon ajan nuo asiat.

Näin sen näkee, mammat itse aina vikisee pahasta työelämästä, mutta heti itse kuitenkin priorisói näin: työ ja miehen oikeus mobiiliin facebookiin - parisuhde - lapset vikana.

Vierailija
50/54 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja OIKEASTI lähes korvaamaton niille lapsille. Tässä tilanteessa siis olisi kollegat kyllä pystyneet hoitamaan viikon ajan nuo asiat. Näin sen näkee, mammat itse aina vikisee pahasta työelämästä, mutta heti itse kuitenkin priorisói näin: työ ja miehen oikeus mobiiliin facebookiin - parisuhde - lapset vikana.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1299981/sain_joulula…

Vierailija
51/54 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen ketjun?

Vierailija
52/54 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen ei auta kuin tottua. Työ ja elämä kulkee käsi kädessä VAPAA-AIKANAKIN. Vai onkohan yrittäjällä oikeastaan edes vapaa-aikaa? :-)

terv. yrittäjän tytär ja yrittäjän sisar

Vierailija
53/54 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä yhtään enää ihmettele eroja yrittäjäperheessä. :O.Kaikki eivät vaan kertakaikkiaan sovi yrittäjän vaimoksi.

Yksityisyrittäjämiehistä osa (varmaan reilusti suurin osa) on melko narsistisia. Niille se työ on oikasti se ykkösjuttu elämässä vaikka ne saattavat muuta väittääkin. Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Vaimot vain haluavat uskoa, että he ovat miehelle työtä tärkeämpiä vaikka ehkä sisimmässään tietävät ettei niin ole.

Mistä tietää, että yrittäjämies rakastaa työtään ainakin enemmän kuin puolisoaan. No siitä, että mies on paljon työssä ja hänellä on myös muita kivoja "harrastuksia". Ja varsinkin siitä, että tällaisen miehen mielestä nainen saa siivota ja hoitaa kodin kokonaan tai lähes kokonaan, miehen ei tarvitse siihen osallistua. Narsistinen yrittäjämies valitsee naisen joka alistuu tuollaiseen, koska hän tarvisee jonkun joka hoitaa kodin, kun hän itse saa keskittyä siihen kaikkein rakkaimpaansa -työhön.

Olin tuollaisen miehen kanssa, isäni oli myös tuollainen. Kokemusta on. En tarkoita, että aloittajan mies on tuollainen. Olisin varmaan itse muutama vuosi sitten kirjoittanut, että kaikki eivät sovi yrittäjän vaimoksi ja tuntenut ylemmyyttä. Sittemmin olen hoksannut, että ei sovikaan, narsistisen yrittäjän puolisoksi sopii vain alistuva, itsekunnioitusta vailla oleva nainen -sellainen mikä minä ennen olin.

Eikä se yrittäjämieskään sitä naista ja sen työpanosta oikeasti kunnoita vaan haikalee jonkun vahvemman naisen perään. Onneksi meille tuli ero yrittäjäperheessä, sillä pelastin itseni ja lapseni. Taustastani johtuen olin altis alistumaan tuollaisen miehen vaimoksi.

Vierailija
54/54 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis täähän oli tietty provo - korpeaa kyllä että todelLAkin mammojen mielestä on itsestään selvää, että 3-v. lapsi menee viikoksi hoitoon vaikkei ikinä ole ollut hoidossa (vrt. toinen ketju).

Lapsi voi kärsiä kyllä kauheasta ikävästä. (Ja äitikin..)

kun äiti edes uskalsi vähän POHTIA tätä 3v:n ikävää niin heti oli niin hirveät valitukset miten parisuhdetta ei hoideta ja jopa miehet vaivautui kommentoimaan...

mutta miehen ei tartte olla edes kännykästään erossa tietenkään...

miesten asiat vain on aina tärkeitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi