Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miettikää,mä olen asunut Helsingin(ja Espoon) pahamaineisimmilla alueilla!
14.01.2011 |
Eli Malmi,Suvela,Itä-Pasila,Vesala!Enkö olekin eri rohkea!:D
Kommentit (3)
ja eniten ilkivaltaa tehtiin Lauttasaaressa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kontulssa ja Suvelassa. en tajua mihin se "huono maine" perustuu. melkosia nukkumalähiöitä noi oli..
Huono maine perustuu siihen että noissa asuu paljon syrjäytyneitä ja mamuja. Eli nuo lähiöt ovat elättejä, paremmat alueet elättäjiä. Ymmärrätkö eron?
Alue: Aihe vapaa
Kontulssa ja Suvelassa. en tajua mihin se "huono maine" perustuu. melkosia nukkumalähiöitä noi oli..